Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 317 247
  • 66 757

JPriest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
menin sitten kosimaan paikallista baarimaijaa Puolassa... ei siis mitään uutta taivaan alla, mut mitäs nyt tehdään kun neiti vastaskin myöntävästi... Olen siis ennenkin tehnyt saman ehdotuksen, mut nyt tuli ekaa kertaa myöntävä vastaus... olenko raskaana? lasketaanko tää saamiseksi?

yleensähän se on hauskaa kun tulee vastaus tyyliin "in your dreams ", mut nyt ei kauheesti naurata. Ilmeisesti kannattais hiukan miettiä mitä ehdottelee. Varsinkin kun ko. neiti vaikutti juurikin sellaiselta kun on hakusessa pieni ja tempperamenttinen. Itse kun olen yli 190 senttinen ja pidän juuri tuollaisista.

Viimeksi muokattu:

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kalsaariit. kalsaariit. kalsaarit.
Kalsaarit, ne mulla jalassa on.

(sävel: se joku orkesteri joka laulaa susannasta)

(No okei, shortsit jalassa ja kaljamaha paljaana, mutta haittaako se menoa? Rumpubasson rytmit soi ja öö... eversti Sandels sanoo notta lepo vaan)

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Huominen vapaa ja ketju ammottaa tyhjyyttään.
Mä häpeän.

Onko muita?

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Schwein

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
En ole kalsarikännissä mutta kännissä kyllä. Vittu, ei ollut tarkoitus. Ihan vaan mentiin vaimon kanssa konserttiin. No, vaimo on kyllä vielä enemmän kännissä. Minä varmaan haen aamupäivällä lapset kotiin.

Voi vittu tätä elämätä.

Fancy Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
IceHearts
Pitkillä kalsareilla mennään pikaluistelua seuraten. Kohta tosin lähden käppäileen kylillepäin. Se tunne kun olet ns. ytimessä ja kelaat ympäristön kauneutta. Perjantai on hienoista toivoa täynnä.

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Kalsareissa, nousuhumalassa, Ässien peliä katsellessa ja taustalla soi Irwin Goodman... Mitä muuta voi illalta vaatia?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Periaatteessa tätä ei kaiketi lasketa kun kyse on vain tissuttelusta... noh mitäs siinä. Juon olutta ja katselen Ministryn Sphinctour tallennetta. On se erikoista katsella melko hyväkuntoista Al Jourgensenia heilumassa lavalla.

Ministry - Sphinctour (Full) - Live 1996 - YouTube

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mitä sille mahtaa, että Jokerit on Suomen jääkiekkohistorian kovin joukkue. Jonkun verran tämä ylivalta laskee mielenkiintoa, mutta pitää yrittää pärjätä.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Uggh. Kova. HIFK on punainen

Nick Neim

Jäsen
Kalsaritkin lähti jo pois jalasta, mutta se ei menoa haittaa.

Yöviikko jälleen lusittu, ja pitkät vapaat tiedossa. Viimeiset kolmisen viikkoa ovat olleet aivan järjettömän raskaita fyysisesti, kun on ollut jatkuva kiire muuttuneiden järjestelyiden takia. Olen yövuoroista aina tykännyt, mutta viime aikoina on alkanut mieli muuttumaan, jos meno ei tuosta ala rauhoittumaan. Ei sovi yövuoroihin tuollainen fyysinen rasite, nimittäin kiire ja stressi vetää sen valvotun yön lisäksi kropasta mehut veks täydellisesti.

Parit oluset, ja kunhan kroppa tästä jälleen rauhoittuu, niin lyhyehköt tirsat voisi vetäistä. Ja mahdollisesti palata ketjun pariin. Koen ansainneeni kalsaroida edes pienen hetkisen.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Parit oluset, ja kunhan kroppa tästä jälleen rauhoittuu, niin lyhyehköt tirsat voisi vetäistä. Ja mahdollisesti palata ketjun pariin. Koen ansainneeni kalsaroida edes pienen hetkisen.

Parit lonkerot, mutta ajattelin kohta ottaa kalsarit pois pieneksi hetkeksi ja mennä suihkuun.

Kaveri on mustassa Afrikassa ja yksinäni majailen hänen omistusasunnossaan tässä Nordiksen nurkilla. Nämä eivät mitään ihan ilmaisia luukkuja ole ja silti ei ole saunaa.

Kuka näitä oikein rakentaa ja sitten vielä ostaa. Helvetti.

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Edelleen hengissä.

Hyvää joulua toivottaa Sörkä.

Edelleen ihan perkeleen kännissä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy