jaakkopavunvarsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Dokaaminen on ongelma ja ratkaisu on alkoholi.
Tuota ja noin. Oon tässä seurannut sillä silmällä tuota Pohjanmaan poliisilaitoksen twiittailua tehtävistä pitkin Pohjanmaata... ja Vaasan seudulla yksi paikka mikä tullut vähän väliä vastaan on "lähellä hovioikeutta" (löydän tästä jotain hauskuutta et ryypiskely tapahtuu nimenomaan tämän mestan läheisyydessä)
Kertokaa ny Vaasalaiset, miksi nuoriso aiheuttaa pahennusta juuri hovioikeuden lähistöllä. Itse kun Vaasasta en tiedä muuta kuin Vaasa Areenan, ABC:n ja Vaasalandian sijainnin. (no okei, pari kilsaa jälkimmäisestä on myös Wasalinen laivasatama... ja taisi siellä olla öljy+viljasatamakin)
No nyt päästiin asiaan! Vaasan Hovioikeus sijaitsee todellakin sisäsataman tuntumassa, mikä ei sinänsä vielä tarkoita mitään. Mutta, hovarin edustalla sijaitseva puisto on ollut vuosikymmeniä alaikäisten juopottelupaikka. Myös muutaman sadan metrin päässä löytyvä "Hietksu", eli Hietasaari on suosittu paikka, joskin ilmeisesti enempi ysärillä, jolloin itse siellä kaatuilin (kerran pimeässä oksaan ja käsi osui lasinsiruihin, jolloin syntyi haava). Mutta tosiaan, pollareilla tehtäviä riittää hovarin puistoon ihan varmasti. Ja ex-wasalandia on myös siinä ihan lähellä.