Kalsarikänniketju

• 5 308 728
  • 66 757

Glove

Jäsen
Perkele kun ei kaveri vastaa. Jos vastaisi ja sanoisi joo niin menisin hakemaan päkin lonkeroa ja menisin kaverin luo ryyppäämään lisää. En minä yksin viitti enempää alkaa tissuttelemaan.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olen humalassa. Tänne nyt ilmoittautumaan muutkin. Ruotsi on paras edelleen.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
2528 -> 2552.

Keletana ttu ja sviddunääs. Humala on vissiin ihan hyvin hommattu, jos ei näe kuin toisella silmällä kirjoittaa?

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Tänään taidanki ilman teitä ottaa rehdisti giniä tähän sandelsin päälle. Eli syys löytyy viime lauantai aamun olotilasta.

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Joku mopo poika päristeli tuolla joen toisella puolella mut antaa mennä. Ja ei mulla oo pelkkiä kalsareita jalassa tässä mut otan riskin, ettei mua täältä ajeta sen takia pois

A Siente

Jäsen
Oli pakko ottaa särkylääke kalsareiden ohessa. Ei ollut paras idea ottaa tuhat millistä nappia. En kovin usein ota lääkkeitä, niin tämä potkii aika hyvi alkoholin kanssa,

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kuis paljon tää meen kokki @vilperi tänne kirjotti? Muistelen, et kertoi olevansa kärkipaikalla viestien määrässä.

Anteeksi taas kirjoitteluni tänne selvinpäin mutta vastaan nyt kun kerta minut erikseen nostettiin jalustalle.

En ole muistaakseni tuollaista koskaan kirjoittanut? Taisi olla joku muu nimimerkki? Minäkin kyllä ennen joskus vuosina 2008-2014 kirjoittelin tänne paljon ja saatoin silloin kyllä kärkisijoilla keikkuakin. En ihan kärjessä mutta kärjen tuntumassa?

Viime vuonna tehtiin kuitenkin palstalle päivitys ja käsittääkseni samassa yhteydessä tuo viestien määrää laskeva mittari nollaantui. Sen jälkeen minä olen varmaan ollutkin siellä häntäpäässä.

Vuonna 2017 olen viimeksi jonkin sortin kalsarikännit vedellyt ja kirjoitellut silloin tännekin. Tosin sain silloinkin kuittia että mitkä kalsarikännit nuo ovat kun muistaakseni juomamääräni ei ollut silloin kovin kaksinen. Pieneen huppeliin kuitenkin menin. Sitten taas kolmeen viime vuoteen en olekaan alkoholia juonut lainkaan eli en ole tännekään juuri kirjoitellut. Tosin vappuna kirjoitin viestin-pari selvinpäin.

Muistan kyllä minäkin lukeneeni että joku täällä ketjussa juuri kertoi olevansa kärkisijalla viestien määrässä mutta nyt justiin en muista kuka. Minä se en tosiaan ollut.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas ja sitten muutama kalja imetty pikkuhiljaa. Ihan kivaa vaihteeksi. Samalla katselen Johan Franzenin maaleja ja QI:ta vuorotellen.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joo-o miksi mä katson videoita, jotka olen jo nähnyt monesti? Jos joku osaa tän selittää mulle niin olisi kiva. Voin tarjota puistossa lämpimän Nobelanerin jos nähdään.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Kuudesta asti on loivenneltu eikä tuo kaljanpaska oikein taho sisällä viihtyä tai lähinnä limavaahtoo puskee pihalle. Hienoo ku ei tota väliovee ni kaikunu varmasti kivasti taas rappukäytävään noi suloäänet. Pitihän sitä toki lisää hakee ku naama vielä ulos vietävässä kunnossa. Jokunen orange long drinkki piti ottaa myös et josko se siitä lähtis kunnolla käyntiin. Aina vaikeita nykyään nää kakkos päivät, mut kyllä ne voitoks kääntyy ku tarpeeks yrittää.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos sitä pienet ottais, lapset ja vaimoke kohta painuu petiin niin voi keittää ämpärin kahvia ja avata brändypullon. Kuulokkeet kun laittaa korville niin ei enää häiritse muu kuin tunnin välein kusihätä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy