Kalsarikänniketju

  • 5 212 020
  • 66 655

A Siente

Jäsen
Meinas tulla ennen kasia paha hyytyminen. Onneks kävin kaupasta hakee muutaman kaljan lisää, niin ei tarvitse pelätä niiden loppumista. Join vodka-batteryn ja olo on kuin olisi piriä vetänyt. Sydän hakkaa ihan hulluna.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Tunne on hyvä. Huomenna on toisella koiralla jälkikoe. Peukkuja sinne! Vaimo toimii ohjaajana, Minä olen kuulemma sika, vaikka aina olen puolia pitänyt.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
No Niin. Nyt alkaa illan odotetuin. Boston-Winnipeg. Musiikki soi ja selostaja on innoissaan. Tuukka on maalissa. Hyvää kiekkoiltaa kaikille!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Palstaveljet hereillä? Katselen ysärin playoffseja Jokerit -TPS. Oliko tuo se liigan "kova taso"? kahvaa toistensa perään. Nautin enemmän tämän päivän Jukureista.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Pitkästä aikaa! Taas mennään. Pikkujouluja ja oma aloitteista ryyppäystä luvassa. Oikein odotan huomista aamua, kun saa heti aamusta aloittaa uudelleen.
 

Pawe87

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Ura, Hermes
Hallilla tuli masennuttua, joten tässä kotosalla on hyvä tissutella. Pahus vain ettei kerinnyt ottaa pohjia ennen peliä... Mut jaksaapahan nyt pidempään kotosalla kattella änäriä. Olutta ja GT:tä tasaisesti kaksin käsin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kaljaa. Ämyreistä soi suhtkoht lujalla Dallas Superstarsin Fast Driving.

Voisi jatkaa seuraavaksi jollain muulla suomalaisella elektronisen musiikin kokoonpanolla. (todnäk Super8&Tab)
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kolmosdivarin kuntopelit pelattu (hyvin), perhe ruokittu, vaimon kansa sivistuneesti oluet otettu. Kännissä tässä vähän on ja lomaakin vielä yli viikko jälellä (viikko takana). Nautitaan tänään ja huomenna (aion tissutella koko helvetin päivän).
Juotitko vaimon humalaan jollakin taka-ajatuksella?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En. Mutta kun vaimo on sängyn omana niin ite voin sitten tissutella olkkarissa menemään minkä kerkiän. Huomista varten viinit hankittu ja lemon lonkkusiksari.
No siis tätä mä nimenomaan tarkoitin sillä taka-ajatuksella, mitä sä oikein kuvittelit?!
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt kiukuttaa, kun kallista aikaa menee Urheiluruudun parissa. Ymmärrän, että mediamaksut eivät riitä kaikkeen, mutta kyllähän tuolle hiihdolle pitäisi saada oma ruutu. Ja me tavalliset ihmiset saisimme sitten ne oikeat uutiset.

"Sitten lumilta muihin uutisiin", tuohan olisi jo ruudun nimi. Oli ihan kiva kuulla narrienkin kuulumisia ja muuta palloilua. Joku Tapparakin siellä oli.

Onko tehty luotettavaa tutkimusta haluaako kansa oikeasti tuota paskaa vai katsotaanko vain kun ei ole muutakaan tarjolla?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks väliä sen, mä minne meen yöksi. Mä sain ammatiksi rakkauden, mut hei mä en tee tätä työksi. Mä olen vierivä kivi. Petri välittää. Lemmentohtori, murheiden sykiatri. Mä olen muuri, tunteeton sika, mut mä rakastan. Ja pidän huolta. Kuuntelen ja yritän ymmärtää. Se on tässä elämässä tärkeintä. Eilenkin joku konttauskunnossa oleva tsirbu lähti baarista matkaan, mutta puolessa välissä menikin mamujen syliin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No mutta eihän mulla mitään taka-ajatuksia ole, kun vaimo ite halus ottaa olutta...
Minä en nyt ymmärrä, että onko tässä nyt yksi a liian vähän vai mitä, kai sitä nyt kuitenkin aina juotetaan vaimoa humalaan sillä takaa-ajatuksella. Ai ei vai?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös