Kalsarikänniketju

  • 5 212 253
  • 66 655

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onnittelut. Olen kateellinen. Mulla näitä säälittäviä vapaapäiviä.

Pojat sitten hulinoi koko yön. En nyt rupea kaivamaan luurilla Kiekko-Espoon nousua, mutta kuinka kehtaatte sivuuttaa sen. Eihän se, että koko paska päättyi kyyneliin poista sitä mitä se silloin oli. Kyllä, olin paikalla F1:ssa.

Tosiaan, nyt ketjun vaihto ja housut jalassa. Aavistuksen väsyttää ja hieman sekava olo, mutta ehkä tämä tästä. Tarkkailkaa Muu urheilu-osiota.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pojat sitten hulinoi koko yön. En nyt rupea kaivamaan luurilla Kiekko-Espoon nousua, mutta kuinka kehtaatte sivuuttaa sen. Eihän se, että koko paska päättyi kyyneliin poista sitä mitä se silloin oli. Kyllä, olin paikalla F1:ssa.

Tosiaan, nyt ketjun vaihto ja housut jalassa. Aavistuksen väsyttää ja hieman sekava olo, mutta ehkä tämä tästä. Tarkkailkaa Muu urheilu-osiota.

Kyllä mää muistan tämänkin, en tietenkään ollut paikalla. Bonuksena Porttilan silmäpussit.

Kiekko-Espoo (c) DanC - YouTube
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Armeijan jälkeen en ole hiihtänyt suksilla enkä hiihdä. Isäni osti minulle sukeset ehkä -83 Peltoset, ite nimi alko ahistaan. Jos ois ollu viuhkolat vetäisin sekä vapaalla että pertsalla. Nyt voitelen sulavasti....
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Armeijan jälkeen en ole hiihtänyt suksilla enkä hiihdä. Isäni osti minulle sukeset ehkä -83 Peltoset, ite nimi alko ahistaan. Jos ois ollu viuhkolat vetäisin sekä vapaalla että pertsalla. Nyt voitelen sulavasti....
Jos ne ovat Esa Peltosesta? Pelasi kuitenkin Kärpissä 60 -luvulla.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
All-Stars taitokilpailua odotellessa viimesen päälle hyvää japanilaista viskiä ja Leprousta

Leprous - Rewind - YouTube
Nyt on kovaa kamaa! Ihsahnin taustabändi ja päävokalisti on itselle melko jumalan asemassa Emperorin myötä. Ei nuo soololevytkään huonoja ole, varsinkaan AngL.

E. Pitäisi tätä bändiä kuunnella enemmänkin ilman "Ihsahn-lisää" mutta ne biisit joita olen kuullut tämän lisäksi, ovat kyllä priimaa.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt on kovaa kamaa! Ihsahnin taustabändi ja päävokalisti on itselle melko jumalan asemassa Emperorin myötä. Ei nuo soololevytkään huonoja ole, varsinkaan AngL.

E. Pitäisi tätä bändiä kuunnella enemmänkin ilman "Ihsahn-lisää" mutta ne biisit joita olen kuullut tämän lisäksi, ovat kyllä priimaa.
28.2 tulossa lämppäämään Devin Townsend Projectia yhdessä Between the buried and me:n kanssa. Siinä on kyllä sellanen setti ettei parane missata.

E. Hauska yksityiskohta että Leprousin rumpali Baard Kolstad veti myös aika hyvin junnuna Norjan talentissa

Norske talenter 2009 - Baard Kolstad trommesolo semifinale - YouTube
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä rakastan maailmankaikkeutta. Mä rakastan ihmissieluja. Mä rakastan puita ja tähtiä. Mä rakastan ritsapilluja ja pystytissejä.
Mä rakastan Suomalaista jääkiekkoa, rumpuja ja hyvää musiikkia.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis se fiilis kun heti herätessä alat dokaa. Kyllä nää sunnuntait on aina viikon parhaita päiviä. Tää on se kolmannen tai neljännen päivän taika. Miettikää nynnyt ei koskaan saavuta tätä tilaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mut miks elää siinä kurjuudessa tai siis niille normaalissa. Mikään ei tunnu miltään tai siis silloin tuntuu vähän kun ei tiedä muusta. Kyllähän joka päivä jostain pitää saada se I'm a rooooolllling stone! -fiilis tai mikä ikinä se sitten kellekin on.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mut miks elää siinä kurjuudessa tai siis niille normaalissa. Mikään ei tunnu miltään tai siis silloin tuntuu vähän kun ei tiedä muusta. Kyllähän joka päivä jostain pitää saada se I'm a rooooolllling stone! -fiilis tai mikä ikinä se sitten kellekin on.

Kyllä itsekin "otan" usempana iltana viikossa mutta se jää yleensä siihen 2-3 olueen illassa jos kotona kalsaroi tai sitten puoleen pulloon viiniä.. Ei vain jaksa ryypätä joka päivä, ja ei se kai terveydelläkään hirveän hyväksi voi olla. Puhumattakaan niistä krapulatiloista mitä alkaa olemaan jo tässä lähellä kolmea kymppiä...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Työ, ehkä joku hikinen punttisali, kotona akan kanssa kauniit ja rohkeat tai joku vitun losti, sitten vähän ravintoa masuun ja ehkä suihku blaa blaa. Nothing shit. Noi päiväthän menee hukkaan elämästä. Niitä ei lasketa, mutta siltikin ne tekee ihmisistä päivän vanhempia ja sä oot päivän lähempänä kuolemaa. Siihen toi lasketaan, joten miksi sitä heittää hukkaan. Mä en ole koskaan tajunnut. Ja joku tiistainen Saipa-matsi nyt ei riitä vaan sen jälkeen pitää mennä baariin vetämään perseet. Hitto aina niille hävitään ja jollekin Kalpalle kanssa.
 

A Siente

Jäsen
Ajattelin käydä viikonloppua varten valmiiksi Alkossa. Oli aika huono idea. Tuli jo matkalla kotiin korkattua osa juomista ja eihän tätä hyvää nousua voi hukkaan heittää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mietin tässä pari tuntia sitten baariin lähtöä. Hyvä etten lähteny kun tulee ripulia perkele. Onneks kämpillä on tarpeeksi kaljaa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Skraeckoedlan - Cactus [2011] - YouTube

Vittuakos tässä, paistoin bratwursteja ja keitin perunoita tossa pari tuntia sitten. Tai näköjään viis tuntia sitten. Vitut melkeen sama. Sitten katsellu Driven ja kuunnellu sludge/stoner musiikkia.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Eikä tässä kaikki naissödaissösllaisssö eli lämpimät voileivät. eikä tässä kaikki. helmeilevä olut.......eikä tässä.....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös