Kuis paljon tää meen kokki
@vilperi tänne kirjotti? Muistelen, et kertoi olevansa kärkipaikalla viestien määrässä.
Anteeksi taas kirjoitteluni tänne selvinpäin mutta vastaan nyt kun kerta minut erikseen nostettiin jalustalle.
En ole muistaakseni tuollaista koskaan kirjoittanut? Taisi olla joku muu nimimerkki? Minäkin kyllä ennen joskus vuosina 2008-2014 kirjoittelin tänne paljon ja saatoin silloin kyllä kärkisijoilla keikkuakin. En ihan kärjessä mutta kärjen tuntumassa?
Viime vuonna tehtiin kuitenkin palstalle päivitys ja käsittääkseni samassa yhteydessä tuo viestien määrää laskeva mittari nollaantui. Sen jälkeen minä olen varmaan ollutkin siellä häntäpäässä.
Vuonna 2017 olen viimeksi jonkin sortin kalsarikännit vedellyt ja kirjoitellut silloin tännekin. Tosin sain silloinkin kuittia että mitkä kalsarikännit nuo ovat kun muistaakseni juomamääräni ei ollut silloin kovin kaksinen. Pieneen huppeliin kuitenkin menin. Sitten taas kolmeen viime vuoteen en olekaan alkoholia juonut lainkaan eli en ole tännekään juuri kirjoitellut. Tosin vappuna kirjoitin viestin-pari selvinpäin.
Muistan kyllä minäkin lukeneeni että joku täällä ketjussa juuri kertoi olevansa kärkisijalla viestien määrässä mutta nyt justiin en muista kuka. Minä se en tosiaan ollut.