Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texasin ykkösketju: Gibbons - Hill - Beard
Ei se ole sitä samaa kamaa. Ei nykyisin saa samaa appelsiinilonkeroa kuin joskus 1998 sai. Se oli parempaa.

You can call me lost, I call it freedom.

pepsi

Jäsen
Ei se ole sitä samaa kamaa. Ei nykyisin saa samaa appelsiinilonkeroa kuin joskus 1998 sai. Se oli parempaa.
Oliko ennen kaikki paremmin?

Kerrottakoon vielä tähän appiukkotarinaan, että ihan tosissaan hieman nyrpeää naamaa näytteli. Noh, seuraavan kerran kun appilaan menin, oli vanha jäärä hommannut pari koppaa Orangea varastoon. Vähin äänin. Ja kaverit kuulemma Virosta toi. Halvalla.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Oma sisko on kaiken sijaisperheessämme koetun pedofiili-helvetin jälkeen saanut musahommat kulkemaan ja eka sinkku spotifyssa.

Olen ylpeä ja fiilistelen boksereissa vaikkei musaani olekaan itsessään.

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KooKoo
Oma sisko on kaiken sijaisperheessämme koetun pedofiili-helvetin jälkeen saanut musahommat kulkemaan ja eka sinkku spotifyssa.

Olen ylpeä ja fiilistelen boksereissa vaikkei musaani olekaan itsessään.
Tulipas jotenkin hyvä mieli (ei siis tuosta pedofiilihommasta jos jäi epäselväksi) tästä. Kaikkea hyvää teille ja kippis!

"Maailmassa ei ole paljon parempia paikkoja pelata kuin Jokerit"
- Steve Moses #11
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Appelsiinilonkero kaupassa 90 -luvulla oli käymisteitse valmistettua, koska ginipohjaista ei saanut myydä kaupoissa, lisäksi oli se volttiraja. No se menneisyydestä.
Eno kuoli 4 päivää sitten ja olen ottanut "muistoksi" siitä pitäen. Samaan aikaan alkoi jalkasärky, johon ei saanut sairaslomaa mutta hyvät nappulat ja etätöissä homma on sujunut.
Onneksi on pian joululoma ja saa koittaa ihan selvinpäin, ehkä...

Tässä lukee jotain fiksua ja kekseliästä..

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos mä zoomailen kännätessäni, onko se silti kalsarikännäystä?

"Legal interpretation takes place in a field of pain and death"
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Masked singeriä katselin ja einehdin loimulohta samalla olutta törpötellen. Mielestäni väärä tyyppi voitti, Hietala oli oikeastaan ihan paska.
Nyt telkkarissa menee tuo lauluohjelma missä on 100 tuomaria ja jotain karaokelaulajia.
Tässä prosessissa saavutin nousuhumalan, mulla on kalsarit jalassa ja en ole poistumassa asunnolta muutoin kun pihalle tupakoimaan.

Tähän nyt on tultu.

Does your monkey go "hoo ho HOO"?
Tiede on objektiivista
Tiedostaminen on subjektiivista​

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Texasin ykkösketju: Gibbons - Hill - Beard
Masked singeriä katselin ja einehdin loimulohta samalla olutta törpötellen. Mielestäni väärä tyyppi voitti, Hietala oli oikeastaan ihan paska.
Nyt telkkarissa menee tuo lauluohjelma missä on 100 tuomaria ja jotain karaokelaulajia.
Tässä prosessissa saavutin nousuhumalan, mulla on kalsarit jalassa ja en ole poistumassa asunnolta muutoin kun pihalle tupakoimaan.

Tähän nyt on tultu.
Hietala oli ihan vitun hyvä, koska kukaan ei tajunnut että se on Hietala. Eikös se siihen perustu koko formaatti? Laula hyvin, äläkä paljasta kuka olet. Helvetin hyvin onnistui kätkemään Suomen parhaan rockäänen ikinä. Minutkin hämäsi, Kuopion liero!

You can call me lost, I call it freedom.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Triptykonia DVD:ltä ja olutta. Onhan tässä meininkiä.

"It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness. That is life."

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ehdin jo miettiä mitä juotavaa on triptykon, sitten luin eteenpäin.

Kaadoin lorauksen jäykkää glögilasiin, siinä tämän päivän kalsarikännällyt.
Triptykon on sveitsiläinen metalliyhtye. Nyt katson heidän keikkaansa Roadburn festareilta jossa soittivat Requiemin kokonaisuudessaan.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Sit vaihdettiin Swansiin, ajalta ennen The Seer levyn julkaisua. Mihinköhän mun kaikki mun musa DVD:t on siirtynyt, kun ei meinaa löytyä millään.

Valhetta on kaikki muu paitsi tuo viisi tonnia johon kaiken järjen mukaan yllän minäkin. Kohta on koossa. Sen jälkeen vaikka joulun kunniaksi modet voi etsiä ne sukset ja suksia kuuseen. Tulkoot vaikka klapihommiin jos kunto riittää.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Onhan tää mukavaa, Lapin Kultaa, töllöstä kaikenmaailman fantasiajuttuja ja japanialaisia samuraihommia. Tupakkia ja aikaa. Siunattu loma, alko ollakkin jo ukko lopussa.

Onhan tää mukavaa, Lapin Kultaa, töllöstä kaikenmaailman fantasiajuttuja ja japanialaisia samuraihommia. Tupakkia ja aikaa. Siunattu loma, alko ollakkin jo ukko lopussa.
Pistä Brazzers päälle ja pidä hauskaa. Alko alko, mee huomenna Alkon kautta kun se on niin tärkeää. Alko alko. Lapin Kultaa, veikkaan että närästää. Miuta ainakin. Mut jos on sitä tehokkaampaa, niin ei närästä niin paljon. Usko vaan veikkonen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy