Doddii. Itse en ole varma viittiikö edes Wingsin peliä katsoa. Rytmihäiriö on kyllä hyvä bändi. Saatana on herra jne.
Joo olen katsonut. Silti tuntuu siltä, että olisi kannattanut mennä nukkumaan. Noh bisseä on.Perhana en tätä lainausta huomannu ku vasta nyt. Mutta joo, kyllä ne pelit kannattaa katsoa vaikka joukkue on huonoimmillaan. Sillo ne fanit mitataan jotka katsoo sillo ku rämmitään paskassa. Ilmeisesti olet katsonut.
Joo olen katsonut. Silti tuntuu siltä, että olisi kannattanut mennä nukkumaan. Noh bisseä on.
Joo. Myllyt vielä niin on tosi hyvä fiilisNo nyt se näyttää jo vähän positiivisemmalta!
Joo. Myllyt vielä niin on tosi hyvä fiilis
Ja Red Wings 4-3!Joku kovanyrkki tuonne ois hyvä, Ott ei ihan riitä. Joskus kun olin idiootti, toivoin Byfuglienia Red Wingsiin. Ei kait sekään perkele tappele. Ainakaan enää.
Pelaisi numerolla 19 ellei Bryan Trottierin numeroa olisi jo jäädytetty. Kait.Pelaako Tavares numerolla 91 koska se on/oli joskus Sergei Fedorov fani? Näin minä tämän kuvittelen. Ite ainakin tekisin niin.
Pelaisi numerolla 19 ellei Bryan Trottierin numeroa olisi jo jäädytetty. Kait.
2kk tauko alkoholista ja nyt tuli vähän kossua taas ostettua, kun kävin kaupoilla. Onko vinkkejä miten saa pakkojuotettua itsensä känniin, kun ei maistu yhtään hyvältä viina? Pari huikkaa olen ottanu ja tympii, koko homma perkele! Mikähän nyt vaivaa elimistöä, kun hylkiin niin rajusti.
Älä nyt suoraan viinalla aloita, hyvä mies. Otat kolme neljä kaljaa tai lonkkua alle niin lähtee wärtsilä käyntiin.
No kyllä tää taktiikka on ennenkin toiminu. Ei ole kaljaa tai lonkkua nyt varastossa. Lähinköhän soitellen sotaan ja nyt maksetaan kovaa hintaa omista virheistä? Jaloviinaa saattas löytyä pohjille.
AIka brutaalilta menolta vaikuttaa, jos nuo on vaihtoehdot.
EDIT: Totta sulla on siinä lähikauppa ja sieltä pari kaljaa? Vai asutko jossaki Jurmussa?
@Sim_Sam Silloin kuin oli "pakko" vetää kirkkaita, niin kyllä sinne mukiin mahtui hieman tuoremehuja. Peittääpäs edes jotain karvaasta mausta.
"Tuoremehukossu - terveellinen tapa ryypätä!"
...tai jotain sinne päin. Kai joku vegaani survoisi sinne jauhettuja, savustettuja herkkutattejakin.
Seuraavaksi kaivetaan ruostuneita puukkoja ja viillettyjä ranteita esiin.Muistatko...
Sori, *wirn* Lidl:n punasta mautonta olutta. Ihan niinkuin minä makuja tunnistaisin. Ei siinä porsentteja ole, koska en kirjoita väärin. Malja ylös!Täällä vitsaillaan, mutta tärkein unohtui: Malja ylös!