Kalsarikänniketju

  • 5 200 236
  • 66 623

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Töistä kotiuduttu ja kalsarit riisuttu jalkaan. Kalja auki ja loppupäivä tissuttelua, saunaa ja MM-kisoja.

Toivotaan voittoja Uruguaylle, Marokkolle ja Espanjalle, koska Portugali on rasittava.
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Töistä kotiuduttu ja kalsarit riisuttu jalkaan. Kalja auki ja loppupäivä tissuttelua, saunaa ja MM-kisoja.

Toivotaan voittoja Uruguaylle, Marokkolle ja Espanjalle, koska Portugali on rasittava.

Ei pysty suosimaan Uruguayta, koska siellä pelaa jalkapallon mätäpaise: Etupurenta Luis Suarez.

PS. tänään Suarez korjattu, vaikka vielä 1.13 promillet
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Täällä taas. Muutama olut. Ja oishan tuolla kaapin perällä jalokahviakin melkein täysi pullo. Jossain illanistujaisissa tuli otettua pari shottia. Mutta vain lääkkeeksi. Varustelekallakin oisi ilmaiset toimitukset nyt matkahuoltoon. Hmm... houkuttelisi tilata jotain.

Siinä on vesistö vieressä. Lähellä keskustaa mut vähä syrjässä. Houkuttaa varmasti nuorisoa. Tunnelmallinen paikka ryypätä. Tosin en itse ole huomannu että just niillä kulmilla olisi sen enempää ongelmia. Siinähän on vankilaki iha vieressä.
No nyt päästiin asiaan! Vaasan Hovioikeus sijaitsee todellakin sisäsataman tuntumassa, mikä ei sinänsä vielä tarkoita mitään. Mutta, hovarin edustalla sijaitseva puisto on ollut vuosikymmeniä alaikäisten juopottelupaikka. Myös muutaman sadan metrin päässä löytyvä "Hietksu", eli Hietasaari on suosittu paikka, joskin ilmeisesti enempi ysärillä, jolloin itse siellä kaatuilin (kerran pimeässä oksaan ja käsi osui lasinsiruihin, jolloin syntyi haava). Mutta tosiaan, pollareilla tehtäviä riittää hovarin puistoon ihan varmasti. Ja ex-wasalandia on myös siinä ihan lähellä.
Kalsarikännääjiin voi näköjään luottaa. Vaasasta itse kun en tiedä ABC:n, Waasa Areenan, Vaasalandian ja sen lähellä olevan sataman sijainnin. Sundomin suuntaan kuitenkin taitaa jatkua myös Blå vägen eli sininen tie på finska.

Suomen seutuvilla ois kyllä paljon mestoja joissa pitäisi käydä reissaamassa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Olutta sekä jalkapalloa. Mitäpä muuta sitä kaipaisi.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Ai täällä ei kukaan dokaa. Pitäkää sitten hauskaa siellä raittiusseuroissanne.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Mitäh? Kalsarikänniketju valunu jo Kierrätyskeskuksen viidennelle sivulle? Pakko koittaa nostaa ylöspäin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mitäh? Kalsarikänniketju valunu jo Kierrätyskeskuksen viidennelle sivulle? Pakko koittaa nostaa ylöspäin.

Onko se aito kalsarikänni, jos katsoo MM-kisoja. Siinä on silloin fokus jossain aivan muualla.

Siksi ketju on varmaankin pudonnut. Kalsarikännit on enemmänkin sellaista rauhallista tekemistä eli ei tee mitään. Ja siihen ei rangaistuspotkukilpailut oikein sovi.

Pelit toki katsotaan kalsarit jalassa, jos ei olla stadikalla tai pubissa.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Eka olut rankupotkuja katsellessa, sen jälkeen lisää olutta ja Dolph Lundgrenin tähdittämä kasariklassikko Masters of the Universe. Blu-raylta. Ei tätä selvin päin olisi pystynytkään katsomaan.

EDIT: Oluen ja Mastersin jälkeen Jägermeisteria ja Justice League. Tätä nyt ei ainakaan voi katsoa selvin päin.
 
Viimeksi muokattu:

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onks tääl ketään? Kalsarit kunniaan!
No joo. Vähän tässä tissutellut yhdestä eteenpäin ja taustalla pyörii Doctor Strange. Ruokaakin laitoin äsken.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hmm. Katselin tuossa Thor Ragnarökin juoden olutta samalla. Voisi pistää Gardens of the Galaxy Vol. 2 koneeseen.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Haistakee vihtu ja nyt soi Panteran Vulgar Display of Power. Vasta riittävä määrä alkoholia alla.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Kävin pe baarissa. Eilinen menikin sitten nukkuessa, viime yö valvoessa (Netflix). Nyt olen krapulan kolmannessa vaiheessa, eli pelkään etten kuolekaan. Onneksi huomenna on pakotettu etäpäivä, kun tsto on noita Putinin/Trumpin hässäköitä vastapäätä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
MINÄ ELÄN! Tai diissiis otin muutaman tunnin päikkärit näköjään kesken ryyppäämisen. Vittu. Laitoin Toolia tulemaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaahas veli poikkesi morottamassa minua. Juotiin kahvia ja minä myös olutta. Onneksi Jeesus rakastaa minua ja sinuakin! Paitsi jos olet homo. Jumala ei silloin rakasta sinua. Tai ehkä miehekkäällä latinotavalla tunkee sormia peppuusi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
UND KEINE EIER!

Notta joo Toolia soi.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Komia keli ollu tänään ja pihalla tuli vähän lipiteltyä kirjaa lueskellessa. Sitten pizzalle ja peliä kattomaan vanhaan kantikseen. Kännin puolellehan tää lipsahti, onneks töihin vasta tiistaina. Päivällä lonkeroa, nyt siirrytty valkkariin. Telkusta tulee hyvä saksalaissarja, Vartioitu kylä. Taidan kyllä katsoa jakson uudestaan Areenasta, kun keskittymiskyky ei ole nyt ihan kympissä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Komia keli ollu tänään ja pihalla tuli vähän lipiteltyä kirjaa lueskellessa. Sitten pizzalle ja peliä kattomaan vanhaan kantikseen. Kännin puolellehan tää lipsahti, onneks töihin vasta tiistaina. Päivällä lonkeroa, nyt siirrytty valkkariin. Telkusta tulee hyvä saksalaissarja, Vartioitu kylä. Taidan kyllä katsoa jakson uudestaan Areenasta, kun keskittymiskyky ei ole nyt ihan kympissä.
Jaahas, kuulemma pitäisi mennä nukkumaan. Nyt vaan Kyuss soimaan..
 

Liitteet

  • FB_IMG_1527437763734.jpg
    FB_IMG_1527437763734.jpg
    64,1 KB · kertaa luettu: 259

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Up

Taas kolmannella sivulla. Juusful idiot koki 30+ synttärit ja nyt vedetään. Sara soi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös