Kalsarikänniketju

  • 5 208 346
  • 66 643

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kerhon viiniä. Mistä tuommosta saa? Missähän on Petun viini. Maistunee paskalta, oletan. Me syödään/juodaan tää paska ja mennään eteenpäin.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerhon viiniä. Mistä tuommosta saa? Missähän on Petun viini. Maistunee paskalta, oletan. Me syödään/juodaan tää paska ja mennään eteenpäin.
Ainakin turengianin alkosta. Paperitkin kysyttiin. Turengissa kaikki paremmin.
 

Prof. Puck

Jäsen
Suosikkijoukkue
***HIFK*** & Norristolainen
Ainakin turengianin alkosta. Paperitkin kysyttiin. Turengissa kaikki paremmin.

Minulta kysyttiin papereita erääseen yökerhoon mennessämme ollessani 35 vuotias (josta siitäkin on jo aikaa...). Sinne oli ikäraja jotain 20+.. en tarkalleen muista. En ollut ollenkaan pahoillaan... Ihmiset arvioivat yleensä ikäni 5-10 vuotta alakanttiin ja tällä iällä se on jo erittäin positiivinen juttu. Nuorempana joskus harmitti ja ammatillisesti siitä oli joskus jopa hiukan haittaa, kun näytti nulikalta miesten hommissa. Verenperintöähän tämä. Faija näytti miltei samalta ikävuosina 35-55, kun vanhoja valokuvia katselee.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Multa kysyttiin paperit viimeksi noin viisi vuotta sitten. Olin siis noin... mikä vuosi nyt onkaan... olin siis noin 31. Taisi olla alkossa. Mutta silloin ei ollut partaa. Tässä muutama viikko takaperin ajoin sen ja pelikaveri sanoi: "Vittu sä näytät nuorelta ilman sitä risupartaa". Vastasin: "Nuorihan mää oonki."... Sielu on perkeleen vanha, että kai se näkyy naamasta. Aina murhetta ja tätä paskaa. Introvertti alakuloinen paska. Töissäkin tykkään työskennella yksin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No nyt puhut höpöjä. Litku Klemetti on ihan perseestä.

Litku Klemetti on nero. Jyndid ei dajyy, sanoisi Andy McCoy.

Kyllä perus-Koffikin on kylmänä hyvää.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Viime vuonna kysyttiin paperit viimeksi. Olin 39-vuotias. Ostin 4 kaljaa Hessoisa. Sitä ennen kysyttiin vuotta aiemmin Oulussa.

Litkun keikan katsoin minäkin. Kesällä kävin kahdella hänen keikallaan; Hailuodossa ja Kajaanissa. Pari CD:täkin on. Fanipoika oon.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Litkun keikan katsoin minäkin. Kesällä kävin kahdella hänen keikallaan; Hailuodossa ja Kajaanissa. Pari CD:täkin on. Fanipoika oon.

Hyvä! Progetyttö varmaan arvostaa. Litku on helvetin kova.

Tuo Bättre Folk vaikuttaa kiinnostavalta festarilta, mutta kun on niin pirun kaukana.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minultakin kyseltiin vielä satunnaisesti papereita 35-vuotiaaksi saakka. Tosin kolmenkympin jälkeen vähemmän. Ihmettelen että mistä ne tajuaa, kun ei ole tukkakaan lähtenyt. Mahtaako sitten eletty elämä näkyä kasvoilta. Juuri mikään ei ole kuitenkaan muuttunut ulkoisessa olemuksessa tuohon kolmeenkymppiin verrattuna. En edelleenkään pukeudu kuten ikäiseni.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Taalta voi saada jopa vastauksen. Sopivassa huppelissa katselin tuon Suomi100- urheiludokkarisarjan kiekko-osan Areenasta ja muistan nahneeni ketjun sille JA:ssa. Mutta en prkl loyda sita paissani
 

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
menin sitten kosimaan paikallista baarimaijaa Puolassa... ei siis mitään uutta taivaan alla, mut mitäs nyt tehdään kun neiti vastaskin myöntävästi... Olen siis ennenkin tehnyt saman ehdotuksen, mut nyt tuli ekaa kertaa myöntävä vastaus... olenko raskaana? lasketaanko tää saamiseksi?

yleensähän se on hauskaa kun tulee vastaus tyyliin "in your dreams ", mut nyt ei kauheesti naurata. Ilmeisesti kannattais hiukan miettiä mitä ehdottelee. Varsinkin kun ko. neiti vaikutti juurikin sellaiselta kun on hakusessa pieni ja tempperamenttinen. Itse kun olen yli 190 senttinen ja pidän juuri tuollaisista.
 
Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kalsaariit. kalsaariit. kalsaarit.
Kalsaarit, ne mulla jalassa on.

(sävel: se joku orkesteri joka laulaa susannasta)

(No okei, shortsit jalassa ja kaljamaha paljaana, mutta haittaako se menoa? Rumpubasson rytmit soi ja öö... eversti Sandels sanoo notta lepo vaan)
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huominen vapaa ja ketju ammottaa tyhjyyttään.
Mä häpeän.

Onko muita?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
En ole kalsarikännissä mutta kännissä kyllä. Vittu, ei ollut tarkoitus. Ihan vaan mentiin vaimon kanssa konserttiin. No, vaimo on kyllä vielä enemmän kännissä. Minä varmaan haen aamupäivällä lapset kotiin.

Voi vittu tätä elämätä.
 

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Pitkillä kalsareilla mennään pikaluistelua seuraten. Kohta tosin lähden käppäileen kylillepäin. Se tunne kun olet ns. ytimessä ja kelaat ympäristön kauneutta. Perjantai on hienoista toivoa täynnä.
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Kalsareissa, nousuhumalassa, Ässien peliä katsellessa ja taustalla soi Irwin Goodman... Mitä muuta voi illalta vaatia?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös