Kalsarikänniketju

  • 5 209 754
  • 66 653

Franck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Rankka viikko - nyt naatitaan. Hartwallin uutuus (?)hunaja lager lasissa, oikein raikas ja hieman pilsmäinen. Erittäin mukava.

Tapsu - Lugu töllössä. We Are The Kings kajareista.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Olutta. Nyt muuten lähtee.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lähtee lähtee mutta dropeista pitäis päästä eroon. Lekuri sano ettei maksa kestä. No kestää minkä kestää. Aikuisia tässä ollaan ja ollaan oltu jo pidemmän aikaa.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Toi youtube on kyllä hyvä. Aina soi se biisi minkä haluaa. En tiedä kuka ton on kehittänyt, mutta jokaisen euron se on ansainnut. Jatkuvaa biletystä! Vaikka oon jo 50 niin youtube pitää mut nuorena, koska aina soi nuoruuden biisit. Kuten sanoin, jatkuvaa biletystä. Nyt ymmärrän miksi enkeleillä on siivet, siksi että pystyvät lentämään kuin minä.
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
Oon ehkä ekaa kertaa tänä vuonna kohtuu humalassa. Mulla on pinkkiä rommia, mitä noituutta.

Haluan nyt avautua asioista jotka vituttavat:
- idiootit kulkutautumyönteiset ihmiset
- uusnatsit ja äärioikeisto. Vitun pellet. Tällä sivustolla on ihan liikaa oikealle kallellaan olevaa porukkaa. Haistakaa kaikki vittu ja kuolkaa pois.
- ihmiset jotka kiusaa eläimiä. Mitä vittua.
- vituttaa kun ei vittu pääse mihinkään. Mä kaipaan esimerkiksi spesifisti sitä kun oot keikalla ja tuntemattoman hikiset hiukset osuu sun naamaan pitissä.
- kaipaan myös museoita ja elokuvateattereita, mut eniten livemusaa
- haluaisin lyödä naamaan jokaista joka ei pidä maskia ja pitkittää keikoille yms elämään palaamista
- vituttaa et suomen polisii hengaa äärioikeiston kanssa. Olisi kiva voida luottaa poliisiin.
- vituttaa olla tällänen ruma nolo läski
- vituttaa kun ei ole motivaatiota tehdä tolle mitään
- vituttaa kun kaikki kaverit on niin aikuisia ettei tule nykyään oltua kännissä kunnolla kunnolla kun pari kertaa vuoteen .
-vituttaa kun kiltteys ja herkkyys on jotenkin huonoja juttuja muka. Ei ne ole. Vitun juntit.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olen kuin perhonen. Jaksan lentää, mutta ilman siipiä en lennä. Mutta siipien kanssa lennän ja lennän yli sateenkaaren.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
@Kumielvis Otan osaa.

Täällä ilmoittautuu keski-ikäinen känninen läski mukaan karkeloihin! Tässä on tehty iltaa varastamalla muiden rahat Valorantia pelaillen, mutta alkaa pikku hiljaa olemaan humalat jo haittaava tekijä, joten hengataas täällä pitkästä aikaa.

Miksi tämä ikääntyminen näyttäytyy tässä vasta neljännet kymmenet aloittaneelle niin raa'asti? Reaktioajat ovat tippuneet, palautumisajat ovat pidenneet ja enimmäkseen vain väsyttää.

... no koska olen vanha. Onneksi vielä löytyy musiikkia joka nostattaa ajatusta siitä, ettei nämäkään promillet menneet hukkaan ja vielä löytyy typeryksiä maksamaan pelien pelaamisesta:



Tämän viestin editoimiseen meni vartti. Eikä se vieläkään ole sujuvaa kieltä. Haistakaa ite. :)
 

Kumielvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paltamon Pantterit
@Kumielvis Otan osaa.

Täällä ilmoittautuu keski-ikäinen känninen läski mukaan karkeloihin! Tässä on tehty iltaa varastamalla muiden rahat Valorantia pelaillen, mutta alkaa pikku hiljaa olemaan humalat jo haittaava tekijä, joten hengataas täällä pitkästä aikaa.

Miksi tämä ikääntyminen näyttäytyy tässä vasta neljännet kymmenet aloittaneelle niin raa'asti? Reaktioajat ovat tippuneet, palautumisajat ovat pidenneet ja enimmäkseen vain väsyttää.

... no koska olen vanha. Onneksi vielä löytyy musiikkia joka nostattaa ajatusta siitä, ettei nämäkään promillet menneet hukkaan ja vielä löytyy typeryksiä maksamaan pelien pelaamisesta:



Tämän viestin editoimiseen meni vartti. Eikä se vieläkään ole sujuvaa kieltä. Haistakaa ite. :)


Mulla on ens vuonna 30 mittarissa. Onko senseillä vinkkejä miten lähestyä tätä hajottavaa ikää?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kohti uusia vastoinkäymisiä. Paitsi että elämä hymyilee aina välillä. Siksi kannattaa elää. Kyllä ne positiiviset tapahtumat onneksi syrjäyttävät kaiken aiemmin koetun paskan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Asialliset hommat saatu pois alta, niin josko seuraavaksi siirtyis tyhjentämään jääkaappia kylmistä lonkeroista. Siivoamisen jälkeen kyllä kelpaa nauttia juomista ja musiikista.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt alkaa meneen jo vähän kännin puolelle. Mä alan riehuun. Ööööööööööööööööööö!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kaljaa ja sitten hajoilemaan zoomiin. Kaikkea kivaa.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jos vielä tuon kellojen siirron odottaisi. Onhan tässä mennyt jo viiniä alun toista pulloa ja nyt edessä nököttää tölkki sitä aitoa ja alkuperäistä Hartwallin harmaata.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Harvemmin sitä pienemmässäkään hiprakassa on niin tylsää että tähän ketjuun eksyy. Mitäs täällä piti kertoa (paitsi kolme numeroa kortin takana)?
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Tuonne matkailuketjuun linkitin matkailuvideon Los Angelesin Skid raw:sta. Täten olkoot säädyllistä linkittää yhden parhaimman heavy vokalistin yhtyeen kappale. Skid Raw: Monkey business




Linkki vie youtube palveluun.

Mielestäni parhaat rock vokalistit ovat 70, 80 ja 90 luvulta. Ei vuosijärjestyksessä.
1. Axl Rose
2. Steven Tyler
3. Sebastian Bach
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Harvemmin sitä pienemmässäkään hiprakassa on niin tylsää että tähän ketjuun eksyy. Mitäs täällä piti kertoa (paitsi kolme numeroa kortin takana)?
Kerro nyt muillekin, mitä mielekkäämpää tekemistä kalsaroidessa voi tehdä, niin me muutkin ryhdyttäisiin toimeen. Elmeri Kaksosen kootut maali videota Tapparapaidassako kattelet? Ihan koko iltaa tuohon ei saa kuitenkaan tuhrattua olettaisin?
 

ace

Jäsen
Tuonne matkailuketjuun linkitin matkailuvideon Los Angelesin Skid raw:sta. Täten olkoot säädyllistä linkittää yhden parhaimman heavy vokalistin yhtyeen kappale. Skid Raw: Monkey business

Hyväksytään tuo virhelyönti, Skid Row tietysti kyseessä. Samaa mieltä biisistä ja videosta, kovaa shittiä, harmi että Sebun ja muun bändin välit on niin tulehtuneet, ettei Reunionia näytä olevan luvassa.

Tuo videon rumpali, jonka nimeä en nyt muista, erotettiin bändistä jo ennen Sebua, harmillisen paljon näitä parhaan kokoonpanon välirikkoja on nähty tässä musiikkigenressä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös