Onhan se alkoholi hyvää aina välillä. Yksin tissutellen.Juu meinaa. Kyl maistuu.
Huomennahan se kausi vasta päättyy, silloin voisi ottaa pari.Mahtaakohan kukaan muu viettää pikkulauantaita? Viettelen tässä ite Kärppien kaudenpäättäjäisiä kun tuskinpa voittavat HIFK:ta kolmesti putkeen.
Ois tuolla kaapissa NHL16. Jos jaksais asennella niin vois ottaa varjopleijarit.Huomennahan se kausi vasta päättyy, silloin voisi ottaa pari.
Melkein yhtä hyvää kuin Gin Lemon.Orange "balticia" nyt. Huh heijaa.
Näinä on vaikeina aikoina on elettävä tietynlaista hiljaiseloa, mutta ketjun hengessä sitä kuitenkin ollaan. Tämäkin viesti saatettiin ilmoille vaivihkaa ja hyvin varovaisesti säädettyjä normeja noudattaen.Eihän tämä nyt käy laatuun että perjantai näin pitkällä on ja ketju on hiljaisempi kuin kkk jäsen George Floydin hautajaisissa. Vähän nyt intoa ja iskua kehään arvon kalsariveijarit.
Boo sanoisi hän joka haluaisi vähän säpinää koska mitäpä muutakaan tehdä kun kiinantauti on vienyt työpaikat ja sulkenut kaikki menomestat niin uskoa en voi että myöskin kk ketju on mennyt säppiin, varsinkin kun minnekkä kukaan voi mennä viettämään iltaa? Mutta jos ei niin ei, Tässä hiukan bilemusaa kaikille:Näinä on vaikeina aikoina on elettävä tietynlaista hiljaiseloa, mutta ketjun hengessä sitä kuitenkin ollaan. Tämäkin viesti saatettiin ilmoille vaivihkaa ja hyvin varovaisesti säädettyjä normeja noudattaen.
Miten niin, kaksi pulloa valkkaria ja vähän kossua Kismetin kanssa, -> kohta nukuttaa ihan sikana.Kerrankin eksyn tänne, niin ei ketään?
No autan asiassa, sen minkä voin. Oli tuossa touhua, niin koneelle pääsin vasta jokunen hetki sitten.Ei voi olla totta! Vappuaatto jo näin pitkällä, eikä kukaan palstaveljistä/siskoista ole aloittanut juhlintaa. Mä häpeän! Kalareissusta kotiuduttua pari veikkoa naamaan ja äsken laitoin saunan päälle, jotta kerkeää löylyttelemään huolella ennen välierämatsien väijymistä.
Ei vaan ole tullut kirjoitettua. Pari lasia viiniä olen juonut. Kalsarit on vielä jalassa.Ei voi olla totta! Vappuaatto jo näin pitkällä, eikä kukaan palstaveljistä/siskoista ole aloittanut juhlintaa. Mä häpeän! Kalareissusta kotiuduttua pari veikkoa naamaan ja äsken laitoin saunan päälle, jotta kerkeää löylyttelemään huolella ennen välierämatsien väijymistä.
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta näin 43-vuotiaana pihahommat ja kalsarointi yhdistettynä on mitä parhainta puuhaa.Nyt pitkästä aikaa kävi näin että maistuu. Piti olla pihan siivousta ja grillipaikan viritystä tänä vkl mutta eilen olin sammunut tietokoneen ääreen, kömmin sänkyyn pariksi tunniksi ja olutta auki aamulla. Ei kiinnostakkaan pihahommat enää.
Parin lisälasillisen jälkeen lähtevät nuokin jalasta, i assume?Kalsarit on vielä jalassa.
Viimeistään siinä vaiheessa kun menen saunaan.Parin lisälasillisen jälkeen lähtevät nuokin jalasta, i assume?