Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 343
  • 66 679

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jaahas, RAY:n pelikone antoi kaupassa 40€:n joululahjan. Kyseessä oli sen Monipelin "Vegas" -peli.

Uusi kierros kauppaan ja bisset mukaan. Kiitos nam.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä rakastan maailmankaikkeutta. Mä rakastan ihmiselämää. Mä rakastan sieluja, erilaisia ajatuksia ja tunteita. Mä rakastan naiskauneutta. Mä rakastan teinityttöjen pyllyreikiä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Puhelun kesto 2 tuntia ja 6 minuuttia.

Se on kiva vähän roikkua luurissakin välillä, niin ei tarvitse Jatkiksella roikkua. Harmillisesti tietysti miespuolisen kanssa. Joskus on aina ikävä lukioaikoja, kun tyttöjen kanssa oltiin lankapuhelimessa.

Mitäs nyt sitten tehdään. Pitsaa voisi laittaa uuniin.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jouluna join 26,5 tuntia putkeen. Alkoholiannoksia meni tuolloin 35+. Tiistaina join ja keskiviikkona join myös. Nyt perjantain ja lauantain välisenä yönä olen juonut myös. Mikäs tässä, Ritari Ässä. Pikku hiljaa rupean kyllä selviämään ja enempää en viitsisi juoda. Harmi, että en näe, jos olen kännipäissäni kirjoitellut muihin, ketjuihin, kun taitaa olla joku hetkellinen bugi palstalla.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oli kyllä kiva yö, kun suutuspäissäni jätin World of Tanks -pelissä klaanini. Mitähän sitä vielä tälle yölle keksisi?

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minkä ikäinen olet? Nuo loppuvat kuin seinään siinä vähän kolmenkymmenen jälkeen, kun ei oikeasti vain enää pysty niin kuin ennen. Kyse on pelkästään fysiologiasta, mutta toisaalta ehkä kerran pari vuodessa sitten kuitenkin.
Vastataan tähän vielä myöhässä. Minulla on tällä hetkellä ikää 32 vuotta. Tämän vuoden lopussa on ikää 33 vuotta, jos selviän sinne asti. Mutta kyllä kai minä selviän.

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei se juominen iästä ole kiinni. Onhan tuossa tuttavapiirissä 70-vuotiaita jotka voi juoda kuukauden aamusta iltaan kunhan nukkuvat sen 5-7 tuntia yössä. Krapulakaan ei kuulemma ole paha tuollaisen setin jälkeen. Enemmän vaivaa on seuraavan viikon unettomuudesta ja torkahdettua tulevista painajaisista.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo. Ei tämä valvominen ole mitenkään kivaa näin yötyöläisenä. En ole kyllä kai yli kolmeen tuntiin ottanut yhtään lisää juotavaa, mutta ei vaan nukuta. Tässä voisi taas valvoa ties kuinka pitkään ja töihin pitää mennä reilun 19 tunnin päästä. Aika tukevat kännit tuli kyllä vedettyä reiluun kuuteen tuntiin, kun vieläkin olen ihan sekaisin ja tuli vedettyä herne syvälle nenään.

Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joo. Ei mennyt liian syvälle se herne nenään, vaikka syvälle menikin, kun jo nyt naurattaa oma suuttuminen. On naurattanut jo pitkään. Kaikkea sitä sattuukin. Kuuntelen Vivaldin 42 minuutin mittaista Neljää vuodenaikaa Youtubesta ja pelaan edelleen wotia.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Alku on kyllä hieno Four Seasonissa ja niin on näköjään 29 minuutin kohdasta eteenpäinkin. Yleensä en ole jaksanut kuunnella näin pitkälle.

Four Seasons ~ Vivaldi - YouTube

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vedetään tähän väliin kevyttä ja terveellistä yöpalaa eli ranskalaisia ja kalapuikkoja. Sen jälkeen voisikin mennä ns. hallitusti nukkumaan, jota harvoin tapahtuu. Mutta kaipa tässä ruokaa valmistaessa ja syödessä menee vielä tunti. Ja tällä kertaa en nukahda uuni päällä. Sitäkin kokeilin viime pääsiäisenä. Onneksi heräsin silloin kahden tunnin kohdalla. Vähän oli kärähtänyttä pizzaa, mutta ei ollut muita seurauksia siitä.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Huh. Tiedän ihmisiä jotka ovat nukahtaneet perunakattila liedellä. Minä vedin äsken kylmää pitsaa. Oli hyvää ja muistutti hyvästä illasta mikä oli perheen kanssa. Vaimo ja anoppinsa tuli toimeen. Jopa. Kunnes piti suuttua ja panna vaimo nukkumaan.

Älä Hauppis nukahda nyt niiden purtavien kanssa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy