Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 662
  • 66 778

Rairama

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL & Vaasan Sport
Tuli grillailtua tänään ja nyt jatketaan oluen juomista kotosalla kalsareissa, niinkuin kuuluukin. Onko muita jotka nautiskelee sivistyneesti näin sunnuntai-iltana?

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tuli grillailtua tänään ja nyt jatketaan oluen juomista kotosalla kalsareissa, niinkuin kuuluukin. Onko muita jotka nautiskelee sivistyneesti näin sunnuntai-iltana?

Kyllä. Neloselta tulee Interstellar niin hyvähän tässä on tasoitella oloa lonkerolla.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
3. sivulle tääkin valahtanut.

Skarpatkaa, saatana. *tsih*

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Yllättävän hyvää tää Karhun uus ruis-ipa. Niitä on muutama tänään mennykkin :)

Mutta missä on petter? Olen kyllä huolissani.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Hitto, ei oo lantrinkia, mutta ystäväni tuoma vodkaflinda menee näköjään ilman muumilimujakin, eli vedellä mennään..mitäs tänne?

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
25.12.2017-2.6.2018 oli kuiva kausi. Nyt ei ole enää. Voikka ja huikka. Alko (heh) meinaan loma....

A Siente

Jäsen
Tänään voi kerrankin ryypätä rauhassa. Eilinen meni vituiks kun loppu kaljat ja piti lähteä baariin. Hitto se oli ahistava paikka, pellet hillu lakit päässä. Selkäänsä sietäisivät saada. No olen minäkin siel joskus hillunu. Nykyää ei vaa oikei jaksa. Kotona on hyvä olla. Tämä on minun linna ja minä olen sen kuningas. Olispa paskapaperia. Nyt pitää huljutella aina suihkussa perse. Tuleehan siitä puhtaampaa. Pillupuhelin olis ihan kätevä, harmi ettei ole.

redlate

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ketterä
Yo-juhlat ohi ja siitä sitten itsekseen olutta ja perinteistä kossua suoraan pullosta. Eiköhän tämä kännin puolelle pikkuhiljaa heilahda. Iloista ja pirteää Celtic Frostia tunnelman laskijana.

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
No jos sitä nyt muutaman sentään, tosin eilen tie vei soittoruokalaan 1963 avo Cadillacilla. Tänään jos sama toistuu, kuten aavistelinkin niin kyytinä Cadillac, mutta 1959 mallia. Ah, tätä elämän sietämätöntä keveyttä taas.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Muuttohommat alkaa olla voiton puolella. Kai se pitää muutama kalja ottaa. Vielä vanhasta kämpästä pitäisi käydä vessa ja eteisen lattia pesemässä. Muutot on kyllä perseestä.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Teknopää kuittaa ja juo olutta.

Ainut vaan et nyt ei soi hapokkaat soundit... vaan Irwin Goodman:
Irwin Goodman - Vanha juoppo - YouTube

Ps. Haistakoon veen se joka on sitä mieltä et tänne ei saisi biisilinkkejä laittaa.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Miksei saisi biisilinkejä laittaa? Tässä ketjussa kohta 2500 sivua viestejä, joten kai siellä seassa muutama linkki on. Vai ymmärsinkö väärin.

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kalsarikännäilyksihän tämä meni taas kerran, alkuun testiin muutama erään panimon olut joista kyllä osa viemäriin, sitä on nykyään sen verran vaativa että jos tuote ei miellytä niin surutta viemäriin, näistä nyt en ollut mitään maksanut mutta sama pätee kyllä vaikka olisin itse ostanutkin. Päälle sitten pullon pohja Glenlivet Nádurraa, alkaa viskikaappi käydä aika ohueksi kun tämäkin tyhjeni. Nyt tässä mietin vieläkö sitä jotain vai joko nukkumaan.

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalsarikänni-ketjussa saa mielestäni todellakin jakaa musaa. Missä muualla muka? Jossain Feisbuukissa? Ei todellakaan.
No joku täällä joskus vetosi et alkuperäisen ketjun hengessä ei mitään linkkejä yms paskaa.

Kaippa samat jampat haluaa myös putkinäytöt takaisin, halostarjan takaisin pressaksi ja vaikka et mitä. Eivvaa.

Omasta näkökulmastani maailmankuvan täytyy olla todella perseellään, että voi kaataa olutta viemäriin.
1.5vrk huoneenlämmössä väljähtynyt III-Sandels kai saa hyväksynnän tähän?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy