Kalsarikänniketju

  • 5 206 712
  • 66 637

jatu

Jäsen
Suosikkijoukkue
alhaalta ponnistavat
Enpä oo tänne kirjotellu, mutta nyt kuuntelen mitä sattuu tulee kajareista randomilla ni Metallican fade to black. Voi perse, täytynee huomenna mennä ihmisten ilmoille venetsialaisiin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Syyskuun ensimmäinen viesti tänne. Ihan hauskaahan tämä kalsarikännäys välillä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Notta meneepäs olut alas huonosti. Vähän heitin jallua kylkeen niin lähtee ehkä luisumaan paremmin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Se o muute tytöt ja poijjaat ens kuun jälkeen jo Marraskuu ja siitä ei mee kauaa ku tää vuosi o lusittu. Miten tää aika menee näin tanan nopeesti ?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Se o muute tytöt ja poijjaat ens kuun jälkeen jo Marraskuu ja siitä ei mee kauaa ku tää vuosi o lusittu. Miten tää aika menee näin tanan nopeesti ?
Hirvittävää. Jo lokakuu aiheuttaa massiivista vitutusta. Marraskuu on lähinnä mätäpaise elämän pyörässä tai sen perseessä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No nythän se alkoi menemään paremmin sen jallun jälkeen. Tuntuu kivalta saada vähän pöhinää päälle.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kai sitä voisi kohta siirtyä nukkumaan päin kun kellokin jo rientää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Erikoista itsepuhelua. Itse toki täräytin wanhan kunnon yle areenan päälle ja sieltä arkistojen syövereistä kunnon nostalgiaa, Lista top40. Aa että, aika multaa muistot. Onneks on vielä viskiä.
Oma itse on usein paras keskustelukumppani. Ei vittuile takaisin ja ymmärtää tunnot.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Erittäin hyvin sanottu siellä takana.
Jep. Välillä onnistuu nämä luonnehdinnat hyvin. Tulipas kuitenkin avattua vielä yksi olut kuitenkin. Samalla katselen Big Fat Quiz 2015 ohjelmaa.
 

Draken

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rangers
Jep. Välillä onnistuu nämä luonnehdinnat hyvin. Tulipas kuitenkin avattua vielä yksi olut kuitenkin. Samalla katselen Big Fat Quiz 2015 ohjelmaa.
Ikinä kuullukkaa moisesta ohjelmasta, no tosin tänne periferiaan liikkuu tieto ja sivistys paljon hitaammin. Itse pidän nostalgiasta, talven mittaan ku olin sairaslomilla pitemmän jakson katselin kaikki Hittimittarit Yle Areenasta, omanlaistaan hupia sekin :D
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahans taas on kalsarit jalassa ja törppö kädessä. Pitäisi kai jotain kouluhommiakin tehdä, mutta ne voi tehdä huomennakin. Tosin olut on loppumassa niin saattaa joutua käymään vielä ulkona.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Päätä särkee vähäsen. Piti käydä ostamassa kahvia mutta unohtui. Hain vain kaljaa. Paha virhe.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikäs tässä olutta nautiskellessa ja vinyylejä kuunnellassa. Molemmat kämppikset suksineet vittuun niin voi pitää vähän meteliäkin. Kunhan ei tule valitusta metelistä niin homma toimii hyvin. Kuitenkin kerrostalossa asun.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kävin suihkussa ja nyt on pelkät kalsarit jalassa. Pari vinyyliä on seinäkoristeena, mutta en edes omista soitinta, niin niihin ei kosketa.

Tässä kerrostalossa on hyvät äänieristeet. Olen testannut tilanteen jättämällä pelin täysille huutamaan mennessä kaljakauppaan. Sitten, kun tulee takaisin, niin käytävässä ei kuule mitä sisällä odottaa.

Enkä nyt tietenkään kaupunkilaisena edes tiedä kuka asuu naapurissa. Jonkun mummelin olen joskus nähnyt ja vastapäiseen asuntoon on mennyt teinityttö omilla avaimilla. Toisella puolella käytävää on mennyt joku poika selvästikin ala-asteelle opiskelemaan oletettavasti isänsä kanssa. Tai ei kai se isä sinne kouluun, mutta vähän saattamassa poikaansa ennen kuin sekin alkaa juopotella.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kaupasta haettu lisää jaloviinaa ja sitten oluttakin. Hommaa haittasi Hoasin kämpäntarkastaja joka aloitti samantien vittuilun.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kaupasta haettu lisää jaloviinaa ja sitten oluttakin. Hommaa haittasi Hoasin kämpäntarkastaja joka aloitti samantien vittuilun.
Näin epäjuopottelijoiden lehtereiltä huutelen, että käykö tuollaisia kämpäntarkastajia nykyään Hoasin kämpissä säännöllisemminkin, vai täsmäiskuina esim. juoppokämpissä ja härökommuuneissa? Asuin 90-luvulla vuosikausia Hoasin luukuissa, mutta ikinä en nähnyt vihellystäkään mistään tarkastajista.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Näin epäjuopottelijoiden lehtereiltä huutelen, että käykö tuollaisia kämpäntarkastajia nykyään Hoasin kämpissä säännöllisemminkin, vai täsmäiskuina esim. juoppokämpissä ja härökommuuneissa? Asuin 90-luvulla vuosikausia Hoasin luukuissa, mutta ikinä en nähnyt vihellystäkään mistään tarkastajista.
No yksi tyyppi muutti pois solustamme. Aina kun joku muuttaa pois, joku tulee tarkastamaan kämpän yleisilmeen ja ettei edellinen asukas jättänyt sotkua peräänsä. Samoin katostaan yleinen siisteys asunnossa yleisissä tiloissa. Ilmoittivat minulle sähköpostilla asiasta 15 minuuttia sen jälkeen kun tarkastaja oli käynyt.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Näin epäjuopottelijoiden lehtereiltä huutelen, että käykö tuollaisia kämpäntarkastajia nykyään Hoasin kämpissä säännöllisemminkin, vai täsmäiskuina esim. juoppokämpissä ja härökommuuneissa? Asuin 90-luvulla vuosikausia Hoasin luukuissa, mutta ikinä en nähnyt vihellystäkään mistään tarkastajista.

Huh huh, kohta pitänee marketista hakea muutama tasoittava lisää, mutta mikä helvetti on kämpäntarkastaja.

Asuin avioeron jälkeen vuosikymmenen alussa kesän Hoasin kämpässä, kun joku ulkomaalainen opiskelija tarjosi huonettaan mennessään kesäksi kotimaahansa. Se oli nopea ja helppo ratkaisu, maksoin vuokrankin etukäteen.

Onneksi en tiennyt, että joku tarkastelija olisi kenties voinut tulla sisään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Huh huh, kohta pitänee marketista hakea muutama tasoittava lisää, mutta mikä helvetti on kämpäntarkastaja.

Asuin avioeron jälkeen vuosikymmenen alussa kesän Hoasin kämpässä, kun joku ulkomaalainen opiskelija tarjosi huonettaan mennessään kesäksi kotimaahansa. Se oli nopea ja helppo ratkaisu, maksoin vuokrankin etukäteen.

Onneksi en tiennyt, että joku tarkastelija olisi kenties voinut tulla sisään.
Noh eihän ne tule sisälle ellei joku muuta pois. Tai tarkastavat ilmastointikanavat. Ei sen kummempia.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kaupasta haettu lisää jaloviinaa ja sitten oluttakin. Hommaa haittasi Hoasin kämpäntarkastaja joka aloitti samantien vittuilun.

Oli kateellinen, kun ei ollut kännissä, ei uskaltanut nynny dokata työajalla. Mä en muista kämpäntarkastajia omilta HOAS-ajoiltani tai ehkä olin niin kännissä ettei jäänyt muistijälkeä vierailuista. En muuten saanut koskaan varoitusta, olen nynny, Englannissa sentään sain kun naapurin vittupää jotain ulisi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Noh eihän ne tule sisälle ellei joku muuta pois. Tai tarkastavat ilmastointikanavat. Ei sen kummempia.

Olikohan se muuten edes laillista jälleenvuokrata tuolla lailla. Vaikka ihan sama, koska siinä oli kauppa ja pari pubia ostarilla.

En muuten saanut koskaan varoitusta, olen nynny, Englannissa sentään sain kun naapurin vittupää jotain ulisi.

Yhden varoituksen olen saanut, Vantaalla. Eipä naapurin vittupää silloin bileiltana tullut mitään sanomaan tai poliisiakaan tarvittu. Sitten vain kolahti virallinen kirje postilaatikosta. Aivan uskomatonta paskaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei Suomessa mikään ole laillista paitsi verojen maksaminen. Tosin mä sain viis hunttia palautuksia. Aion tuhlata ne suuret rahat joulukuussa tuolla puolen Alppien.

Ai tuollaiseen turhuuteen, vaikka 3.11. jatkuu kiertue Meksikosta. Se on tosin festarikeikka eli niitä ei tueta. Seuraavalla viikolla on sitten Jakarta.

Mieti nyt vielä mihin rahasi tuhlaat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös