Sama homma. Viemäripeikon juomia tollaset. Itseasiassa olen oluestani niin tarkka, ettei siitä huikkakaan ota kukaan muu. Muista juomista sen sallin tapauskohtaisesti, mutten oluesta.Kyllä mulla myös kaatuu avattu kalja viemäriin. Toki se kyllä kaatui myös nuorempana niin itselläni kuin kaikilla tuntemillani kavereillakin.
Noh, harmi ettei maistu. Makuasioista ei voi kiistellä.
Eikö muka simahda sitten IltapäivälläSiis tottakai se avattu tölkki vedetään huiviin aamulla.
Itse olen selittänyt sen sillä, että alitajuntaisesti haluan pitää viemäripeikon tyytyväisenä. No enpä oo kyllä paljon apuja kaipaillut Mr.Muskeleilta tahi muilta kodin putkimiehiltä.Mikähän halvattu siinä on kun kalsarikaljotellaan, niin sitten seuraavana päivänä suurimmassa osassa niistä tölkeistä on jämät jäljellä, osassa noin puolet ja muutamasta avatusta otettu ehkä parit huikat. Enkä ole ainoa jolla tätä esiintyy.
Mikähän halvattu siinä on kun kalsarikaljotellaan, niin sitten seuraavana päivänä suurimmassa osassa niistä tölkeistä on jämät jäljellä, osassa noin puolet ja muutamasta avatusta otettu ehkä parit huikat. Enkä ole ainoa jolla tätä esiintyy.
Mikähän halvattu siinä on kun kalsarikaljotellaan, niin sitten seuraavana päivänä suurimmassa osassa niistä tölkeistä on jämät jäljellä, osassa noin puolet ja muutamasta avatusta otettu ehkä parit huikat. Enkä ole ainoa jolla tätä esiintyy.
Tämähän on näin melkein selvinpäin aateltuna hyvinkin järkevä aatos. Se on vaan siinä että kun tämä setä alkaa kaljottelemaan niin mun järki lähtee aina muille maille vierahille. Palailee sitten aina vähän pätkittäin seuraavana päivänä. Ja tuo tuliaisina usein helevetinmoisen morkkiksen.Tölkit ovat päältä likasia, ei kannata ainakaan himassa juoda suoraan tölkistä. Kaada olutlasiin, niin ei jää niitä pohjiakaan sinne. Doublewin :)
Kuomat, sain palkankorotuksen pyytämättä. Summa ei ole suuren suuri, mutta verojen jälkeen ja hieman ostopaikasta ja merkistä riippuen kuitenkin viitisenkymmentä litraa olutta kuussa.
Et todellakaan ole ainoa. Darrassa aina vituttaa kerätä niitä tölkkejä pitkin kämppää ja ravata lavuaarille tyhjentelemään niitä.Mikähän halvattu siinä on kun kalsarikaljotellaan, niin sitten seuraavana päivänä suurimmassa osassa niistä tölkeistä on jämät jäljellä, osassa noin puolet ja muutamasta avatusta otettu ehkä parit huikat. Enkä ole ainoa jolla tätä esiintyy.
Toi on kumma juttu. Ei mulle satu, mutta muille. Tietty se kun sammuu niin jää vajaaksi. Pizzaakin aina välillä löytyy kämpästä eikä muistikuvia, mutta tunkee naamaan. Oonkohan mä tänä kesänä ostanut kertaakaan ruokaa kaupasta. Syö vaan ne kämpästä löytyneet pizzat.Et todellakaan ole ainoa. Darrassa aina vituttaa kerätä niitä tölkkejä pitkin kämppää ja ravata lavuaarille tyhjentelemään niitä.
Et todellakaan ole ainoa. Darrassa aina vituttaa kerätä niitä tölkkejä pitkin kämppää ja ravata lavuaarille tyhjentelemään niitä.
Toi on kumma juttu. Ei mulle satu, mutta muille.