Heh, heh. Kotimaista olutta ja viskiä.
Sama ilman viskiä. Vaikuttaako musiikkielämyksiin?
Ei ainakaan negatiivisesti. Vanhempaa rockia tässä pauhaa. Jos olis ostanut Nobelaneria niin mitähän olisi käynyt.
Miten vanhaan rokkiin mennään?
Syömisestä puheenollen: paistoin päivällä vajaan kilon ahvenfileitä. Vaimolla ei ollut silloin nälkä, joten lupasi syödä loput huomenna (siis tänään).Piti käydä syömässä mustapapupihviä jääkaapista. Maistu kylmänäkin ihan hyvältä, kun laitto jotain valkosipuliyrittimajoneesia päälle. .
Syömisestä puheenollen: paistoin päivällä vajaan kilon ahvenfileitä. Vaimolla ei ollut silloin nälkä, joten lupasi syödä loput huomenna (siis tänään).
Too late. Napostelin äsken kaikki kylmänä valkkarin kera. Loistavaa.
Nyt Stolia energiajuoman kera, jotta jaksaa pidempään....
Sori! Oli paha päivä silloin...Miksiköhän olin laittanut sinut ignoreen? Ehkä olet vajonnut alas ja haukkunut kaikkia oululaisia lestoiksi tai jotain? Ei se mitään, meillä kaikilla on heikkoutemme. Vielä olutta lipitellään.
Sori! Oli paha päivä silloin...
Stoli loppui, mutta olutta riittää.
Ymmärrän hyvin, että miksi olit laittanut ignoreen, sillä heittelin ala-arvoisia kommentteja. En vieläkään tiedä, että miksi lätkä pääsi silloin noin tunteisiin, kun muuten kiinnostus jääkiekkoon on ollut laskemaan päin. Esimerkiksi MM-kisat eivät vituttaneet yhtään.Ei se mitään. Olen huomannut että jääkiekko saa ihmisistä huonoja puolia esiin. Vieläkään en todellakaan muista, miksi olen laittanut ignoreen, mutta nyt olet poissa sieltä. Olutta tosiaan. Tässä koneella esportsia katsellen ja jotain pelaten. Heitin koneelle muinaisjäänteen Mass Effect 2:sen. Hyvää viihdettä.
Ymmärrän hyvin, että miksi olit laittanut ignoreen, sillä heittelin ala-arvoisia kommentteja. En vieläkään tiedä, että miksi lätkä pääsi silloin noin tunteisiin, kun muuten kiinnostus jääkiekkoon on ollut laskemaan päin. Esimerkiksi MM-kisat eivät vituttaneet yhtään.
Tuli grillailtua tänään ja nyt jatketaan oluen juomista kotosalla kalsareissa, niinkuin kuuluukin. Onko muita jotka nautiskelee sivistyneesti näin sunnuntai-iltana?
Tuli grillailtua tänään ja nyt jatketaan oluen juomista kotosalla kalsareissa, niinkuin kuuluukin. Onko muita jotka nautiskelee sivistyneesti näin sunnuntai-iltana?