Viestin lähetti C5-Jarppa
Bokma on ihan yliveto juoma tässä kisassa, suosittelen erittäin "lämpimästi" voittajaksi!
Varsinkin Rolf Paski vetää sitä kuin Simo hilloo...
Tähän on ihan looginen selitys, vaikka mies tuolla aiemmin ketjussa väitti ettei ko. juomaa ikinä joisikaan vapaaehtoisesti. Bullshit! Moni on nähnyt Bokman ja sinun välisen suoranaisen rakkauden, että pystyy kumoamaan juttusi.
Rolf heitä ins.titteli syrjään ja avaudu meille ongelmiesi kanssa=ongelma nimeltä Bokma+Rolf.
Me kyllä ymmärretään ja tukisimme sinua, kun tunnustaisit rakastavasi Bokmaa. Mutta itsepintaisesti kiellät nautinnolliset vääristyneet kieroutumasi tässäkin asiassa. Pitkäkin on huomannut sinun mieltymyksesi tähän genever-juomaan.
Rolf Paski, kun juot pullon Bokmaa joka viikko, kertoisitko meille miten se onnistuu. Itse olen joutunut juomaan kyseistä juomaa satunnaisesti ja nimenomaan Rolfin seurassa. Rolf käy säännöllisesti HML:nan Tiiriössä ja paikallisessa "Kolassa" uusimassa joka viikkoisen Bokma-pullo tilauksensa.
Ja näin jatkoajan välityksellä julkisesti toivon sinun unohtavan Bokman ja palaavan takaisin esim. minun henk.kohtaisiin suosikkijuomiin: Mielijuomanihan on alkoholi yleensä , paitsi Bokma. Tämä saattaisi parantaa suhdettasi ulkomaailmaan.
Ja Grappa, no jätetään tämä Rolfin ongelma "salaisuudeksi".
Joskus nuorempana tein ravintola-alan hommia, ja sieltä ajalta löytyy hyvä drinkki tähän kisaan. Jos haluatte ilahduttaa ns. tulevaa entistä hyvää kaveria tarjoamalla hänelle drinkin, ehtona tietty, että se on sitten kanssa juotava pois. Drinkillä ei ole virallista nimeä, olkoon nyt sitten vaikka "Rolfin lempi". Siihen tulee Fernet-Brancaa 4 cl ja sillipurkin lientä, koristele tekele kirsikalla.
Niin ja yksi hyvä hirveä juoma on valkosipulivodka! Veljeni avovaimo toi sitä Tallinnasta ja kieroutunut lätkäfani eli tapparalainen kun on, niin onhan sekin toisaalta ymmärrettävää...kai. Muuten on kyllä ihan mukava naisenpuolikas, kun ei puhu lätkästä, eikä juo hänen valitsemia tuliaisia.