Kalsarikänniketju

  • 5 187 379
  • 66 559

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Olutta on, onko enää jaksamista? Se onkin jo toinen kysymys, Saas nähdä jaksaako vanha enää kellistää samaan malliin kuin ennen vanhaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF, sympatiapisteet Ässille
Ei voi olla totta! Vappuaatto jo näin pitkällä, eikä kukaan palstaveljistä/siskoista ole aloittanut juhlintaa. Mä häpeän! Kalareissusta kotiuduttua pari veikkoa naamaan ja äsken laitoin saunan päälle, jotta kerkeää löylyttelemään huolella ennen välierämatsien väijymistä.
 
K

Kiekkokatsoja

Ei voi olla totta! Vappuaatto jo näin pitkällä, eikä kukaan palstaveljistä/siskoista ole aloittanut juhlintaa. Mä häpeän! Kalareissusta kotiuduttua pari veikkoa naamaan ja äsken laitoin saunan päälle, jotta kerkeää löylyttelemään huolella ennen välierämatsien väijymistä.
No autan asiassa, sen minkä voin. Oli tuossa touhua, niin koneelle pääsin vasta jokunen hetki sitten.
Ihmettelen, että miksihän muutaman nousuotto, lähinnä väsyttää.
 

Glove

Jäsen
Ei voi olla totta! Vappuaatto jo näin pitkällä, eikä kukaan palstaveljistä/siskoista ole aloittanut juhlintaa. Mä häpeän! Kalareissusta kotiuduttua pari veikkoa naamaan ja äsken laitoin saunan päälle, jotta kerkeää löylyttelemään huolella ennen välierämatsien väijymistä.
Ei vaan ole tullut kirjoitettua. Pari lasia viiniä olen juonut. Kalsarit on vielä jalassa.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Nyt pitkästä aikaa kävi näin että maistuu. Piti olla pihan siivousta ja grillipaikan viritystä tänä vkl mutta eilen olin sammunut tietokoneen ääreen, kömmin sänkyyn pariksi tunniksi ja olutta auki aamulla. Ei kiinnostakkaan pihahommat enää.
En tiedä minkä ikäinen olet, mutta näin 43-vuotiaana pihahommat ja kalsarointi yhdistettynä on mitä parhainta puuhaa.
 
K

Kiekkokatsoja

Mut jos tiedätte, niin sanokaa mistä tää väsy johtuu. Saattaa 1-2 hetken piristää, mut sen jälkeen niin, vaikka kuinka vetäisi, niin väsy on.
 

Glove

Jäsen
Eipä tuota enää ehdi baariinkaan. Voisi tietysti hypätä pyörän selkään ja lähteä katsomaan mikä meininkin tuolla kylillä on.
 

ace

Jäsen
10 minuuttia vielä palkka juoksee ja sen jälkeen olen työtön työnhakija. Viikonloppuna vähän vielä vapaaehtoistyötä, mutta enpä siitä pahemmin kiristele. Pálinkaa ja bissee on vielä hyvin jäljellä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
10 minuuttia vielä palkka juoksee ja sen jälkeen olen työtön työnhakija. Viikonloppuna vähän vielä vapaaehtoistyötä, mutta enpä siitä pahemmin kiristele. Pálinkaa ja bissee on vielä hyvin jäljellä.
Toiselta Romanian vahvistukselta loppui työt käsittääkseni jo jonkin aikaa sitten. Ja jos en ihan väärin muista niin sinäkin olit Suomeen tulossa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

redpecka

Jäsen
Eipä tuota enää ehdi baariinkaan. Voisi tietysti hypätä pyörän selkään ja lähteä katsomaan mikä meininkin tuolla kylillä on.
Onko Oulussa city-kortteli niinku Lprassa 80-luvulla? Jossa hengata niinku?

Toinen kyssäri.. E: Ei jaksakaan kysyä. Ahisti ja muoksautin. Selkeesti laskuhumala ja kalsaritkin jossain sohvan takana stana.
 
Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Onko Oulussa city-kortteli niinku Lprassa 80-luvulla? Jossa hengata niinku?
No jos suoraan sanon niin ei ole kyllä mitään hajua missä tuolla keskustassa nykyään hengaillaan iltaisin. Ei nimittäin ole tullut illalla käytyä keskustassa moneen vuoteen. Tytön olen junalta hakenut, eikä ainakaan asemalla hengailla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Grillaaminen on ihan hauskaa. Nyt pitää vain juoda jonkun verran ruuansulatuksen edistämiseksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vinettoa ja olutta vähäsen. Olut olutta ja georgialaista punkkua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös