Kalsarikänniketju

  • 5 185 268
  • 66 559

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Teknopää kuittaa ja juo olutta.

Ainut vaan et nyt ei soi hapokkaat soundit... vaan Irwin Goodman:
Irwin Goodman - Vanha juoppo - YouTube

Ps. Haistakoon veen se joka on sitä mieltä et tänne ei saisi biisilinkkejä laittaa.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Miksei saisi biisilinkejä laittaa? Tässä ketjussa kohta 2500 sivua viestejä, joten kai siellä seassa muutama linkki on. Vai ymmärsinkö väärin.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kalsarikännäilyksihän tämä meni taas kerran, alkuun testiin muutama erään panimon olut joista kyllä osa viemäriin, sitä on nykyään sen verran vaativa että jos tuote ei miellytä niin surutta viemäriin, näistä nyt en ollut mitään maksanut mutta sama pätee kyllä vaikka olisin itse ostanutkin. Päälle sitten pullon pohja Glenlivet Nádurraa, alkaa viskikaappi käydä aika ohueksi kun tämäkin tyhjeni. Nyt tässä mietin vieläkö sitä jotain vai joko nukkumaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kalsarikänni-ketjussa saa mielestäni todellakin jakaa musaa. Missä muualla muka? Jossain Feisbuukissa? Ei todellakaan.
No joku täällä joskus vetosi et alkuperäisen ketjun hengessä ei mitään linkkejä yms paskaa.

Kaippa samat jampat haluaa myös putkinäytöt takaisin, halostarjan takaisin pressaksi ja vaikka et mitä. Eivvaa.

Omasta näkökulmastani maailmankuvan täytyy olla todella perseellään, että voi kaataa olutta viemäriin.
1.5vrk huoneenlämmössä väljähtynyt III-Sandels kai saa hyväksynnän tähän?
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
1.5vrk huoneenlämmössä väljähtynyt III-Sandels kai saa hyväksynnän tähän?

On noitaki joskus tullu hörpättyä.

Oli pakko käydä suihkussa siivouksen päälle. Kuvittelin, että vanha kämppä oli kuuma kunnes tultiin tähän uuteen. Luomu-viilennystä ei tietenkään voi tehdä, koska vaimo ja lapset on niin perkeleen allergisia. Vissiin se lämpö nousee ylös myös tiilikerrostalossa. Pakko se tietty on juhlia sitkäkin, että kaikki lapset pääsivät seuraavalle luokalle. Tai no, vanhin on jo lukiossa, mutta kuitenkin. Lestadiolaisia kun ollaan ja kolme lasta ja kaikkea.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jännä tuo naisten suhtautuminen dokaamiseen. Kerran yks mirkku väitti mua denaksi, kun vartin tauon jälkeen ehdotin, että haettaisko uudet juomat. Ja oltiin siis tultu baariin (ilman pohjia!) ja ekat juomat nautittu.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Dokaaminen on ongelma ja ratkaisu on alkoholi.

Tuota ja noin. Oon tässä seurannut sillä silmällä tuota Pohjanmaan poliisilaitoksen twiittailua tehtävistä pitkin Pohjanmaata... ja Vaasan seudulla yksi paikka mikä tullut vähän väliä vastaan on "lähellä hovioikeutta" (löydän tästä jotain hauskuutta et ryypiskely tapahtuu nimenomaan tämän mestan läheisyydessä)

Kertokaa ny Vaasalaiset, miksi nuoriso aiheuttaa pahennusta juuri hovioikeuden lähistöllä. Itse kun Vaasasta en tiedä muuta kuin Vaasa Areenan, ABC:n ja Vaasalandian sijainnin. (no okei, pari kilsaa jälkimmäisestä on myös Wasalinen laivasatama... ja taisi siellä olla öljy+viljasatamakin)
 

A Siente

Jäsen
Dokaaminen on ongelma ja ratkaisu on alkoholi.

Tuota ja noin. Oon tässä seurannut sillä silmällä tuota Pohjanmaan poliisilaitoksen twiittailua tehtävistä pitkin Pohjanmaata... ja Vaasan seudulla yksi paikka mikä tullut vähän väliä vastaan on "lähellä hovioikeutta" (löydän tästä jotain hauskuutta et ryypiskely tapahtuu nimenomaan tämän mestan läheisyydessä)

Kertokaa ny Vaasalaiset, miksi nuoriso aiheuttaa pahennusta juuri hovioikeuden lähistöllä. Itse kun Vaasasta en tiedä muuta kuin Vaasa Areenan, ABC:n ja Vaasalandian sijainnin. (no okei, pari kilsaa jälkimmäisestä on myös Wasalinen laivasatama... ja taisi siellä olla öljy+viljasatamakin)

Siinä on vesistö vieressä. Lähellä keskustaa mut vähä syrjässä. Houkuttaa varmasti nuorisoa. Tunnelmallinen paikka ryypätä. Tosin en itse ole huomannu että just niillä kulmilla olisi sen enempää ongelmia. Siinähän on vankilaki iha vieressä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Dokaaminen on ongelma ja ratkaisu on alkoholi.

Tuota ja noin. Oon tässä seurannut sillä silmällä tuota Pohjanmaan poliisilaitoksen twiittailua tehtävistä pitkin Pohjanmaata... ja Vaasan seudulla yksi paikka mikä tullut vähän väliä vastaan on "lähellä hovioikeutta" (löydän tästä jotain hauskuutta et ryypiskely tapahtuu nimenomaan tämän mestan läheisyydessä)

Kertokaa ny Vaasalaiset, miksi nuoriso aiheuttaa pahennusta juuri hovioikeuden lähistöllä. Itse kun Vaasasta en tiedä muuta kuin Vaasa Areenan, ABC:n ja Vaasalandian sijainnin. (no okei, pari kilsaa jälkimmäisestä on myös Wasalinen laivasatama... ja taisi siellä olla öljy+viljasatamakin)

No nyt päästiin asiaan! Vaasan Hovioikeus sijaitsee todellakin sisäsataman tuntumassa, mikä ei sinänsä vielä tarkoita mitään. Mutta, hovarin edustalla sijaitseva puisto on ollut vuosikymmeniä alaikäisten juopottelupaikka. Myös muutaman sadan metrin päässä löytyvä "Hietksu", eli Hietasaari on suosittu paikka, joskin ilmeisesti enempi ysärillä, jolloin itse siellä kaatuilin (kerran pimeässä oksaan ja käsi osui lasinsiruihin, jolloin syntyi haava). Mutta tosiaan, pollareilla tehtäviä riittää hovarin puistoon ihan varmasti. Ja ex-wasalandia on myös siinä ihan lähellä.
 

Larionov #8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mietin tässä että minkähän takia tässä nyt juhlin. Onhan sentään perjantai, anoppi kylässä ties kuinka kauan ja mitä vielä...
Sitten huomasin, että piru vie Washington Capitals voitti Stanley Cupin. Olen sentään ollut bandwagonissa jo Olaf Kölzigin ajoista (1998) alkaen. Mestaruuden suo niin Ovechkinille kuin koko seuralle mielihyvin.
Onnittelut tosifaneille! Otan maljan ja toisen!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Amatöörit on antaneet kkk:n valahtaa jo toiselle sivulle.

Pakko tulla korjaamaan tilanne, olutta ja lonkeroa sekä vanhoja musiikkivideoita maanantain ratoksi.

Ei kaikki aina ole amatööriydestä kiinni. Pohjoisella pallonpuoliskolla on kesä, niin voi puistossakin istua, mutta se vaatii vaatteita päälle. Teoriassa on kuitenkin ihan ketjun ydinasiasta kyse.

Ja käytännössäkin paitsi sortsit. Tampereella näytti olleen joku viuhahtaja mikä vietiin säilöön. Ilmeisti ei ollut edes kalsareita.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen nähnyt monenlaisia viuhahtajia heiluttamassa makkaroitaan ulkoilman lämpötilasta riipppumatta.

Pari kertaa olen nähnyt, että ihminen korjataan säilöön moisesta, muut ovat ilmeisesti saaneet jopa rahallisen korvauksen asiasta, Niitä vissiin kutsuttiin joko strippareiksi ta taiteilijoiksi.

Tässä puhuttiin siis lähinnä Euroopan sivistysvaltioista, mutta esim. Afrikassa makkaranheiluttelu taisi toki olla monin paikoin ihan normaalia, kun vaatetehtaat ilmeisesti toimivat miesten hameiden suhteen rajoitetulla kapasiteetilla, eivätkä ihan päässeet ihan edes esim. skottilaisiin peittävyyksiin, vaikka tarvetta olisi selkeästi ollut jopa hieman pidemmälle.

No pääasia on toki, että matkassa olleilla naisoletetuilla oli kivaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös