Kalsarikänniketju

  • 5 206 871
  • 66 637

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ecussoni on Alkon tuote. Tää on joku Duc De Coeur. Ranskan maalta molemmat toki.

No niinhän se oli. Oon mä totakin juonut. Ei pysy nimet mielessä, kun pullot vilistää silmien edessä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No niinhän se oli. Oon mä totakin juonut. Ei pysy nimet mielessä, kun pullot vilistää silmien edessä.
Mä lunttasin sen nimen äsken pullon kyljestä. Hitto Wii-U tuli himaan kotoa. Mitä ny hdmi piuha puuttuu siitä välistä. Noh pikkuvikoja. Onneks voi jotain pelejä pelata sen ohjaimen näytöllä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä lunttasin sen nimen äsken pullon kyljestä. Hitto Wii-U tuli himaan kotoa. Mitä ny hdmi piuha puuttuu siitä välistä. Noh pikkuvikoja. Onneks voi jotain pelejä pelata sen ohjaimen näytöllä.

Tsemiä piuhojen kanssa. Mä lähden tien toiselle puolelle paikalliseen. Se on siitä hyvä, ettei tartte talvellakaan ottaa takkia mukaan. Kovimmat sissit menisi shortsesissa jos oltaisiin Itä-Helsingissä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tsemiä piuhojen kanssa. Mä lähden tien toiselle puolelle paikalliseen. Se on siitä hyvä, ettei tartte talvellakaan ottaa takkia mukaan. Kovimmat sissit menisi shortsesissa jos oltaisiin Itä-Helsingissä.
Mä oon Itä-Helsingissä. Täällä näkee aika hauskaa kulkijaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mä oon Itä-Helsingissä. Täällä näkee aika hauskaa kulkijaa.

Mä oon ollu duunissa Sörnäisissä ja muussa itäisessä kantakaupungissa, ja täytyy sanoa, etten ole ikinä nähnyt metroasemilla sen värikkäämpää porukkaa. Kaipaan jopa sitä. Koskaan ei ollu mitään ongelmia. Nyt on duuni Pasilassa ja koti Haagassa. Vitun tylsää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mun koivet on kipeitä. Koska saa mekaaniset korvausjalat? Tehdäänkö ne komposiitista, tarvitaanko nanoteknologiaa jos ne meinataan liittää täydellisesti hermostoon?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mä oon ollu duunissa Sörnäisissä ja muussa itäisessä kantakaupungissa, ja täytyy sanoa, etten ole ikinä nähnyt metroasemilla sen värikkäämpää porukkaa. Kaipaan jopa sitä. Koskaan ei ollu mitään ongelmia. Nyt on duuni Pasilassa ja koti Haagassa. Vitun tylsää.
Tuu Kontulaan. Tääl o kivaa. Pasilassa käyn koulussa vaan välillä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tuu Kontulaan. Tääl o kivaa. Pasilassa käyn koulussa vaan välillä.

Ex-tyttöystävä asui Kivikossa, ja pääsimme myös Kontulan vaikutuspiiriin. Onhan siellä se hyvä kebabpaikka, jossa ei käy mikään nykyaikainen maksuväline. Tule itte ryyppäämään Pohjois-Haagaan! :)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ex-tyttöystävä asui Kivikossa, ja pääsimme myös Kontulan vaikutuspiiriin. Onhan siellä se hyvä kebabpaikka, jossa ei käy mikään nykyaikainen maksuväline. Tule itte ryyppäämään Pohjois-Haagaan! :)
Ei jaksa. Pitkä matka ja täällä on kaljaa. Jopa lämmintäkin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vittu mä oon kännissä. Piti lähteä Joensuuhun turnaamaan, mutta Helsinki
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tarjous on toki voimassa myöhemminkin. Kunhan juodaan viinaa ja kuunnellaan Dave Lindholmia.
Käy mulle. Viinaa en olekaan hetkeen juonut. Tai no taisin tossa omppuviinaa juoda. Hyvää oli.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Takapihalla juoksee rusakoita. Kaljaa ottaessa hämmentyy kun näkee luonnon läheltä. Emmää maalla nää rusakoita ikinä. Fasaaneja mutta ne onkin homoja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Blue Mountain State on hauska sarja. Voi juoda kaljaa ja repeillä. Uus puhelin ja kaikkea kivaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hitto alkaa menemään hankalaksi kun koittaa etsiä Triptykonia tai Celtic Frostia joita vois pistää tuonne biisiketjuun.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joko kehtaa avata?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hitto alkaa menemään hankalaksi kun koittaa etsiä Triptykonia tai Celtic Frostia joita vois pistää tuonne biisiketjuun.
Tiedät bändipelin? Eevil stöö, tai Yö on melkosia killjoyta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis onks galaksit vaihtanut järjestystä? Onko täällä Star trek faneja. Hitto gravitaatiokentät on sekaisin. Maan vetovoima on tuplasti normaalista. No aukaisen kaljan. Käyn kusella sitten myöhemmin.
 

BurnabyJoe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche
Oi kun voisikin. Helvetin viikon jo kestänyt influenssa ja mikään ei maistu miltään ja kylmä kurkulle on myrkkyä...
Olin itse viime viikonlopun kipeänä enkä voinut juoda joten nyt aion ottaa senkin eestä. Jos sitä lähtis paikalliseen istumaan ja sen jälkeen keskustaan sekoilemaan.
Voimia sinnepäin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös