Kalsarikänniketju

  • 5 211 331
  • 66 655

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Oho, eli et juo keikoilla. Noh jääpähän muistikuvia. Mulla kun ei niitä ole esim. Pintandwefallin keikalta jostain Korjaamolta. Tai no muistan että olin kännissä. Eh mitä väliä.
Mä oon ite semmoinen et esim. mm-ralleissa mä keskityn vasta ottamaan päivän jälkeen. Ja nekin vain muutamat koska seur. aamuna aikainen herätys. Ei oo oikeen mulle auennut tuo et miksi maksaa itsensä kipeäksi alueelle ekan kerran alueelle pääsystä, toisen kerran sitten taas kaljateltassa ja sitten sammutaankin jonnekkin nokkospusikkoon eikä muisteta mitään.

Lätkämatsissa taas... paluumatkalla ja pelissä muutama, pelissä hulinointi niinlujaa kun ääni ja jalat kantaa, ehkä paluumatkalla sitten hutikka päälle jne. Mutta toisaalta... jos peli on ennen ekaa erää taputeltu niin en ihmettele vaikka vitutuksen takia jääkin käytöskympille kapakkaan,
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval - YouTube

Voe vitalis, onks tää näin vanha veisu jo. Marraskuussa ekan kerran kuulin. Kieltämättä ihan hyvin antaa poppivehkeille runtua, vaikka eräissä bileissä tätä tulikin soitettua tappiin asti ja vähän liikaakin.

Ps. Suomeen nää hitit tulee aina pahimmillaan 6kk myöhässä. T. jokuelliegouldingin hitti tuli vasta seur. keväänä radiolistoille kun ite jo marraskuussa kulutin kys. veisun puhki... miksi?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mä oon ite semmoinen et esim. mm-ralleissa mä keskityn vasta ottamaan päivän jälkeen. Ja nekin vain muutamat koska seur. aamuna aikainen herätys. Ei oo oikeen mulle auennut tuo et miksi maksaa itsensä kipeäksi alueelle ekan kerran alueelle pääsystä, toisen kerran sitten taas kaljateltassa ja sitten sammutaankin jonnekkin nokkospusikkoon eikä muisteta mitään.

Lätkämatsissa taas... paluumatkalla ja pelissä muutama, pelissä hulinointi niinlujaa kun ääni ja jalat kantaa, ehkä paluumatkalla sitten hutikka päälle jne. Mutta toisaalta... jos peli on ennen ekaa erää taputeltu niin en ihmettele vaikka vitutuksen takia jääkin käytöskympille kapakkaan,
Noh mä taisin olla approilla tai vastaavilla kesken illan. En ole ihan varma mutta haalarit oli päällä. Noh onneksi on nyt kotona viinaa riittävästi.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Eihän räppi ole edes musiikkia. Miten siihen voisi silloin laajentaa? En runoistakaan pidä niin miten räpistä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Eihän räppi ole edes musiikkia. Miten siihen voisi silloin laajentaa? En runoistakaan pidä niin miten räpistä.
2Pacin tuotannosta löytyy kyllä jotain helmiä. Toisaalta en tiiä onko ne soittolistalla nimenomaan räppäyksen takia vai hyvän biitin takia. (ei nuuskaan liittyvää)

Ei mitenkään sulle osoitettuna mut se et rajoittaa musiikkimakuaan yhteen kahteen genreen, on perseestä. Oli sit hevari tai räppäri. Molemmista löytyy helmet ja hudit
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eihän räppi ole edes musiikkia. Miten siihen voisi silloin laajentaa? En runoistakaan pidä niin miten räpistä.
Et pidä runoista. No nyt kyllä perun jo meille varatut häätä ja menen nurkkaan itkemään.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Huora - Kovia ja kiljua - YouTube

Noh vittuakos tässä. Kuuntelen punkkia ja odotan ihan homona näiden debyyttiä.
Uppoaa kyllä pienessä nousussa.

itellä taas soi joku Calvin Harrisin listahitin instrumentaali.

Jahka biisi loppuu niin käytävä kusella. Jotenkin itellä toimii jonkin asteen muistisääntönä se et biisiä ei jätetä kesken.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jahka biisi loppuu niin käytävä kusella. Jotenkin itellä toimii jonkin asteen muistisääntönä se et biisiä ei jätetä kesken.
Hyvä sääntö. Onko kellään preveleitä?
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
sz
Hyvä sääntö. Onko kellään preveleitä?
Ei löytynyt pakastelokeroista, sori.

Onkos kellään inttikaveria joka on kaikessa vaan parempi? Entäs onko joku löytänyt lenkkipolun varresta rahakuoria?

Sohvalle änärin pariin.. Se o moro!
Pidä hauskaa! Btw, kun Kunlunia symppaat, onks tietoo Miika Lahden otteista?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Änäri livenä on sellasta kuraa, että kaikki voimat tarvitaan jaksamiseen. Mainoksien jälkeen mainoksia. Pelin aikana mainoksia. Mainosten aikana mainoksia.
Erätauoilla mainoksia. Ja mainoksilla mainoksia.

Kaikki hehkuttaa änäriä, mut en ymmärrä ihan miksi. Se et Laine väsää ehtoossa 2+0, ok, hyvä suomikiekkoilulle, mut mä en oo ikinä päässyt sisään siihen et mikä tekee siitä niin hienoa et valvot aamuviiteen ja meet töihin paskoilla yöunilla änärin takia? (samaahan vertauskuvaa toki voisi käyttää esim. perus shl-matsiin joka kestää n. klo 22 asti).

Pakko myöntää tähänväliin, mut oon todennut sen et jos en pääse JYPin otteluita katsomaan livenä, niin sensijaan etin jonkun SHL-joukkueen streamin. Änärissä kyllä löytyy joukkue jota sympata, mutta jotenkin tuo hejasverige-kansan symppaus tuntuu ikäänkuin "kotoisammalta".
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
@Captain Slow top2-ketjun äijiä koko kauden aina kun oli kondiksessa ja pelasi, alkukaudesta taisi jopa olla ykkössentteri. Niitä pelejä mitä itse nähnyt varsinkin nyt pleijareissa niin joukkueen parhaimmistoa eritoten kahden suunnan pelissä ja pärjää kyllä todella hyvin KHL:n fyysisessä väännössä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Erätauoilla mainoksia. Ja mainoksilla mainoksia.

Kaikki hehkuttaa änäriä, mut en ymmärrä ihan miksi. Se et Laine väsää ehtoossa 2+0, ok, hyvä suomikiekkoilulle, mut mä en oo ikinä päässyt sisään siihen et mikä tekee siitä niin hienoa et valvot aamuviiteen ja meet töihin paskoilla yöunilla änärin takia? (samaahan vertauskuvaa toki voisi käyttää esim. perus shl-matsiin joka kestää n. klo 22 asti).

Pakko myöntää tähänväliin, mut oon todennut sen et jos en pääse JYPin otteluita katsomaan livenä, niin sensijaan etin jonkun SHL-joukkueen streamin. Änärissä kyllä löytyy joukkue jota sympata, mutta jotenkin tuo hejasverige-kansan symppaus tuntuu ikäänkuin "kotoisammalta".
No paremmat pelaajat, kovemmat taklaukset ja välillä kunnon myllyt. Plus muutenkin kaikin tavoin parempi sarja kuin mikään muu maailmassa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Pitäisikö olla huolestunut, Jokerit kauden kliimaksinsa ennen aikaisesti tekemällään, sai minut kiekolliseen tyhjiöön. Minua ei kiinnosta vitun mm-lätkä.
Minua ei kiinnosta Ducksien otteet. Itseasiassa minua huvittaisi seurata Bruce Boudreuan jengin nuijivan kaikki Pacifin jengit ja Teemu Selänteen asiantuntemuksen. Voi jumanskekka, kirjoittaa yhtä viestiä vittuuntuneena ja samalla huomaa kiekon kiinnostavan kuitenkin. Juovuksen syytä saatana.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Oispa kaljaa... eiku onhan mulla! Huh pelästyin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös