Täällä ollaan. Pitää tosin myöntää, että aikaisemmin ihmettelin samaa. Nyt saunaan ja olutta.Heippahei, miksi täälä ei ole elämää vaikka vuoden paras kalsaripäivä?
Itse tyydyin suihkuun kun kaikki muut talossa meni nukkumaan. Kohta jouluinen Die Hard pyörimään ja lisää olutta :-DTäällä ollaan. Pitää tosin myöntää, että aikaisemmin ihmettelin samaa. Nyt saunaan ja olutta.
Ei tuokaan huonolta kuulosta. Jos sitä muutaman änärin pelaisi, kun täälläkin kihlattu on unten mailla. Onneksi bisseä on vielä sen verran, että ei se puoli ahdista. Huomenna tosin kaikki asiat ahdistaa sitäkin enemmän, mutta antaa mennä. Loma ja kaikkea.Itse tyydyin suihkuun kun kaikki muut talossa meni nukkumaan. Kohta jouluinen Die Hard pyörimään ja lisää olutta :-D
Jekkua juodaan. Ihan tässä itsellekin tulee jano. Vatsalääkettä... Joo ei kalsaroida mutta aina voi muistella.Uuden vuoden kunniaksi Jägermeisteria kolalla ja nuorten kiakkoa, varmaan vuosikymmen siitä kun viimeiksi Jägeriä maistellut.
Mä oon ristinut Jekun viinaksien WD-40:ksi. Ihan sama onko vatsavaivoja, muuten heikko happi tai sitten flunssaa. Hirvilimunaati auttaa kummasti.Jekkua juodaan. Ihan tässä itsellekin tulee jano. Vatsalääkettä... Joo ei kalsaroida mutta aina voi muistella.
Underberg tai Fernet Brancakin on parempaa kuin tuo sokerivelli. Ja onhan niitä muitakin.Mä oon ristinut Jekun viinaksien WD-40:ksi. Ihan sama onko vatsavaivoja, muuten heikko happi tai sitten flunssaa. Hirvilimunaati auttaa kummasti.
Kalsarit jalassa. Lyhyet tottakai.
Mitä turhia. Viimevuonna kokeilin olla yhden kuukauden selvänä koska "tipaton on juopoille".Ajattelin jopa aluksi olla selvin päin, mutta pikku hiljaa homma meni juomiseksi. Nyt voisi vaikka nukahtaa.
Jotain hyvääkin löytää aina asioista.Uusi työaika. 80 prosenttia. Tietää sitä, että perjantait vapaata tietysti. Ja se tarkoittaa. Että olutta. Aamuksi toki punaviini. Ja olutta.
Olen juu. No se on ihan hyvä että kattoo vähän perään. Tommosista kannattaa pitää kiinni, kaikille ei välttis kelpaa se pari päivääkään.Ootko sinkku? Itellä ainaki vaimo tekee stopin jo kahden päivän jälkeen. Tiedä missä olisin ilman sitä.
En oo ollu ja se eka askel ei ole helppo. Saan ittelleni aina vakuuteltua muutamaksi päiväksi että selvänä, mutta sitten joku lauantai kurkkaa liigan sivuja ja sieltä tulee täys lätkäkierros, tarkoittaa automaattisesti täyden setin hakua kaupasta. Lähellä ollaan jo että jonnekin lähetään ainakin juttelemaan.Toinen on korisperhe, joka pitää liikunnassa kiinni. Sekin on tärkeää. Ne vetää sinne terveelle puolelle aina.
Ootko sä ollu katkolla joskus?
En oo ollu ja se eka askel ei ole helppo. Saan ittelleni aina vakuuteltua muutamaksi päiväksi että selvänä, mutta sitten joku lauantai kurkkaa liigan sivuja ja sieltä tulee täys lätkäkierros, tarkoittaa automaattisesti täyden setin hakua kaupasta. Lähellä ollaan jo että jonnekin lähetään ainakin juttelemaan.
Ansiosidonnaisella joo, toukokuussa olis töitä tiedossa ainakin syksyyn asti kun pyysivät takaisin. Se varmasti helpottaa, nyt tää elämä on vähän liian helppoa.Ootko myös työtön? Että ei ole arkena velvoitteita?