Kalsarikänniketju

• 5 309 088
  • 66 757

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Chappelles Show on kyllä kovaa kamaa. Ainakin vähän humalassa. Netflixiin pamahtanut tämäkin.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Mahtaakohan kukaan muu viettää pikkulauantaita? Viettelen tässä ite Kärppien kaudenpäättäjäisiä kun tuskinpa voittavat HIFK:ta kolmesti putkeen.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Eihän tämä nyt käy laatuun että perjantai näin pitkällä on ja ketju on hiljaisempi kuin kkk jäsen George Floydin hautajaisissa. Vähän nyt intoa ja iskua kehään arvon kalsariveijarit.

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Eihän tämä nyt käy laatuun että perjantai näin pitkällä on ja ketju on hiljaisempi kuin kkk jäsen George Floydin hautajaisissa. Vähän nyt intoa ja iskua kehään arvon kalsariveijarit.
Näinä on vaikeina aikoina on elettävä tietynlaista hiljaiseloa, mutta ketjun hengessä sitä kuitenkin ollaan. Tämäkin viesti saatettiin ilmoille vaivihkaa ja hyvin varovaisesti säädettyjä normeja noudattaen.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Näinä on vaikeina aikoina on elettävä tietynlaista hiljaiseloa, mutta ketjun hengessä sitä kuitenkin ollaan. Tämäkin viesti saatettiin ilmoille vaivihkaa ja hyvin varovaisesti säädettyjä normeja noudattaen.
Boo sanoisi hän joka haluaisi vähän säpinää koska mitäpä muutakaan tehdä kun kiinantauti on vienyt työpaikat ja sulkenut kaikki menomestat niin uskoa en voi että myöskin kk ketju on mennyt säppiin, varsinkin kun minnekkä kukaan voi mennä viettämään iltaa? Mutta jos ei niin ei, Tässä hiukan bilemusaa kaikille:

Suosikkijoukkue
Raipen SaiPa
Nyt pitkästä aikaa kävi näin että maistuu. Piti olla pihan siivousta ja grillipaikan viritystä tänä vkl mutta eilen olin sammunut tietokoneen ääreen, kömmin sänkyyn pariksi tunniksi ja olutta auki aamulla. Ei kiinnostakkaan pihahommat enää.

K

Kiekkokatsoja

Tein terveysruokaa.
No broilerinfile rasia tipahti syliini, ja rasian nesteet housuille. Housut pyykkiin. Söin raejuustoa ja salaattia + aivastin. No puhtaalle matolle suusta ruoat, perkl.
Mitä tästä opimme? Tuskin mitään. Tai toisaalta terveysruoka on perseestä. Jatkossa huonelämmintä rapakaliaa, ja kylmää makkaraa. Perkl.

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muutama Sandels juotu tässä rallia katsellessa. Kaljaa on kaappi täynnä ja löytyisipä vielä kossupullokin, mutta tuon kimppuun ei kyllä viitsisi lähteä. No onhan mulla vielä housut jalassa, joten mitä mä edes tässä ketjussa teen?

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Kerrankin eksyn tänne, niin ei ketään?

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olutta on, onko enää jaksamista? Se onkin jo toinen kysymys, Saas nähdä jaksaako vanha enää kellistää samaan malliin kuin ennen vanhaan.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ei voi olla totta! Vappuaatto jo näin pitkällä, eikä kukaan palstaveljistä/siskoista ole aloittanut juhlintaa. Mä häpeän! Kalareissusta kotiuduttua pari veikkoa naamaan ja äsken laitoin saunan päälle, jotta kerkeää löylyttelemään huolella ennen välierämatsien väijymistä.

K

Kiekkokatsoja

Ei voi olla totta! Vappuaatto jo näin pitkällä, eikä kukaan palstaveljistä/siskoista ole aloittanut juhlintaa. Mä häpeän! Kalareissusta kotiuduttua pari veikkoa naamaan ja äsken laitoin saunan päälle, jotta kerkeää löylyttelemään huolella ennen välierämatsien väijymistä.
No autan asiassa, sen minkä voin. Oli tuossa touhua, niin koneelle pääsin vasta jokunen hetki sitten.
Ihmettelen, että miksihän muutaman nousuotto, lähinnä väsyttää.

Glove

Jäsen
Ei vaan ole tullut kirjoitettua. Pari lasia viiniä olen juonut. Kalsarit on vielä jalassa.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Nyt pitkästä aikaa kävi näin että maistuu. Piti olla pihan siivousta ja grillipaikan viritystä tänä vkl mutta eilen olin sammunut tietokoneen ääreen, kömmin sänkyyn pariksi tunniksi ja olutta auki aamulla. Ei kiinnostakkaan pihahommat enää.
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta näin 43-vuotiaana pihahommat ja kalsarointi yhdistettynä on mitä parhainta puuhaa.

K

Kiekkokatsoja

Mut jos tiedätte, niin sanokaa mistä tää väsy johtuu. Saattaa 1-2 hetken piristää, mut sen jälkeen niin, vaikka kuinka vetäisi, niin väsy on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy