Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Hieno video! Näitä juuri kaipaa. Niinkun aikasemmin sanoin eri ryhmässä, en tiennyt että Pelicans on pelannut vihreällä paidalla.
Pelicansin liiganousu 1999 - YouTube
Hieno video! Näitä juuri kaipaa. Niinkun aikasemmin sanoin eri ryhmässä, en tiennyt että Pelicans on pelannut vihreällä paidalla.
Pelicansin liiganousu 1999 - YouTube
Joo, hyvin mahdollista. Muistan vaan keltaisen paidan. Tätä videota fiilistelen:Tämä on hyvä! Pelsut pelas kyllä muistaakseni aika monta vuotta vihreillä.
Olin hallissa paikalla kun tämä tapahtui:
Kärppien liiganousu - Maalit (11.4.2000) - YouTube
Joo, hyvin mahdollista. Muistan vaan keltaisen paidan. Tätä videota fiilistelen:
SM-liiga 5.3.1995 - YouTube
".. jo motivoituneesti pelaaville turkulaisille.."
Olitko ysärillä Tepsin väreissä? :D
TuTo - TPS - kilpailua haluaisi enemmänkin. Kaksi hienoa perinteistä seuraa.
Aijai. Herkkua. Itselle istuu juuri noi ysärijengit, olen varmasti ainoata joka diggailee Jokereiden "hackmann" kypärää ja turkoosia paitoja. Se johtuu juuri tuosta, että alkoi seuraamaan kyseistä sarjaa.[
Samaa mieltä. Myös Kiekko-67-peliä käytiin ysärin aikana Oulussa kattomassa. Jäällä oli myös muuan Nummelin.
Aijai. Herkkua. Itselle istuu juuri noi ysärijengit, olen varmasti ainoata joka diggailee Jokereiden "hackmann" kypärää ja turkoosia paitoja. Se johtuu juuri tuosta, että alkoi seuraamaan kyseistä sarjaa.
Paidat/värit ovat tärkeitä. Onneksi Liigajoukkueet ovat pitäneet hyvin pitkälti väreistä kiinni. No, nimenomaan tuo vihreä Ilves (Liiga) Wild (NHL) UFA (KHL) FoPs (Suomi-sarja) pitäisi skarpata. Niin harva sävy, että tuossa olisi markkinointisyystäkin ns. helppo nakki. Pukumiehet eivät tätä vaan tajua. Muttamutta, hienoa että Liigassa on identiteetti, kattokaa vaikka NLA:ta. Mitätön juttu, mutta silti niin tärkeäKun piti kakarana valita, niin kyllä Juha Lind iski sillon ja valitsin jokerit. Sehän meni reisille heti sen menestyksen jälkeen.
Paidat/värit ovat tärkeitä. Onneksi Liigajoukkueet ovat pitäneet hyvin pitkälti väreistä kiinni. No, nimenomaan tuo vihreä Ilves (Liiga) Wild (NHL) UFA (KHL) FoPs (Suomi-sarja) pitäisi skarpata. Niin harva sävy, että tuossa olisi markkinointisyystäkin ns. helppo nakki. Pukumiehet eivät tätä vaan tajua. Muttamutta, hienoa että Liigassa on identiteetti, kattokaa vaikka NLA:ta. Mitätön juttu, mutta silti niin tärkeä
Sounds like a Something In The WayNBA2K17:n tein pari päivää sitten uuden joukkueen, laajennusträftin kautta, joka oli vihreä. Seattle Grunge.
Onnittelut. Olen kateellinen. Mulla näitä säälittäviä vapaapäiviä.
Pojat sitten hulinoi koko yön. En nyt rupea kaivamaan luurilla Kiekko-Espoon nousua, mutta kuinka kehtaatte sivuuttaa sen. Eihän se, että koko paska päättyi kyyneliin poista sitä mitä se silloin oli. Kyllä, olin paikalla F1:ssa.
Tosiaan, nyt ketjun vaihto ja housut jalassa. Aavistuksen väsyttää ja hieman sekava olo, mutta ehkä tämä tästä. Tarkkailkaa Muu urheilu-osiota.
Löysin kirpparilta tänään jotkut Karhun sukset. Vedin voitelut päälle ja olut on myös läsnä omassa voitelussa. Lepposaa touhua.
Jos ne ovat Esa Peltosesta? Pelasi kuitenkin Kärpissä 60 -luvulla.Armeijan jälkeen en ole hiihtänyt suksilla enkä hiihdä. Isäni osti minulle sukeset ehkä -83 Peltoset, ite nimi alko ahistaan. Jos ois ollu viuhkolat vetäisin sekä vapaalla että pertsalla. Nyt voitelen sulavasti....
Jos ne ovat Esa Peltosesta? Pelasi kuitenkin Kärpissä 60 -luvulla.
Nyt on kovaa kamaa! Ihsahnin taustabändi ja päävokalisti on itselle melko jumalan asemassa Emperorin myötä. Ei nuo soololevytkään huonoja ole, varsinkaan AngL.All-Stars taitokilpailua odotellessa viimesen päälle hyvää japanilaista viskiä ja Leprousta
Leprous - Rewind - YouTube
28.2 tulossa lämppäämään Devin Townsend Projectia yhdessä Between the buried and me:n kanssa. Siinä on kyllä sellanen setti ettei parane missata.Nyt on kovaa kamaa! Ihsahnin taustabändi ja päävokalisti on itselle melko jumalan asemassa Emperorin myötä. Ei nuo soololevytkään huonoja ole, varsinkaan AngL.
E. Pitäisi tätä bändiä kuunnella enemmänkin ilman "Ihsahn-lisää" mutta ne biisit joita olen kuullut tämän lisäksi, ovat kyllä priimaa.
Noi lämppääjät toimii itelle paremmin, kun pääesiintyjä, mutta ei ole eka kerta. BTBAM myös loistavaa kamaa.28.2 tulossa lämppäämään Devin Townsend Projectia yhdessä Between the buried and me:n kanssa. Siinä on kyllä sellanen setti ettei parane missata.
E. Hauska yksityiskohta että Leprousin rumpali Baard Kolstad veti myös aika hyvin junnuna Norjan talentissa
Norske talenter 2009 - Baard Kolstad trommesolo semifinale - YouTube
Juu ite ajattelin kuunnella vaan lämppärit ja lähteä sen jälkeen muiden viihdykkeiden pariinNoi lämppääjät toimii itelle paremmin, kun pääesiintyjä, mutta ei ole eka kerta. BTBAM myös loistavaa kamaa.