Kalsarikänniketju

  • 5 185 120
  • 66 556

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Lämmintä on, niin siten parasta. Joku itikka kävi taas mua imemässä. Punaiseksi meni, ja kutiaa.
Ei oo onneks itikoita kiusana. Ite tässä vaan punasemmaks menee, kunhan tuo pallukka tulee nurkan takaa kunnolla esiin.
Ikäänkuin rantojenmies peilistä katselis, vaikkakin vaan parvekkeella luimuillut.
 
K

Kiekkokatsoja

Ei oo onneks itikoita kiusana. Ite tässä vaan punasemmaks menee, kunhan tuo pallukka tulee nurkan takaa kunnolla esiin.
Ikäänkuin rantojenmies peilistä katselis, vaikkakin vaan parvekkeella luimuillut.
Turhapa on ihoa poltella. Kevyesti vaan tuota valohoitoa. Tuo rapakalijakin ihan ok, kun kylmää on. No turvottaa, niin pian vaihdettava toiseen juomaan.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Turhapa on ihoa poltella. Kevyesti vaan tuota valohoitoa. Tuo rapakalijakin ihan ok, kun kylmää on. No turvottaa, niin pian vaihdettava toiseen juomaan.
Palaa jos on palaakseen. Empä oo vuosiin kyllä polttanutkaan, kun en juurikaan auringosta välitä, mutta nyt oon jostain syystä nauttinut itteni kiusaamisesta, ja päivä vol.3. Ehkä se stoppi tulee kun ei enään kärsi loisteessansa istuskella.
Pakaste siideriin siirryttävä ja nallea illemmasta.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olen vasta matkalla kalsarointiin kun tulin alkoreissun yhteydessä poikkeamaan kesän ensimmäisellä terassikaljalla. Koska täällä menee kuitenkin baarit kiinni kohta niin kalsarimeininkiin täytyy siirtyä.
 
K

Kiekkokatsoja

Olen vasta matkalla kalsarointiin kun tulin alkoreissun yhteydessä poikkeamaan kesän ensimmäisellä terassikaljalla. Koska täällä menee kuitenkin baarit kiinni kohta niin kalsarimeininkiin täytyy siirtyä.
Turvallista kotona. Ja en tarkoita tautia. Vaan ei haittaa jos "väsähtää".
 
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Amatööreillä on kalsarit, mulla ei mitään mutta nyt onkin LOMA. Leijonat hoitaa, Huuhkajat sössii. Tämä vuosi jää vissiin historiaan siitä, että jääkiekkokisat loppuu ja jalkapallokisat alkaa samassa kuussa JA Suomi on musta hevonen molemmissa?!
 
K

Kiekkokatsoja

Olipa kumma makuelämys. Luulin että mukin pohjalle oli jäänyt kaljaa. Lorautin siihen tölkistä lisää kaljaa. Mutta mukin pohjalla olikin valkoviiniä. Outo maku. Nooh kohta tuo vaikuttaa hikoiluun, ja tärinään, joka pääsi tulemaan eilisestä. Aamuinen korjaussarja jäi ottamatta, kun oli päivällä velvotteita.
 
K

Kiekkokatsoja

Olikohan mulla jano, vai taas ajatus sekasin? Otin samalla 2 isoa kaljaa tv:n ääreen, piti ottaa 1.
Joo ne lasit on edelleen hukassa.
 
K

Kiekkokatsoja

Ärsyttää, kun hyvä känni, aina lopetettava.
Eilen piti lopettaa 22-23 välillä jotta pystyi esittämään muijan pojan valmistujaisissa sivistynyttä.
Tänään pitää pian lopettaa, jotta oon sivistyneen näköinen, ja annan muijalle orgasmin.
Pitäs kai olla hampaaton mummo, joka tyytyy vähään.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Tänään kalsarit kera rouvan. Pari kannua nautittu pina coladaa ja mojitoa. Reggaetonia kuunnellaan ja fiilistellään kesää. Ei pöllömpää.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Mietin, että lähtiäkkö Oulun keskustaan kattomaan menoa, mutta tulin siiihen tulokseen, että jään kotia ja jauhan paskaa tänne.Ja kuuntelen hyvää musiikkia (omasta mielestä).
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olutta Suomen pelin aikana, sitten grillaamaan ja nyt katselen hiillosta ja juon olutta. Hyvä ilta. Musiikkiakin kuunnellut ja Iron Maidenista mentiin Municipal Wasteen.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Mietin, että lähtiäkkö Oulun keskustaan kattomaan menoa, mutta tulin siiihen tulokseen, että jään kotia ja jauhan paskaa tänne.Ja kuuntelen hyvää musiikkia (omasta mielestä).

Toivottavasti ainakin Senareita.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kyllä Kyllä, Senarit on vakiokalustoa kalsarikänni-illoissa. Nortti ja Amok soinu tänään.
Jos tarkemmin sanoo, niin kyllä Senarit on kuuntelussa selvin päinki, harvoin on viikkoja milloin en kuuntelis tätä Muhos-Oulu akselin hienoa yhtyettä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Maaliskuussa tuli käytyä Miikan haudalla ja kyllähän pisti hiljaseksi kun katto hautakiveä. Että siinä se lepää, ois ollu annettavaa vieläki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös