En ole mixu, mutta omasta puolestani yritän vastata nimimerkki vladin esittämään kysymykseen. Omasta mielestäni homous ei ole millään tavalla normaalia. Mielestäni mies ja nainen on tarkoitettu parisuhteeseen. Tämän lisäksi miehen ja naisen välinen seksi on luonnollista toisin, kuin homojen välinen seksi. Mielipiteeseeni ei liity minkäänlaista uskonnollista vakaumusta/taustaa, en vain pysty ymmärtämään, kuinka joku voi olla kiinnostunut omasta sukupuolestaan. Korostan kuitenkin, vaikka en homoja ja heidän tarpeitaan ymmärrä, hyväksyn kuitenkin sen, että he elävät kuin elävät ja ovat millaisia ovat. Tunnen henkilökohtaisesti parikin homoseksuaalia ihmistä, minulle he ovat aivan tavallisia ihmisiä joiden seksuaalista suuntautumista en vain ymmärrä, eikä se minulle edes kuulu. Minkä takia homoja edes kiinostaa, ymmärretäänkö esim heidän seksuaalisuuttaan? Minä en ymmärrä, mutta hyväksyn, että ihmiset ovat erilaisia. Toivottavasti tästä epäselvästä sepustuksesta joku sai jotakin irti.
Ja jottei mennä täysin ohi aiheen, en kannata adoptio-oikeutta homopareille. Voin olla täysin juntti ja suvaitsematon joidenkin mielestä, mutta mielestäni lapsen kuuluu saada elää normaalissa perheessä, jossa on sekä isä että äiti.