Mietin samaa, kun ei jaksa lähteä baariin.Pitäiskö?
Mietin samaa, kun ei jaksa lähteä baariin.Pitäiskö?
Baariin en lähde. Mummotunneliin yrittivät houkutella. En lähde. Ja ei mulla ole kuin kolme olutta jäljellä. Ehtisin vielä Alkoon oikein hyvin. Baariin sitäkin helpommin. En mene. Huomenna pitää tehdä duunia.Mietin samaa, kun ei jaksa lähteä baariin.
Mä aloitin, sillä välin kun sä mietit.Baariin en lähde. Mummotunneliin yrittivät houkutella. En lähde. Ja ei mulla ole kuin kolme olutta jäljellä. Ehtisin vielä Alkoon oikein hyvin. Baariin sitäkin helpommin. En mene. Huomenna pitää tehdä duunia.
Maanantaista tulisi ihan, no, hankala, jos huominen menee hukkaan. Ja jos tässä lähtisi baariin, niin sehän olisi edessä.
En mä mieti. Jos olisin sun iässä, en miettisi. Eri näkökulmasta tietenkin.Mä aloitin, sillä välin kun sä mietit.
Ärsyttääkö teitäkin juoda samaa juomaa? Joku viis tollaista oranssia lonkeroa juonut ja jääkaapissa varmaan kymmenen jäljellä. Ei ole mitään muuta, niin pakko juoda samaa.
Tee sekoituksia. Yhden sotket kahviin, seuraavan piimään, kolmannen lihaliemeen... Uusia makuelämyksiä.Ärsyttääkö teitäkin juoda samaa juomaa? Joku viis tollaista oranssia lonkeroa juonut ja jääkaapissa varmaan kymmenen jäljellä. Ei ole mitään muuta, niin pakko juoda samaa.
Parempi juoda vain yhtä juomaa. Useampaa jos juo tulee pahempi krapula, kankkunen, miksikä sitä ikinä haluaakaan kutsua. Juhannuksena oli olutta, viiniä, kossua, siideriä ja lonkeroa. Olo oli sen mukainen seuraavana päivänä.Ärsyttääkö teitäkin juoda samaa juomaa? Joku viis tollaista oranssia lonkeroa juonut ja jääkaapissa varmaan kymmenen jäljellä. Ei ole mitään muuta, niin pakko juoda samaa.
Ootko nelikymppinen? Luulin sinua nuoremmaksi.Oon nelikymmenvuotias
Ryyppäämään innokas
Sain nimen hauskimman Marko
Ikä on vain numero, Gilsuseni.Ootko nelikymppinen? Luulin sinua nuoremmaksi.
Jaahas oliskohan aika mennä nukkumaan? :)Ikä on vain numero, Gilsuseni.
Parempi juoda vain yhtä juomaa. Useampaa jos juo tulee pahempi krapula, kankkunen, miksikä sitä ikinä haluaakaan kutsua. Juhannuksena oli olutta, viiniä, kossua, siideriä ja lonkeroa. Olo oli sen mukainen seuraavana päivänä.
Tuossa olet oikeassa. Näin BBC:n krapuladokumentin ja siinä uskomus kumottiin.Se krapula tulee siitä, kun tuolla lailla sekoittelemalla ja kokeilemalla tulee huomaamatta juotua enemmän. Tissuttelemalla samaa olutta juo vähemmän.
Tutkijat havaitsivat, että opiskelijat jotka joivat paljon yhdisteitä sisältävää bourbon-viskiä, arvioivat krapulansa pahemmiksi, mutta suoriutuivat kuitenkin erilaisista suorituskykyä mittaavista tehtävistä yhtä hyvin kuin muut testiryhmän jäsenet.
Valkoisen rommin, vodkan ja ginien tapaiset kirkkaat juomat tapaavat aiheuttaa vähemmän krapulaa, sillä ne sisältävät suhteessa vähän kemiallisia yhdisteitä. Käsitys siitä, että juomien sekoittaminen lisäisi krapulaa, saattaa johtua siitä, että eri juomia sekoittavat tapaavat juoda paljon myös haitallisia yhdisteitä sisältäviä juomia.
Sekoittaminen itsessään ei kuitenkaan aiheuta tutkimuksen mukaan ongelmia.