Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Mulla on kalsarit jalassa. Toki lisäksi muukin vaatetus.
Harvemmin sitä commandona vedetään. Tai no joskus ei jaksa laittaa kalsareita jalkaan kun käy yöllä kusella, jossain missä on muita ihmisiä siis. Kyllä nukun alasti. Miksi en nukkuisi?Mulla on kalsarit jalassa. Toki lisäksi muukin vaatetus.
No baarissa oon. Mutta vaatetus tämä.Harvemmin sitä commandona vedetään. Tai no joskus ei jaksa laittaa kalsareita jalkaan kun käy yöllä kusella, jossain missä on muita ihmisiä siis. Kyllä nukun alasti. Miksi en nukkuisi?
Noh, sanotaan nyt näin, että en ottanut töiden vuoksi, eikä niitä olisi eilen tarvinnut tehdä. Ajattelin kuitenkin, että koska luppoaikaa on ja tuo duuni ei mikään erityisen vaativa ja stressaava ollut, tehdään se alta pois parin kaljan kanssa. Meni siinä sitten muutakin alas, mutta hommat tuli valmiiksi. Pitää käydä katsomassa kohta jälki koneelta.En haluaisi koskaan ollan sellaisissa töissä joita pitää pienessä pöhnässä tehdä viikonloppuisin. Stressaa pelkkä ajatuskin.
Nyt juon karhua ja kuuntelen youtubesta frederikkiä.
Kyllähän tämä ihan hyvä sarja on toisellakin kaudella. Kelpaa katsella. Kohta pitää katsella ryyppylaseja kaapeista.Luppoaikaa ja aja tappoa kun on päällä niin hankitaanpa sitä kevyt kohmelo huomiselle. Mindhunter pyörimään koneen näytölle.
No kunhan ei sinua ja raittiuttasi.Jatkuva kalsareissaolo, vaatii jo hyvää peruskuntoa.
Urheilu on pilanut monta hyvää ryypymiestä.
Joo, olen onnistunut hyvin pitkään välttämään urheilemista. Mutta kevyttä liikuntaa toisinaan teen.No kunhan ei sinua ja raittiuttasi.