Kalsarikänniketju

  • 5 206 618
  • 66 637

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Jösses. Kalsareita ei ole tullut vedettyä pitkään aikaan, mutta tänään otetaan hapanta ihan omassa rauhassa.

Aika raskas työviikko takana, joten ilta on menty sellaisen rauhallisen nollauksen merkeissä. Saunaa. olutta ja hyvää musiikkia. Huomenna olisi tarjolla tuparit ja siitä oletettavasti baariin, mutta nyt hissukseen omassa rauhassa. Ulkonakin on sellainen perus marraskuu, ettei houkuta ottaa askeltakaan poies kotoa.

Nyt kyllä tuli jotenkin tylsän kliseinen aloitus, On se midget huorakin täällä jossain, uskokaa!

Asiasta toiseen en tiedä mikä on nyky meno tässä ketjussa, mutta joskus muinoin tänne heitettiin hyviä linkkejä musiikin maailmasta. En ole millään muotoa AC/DC-fani, mutta kyllähän tällaista taltiointia katsellessa herää ajatus, miksen helvetissä ollut paikanpäällä?: https://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI
 

A Siente

Jäsen
Jösses. Kalsareita ei ole tullut vedettyä pitkään aikaan, mutta tänään otetaan hapanta ihan omassa rauhassa.

Aika raskas työviikko takana, joten ilta on menty sellaisen rauhallisen nollauksen merkeissä. Saunaa. olutta ja hyvää musiikkia. Huomenna olisi tarjolla tuparit ja siitä oletettavasti baariin, mutta nyt hissukseen omassa rauhassa. Ulkonakin on sellainen perus marraskuu, ettei houkuta ottaa askeltakaan poies kotoa.

Nyt kyllä tuli jotenkin tylsän kliseinen aloitus, On se midget huorakin täällä jossain, uskokaa!

Asiasta toiseen en tiedä mikä on nyky meno tässä ketjussa, mutta joskus muinoin tänne heitettiin hyviä linkkejä musiikin maailmasta. En ole millään muotoa AC/DC-fani, mutta kyllähän tällaista taltiointia katsellessa herää ajatus, miksen helvetissä ollut paikanpäällä?: https://www.youtube.com/watch?v=gEPmA3USJdI


Näissä livevedoissa on just parasta nähdä tuo yleisön eläytyminen. Tulee kotisohvalle asti se fiilis, mikä siellä oli varmasti tuhat kertaa parempi.

Ihan ok meno ollu täälläkin: Parkway Drive Crazy Crowd - Home Is For The Heartless - YouTube
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Member making another drink? I 'member.
Olemassaolon suurta tuskaa ja pentatonisen asteikon pänttäämistä.
Kitarasoolon soveltaminen on vaikeaa.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Rouva tuli kotiin. Ei edes paheksunut humalatilaa. Jotain positiivista siis.
'Member Toto-Africa? I member.
 

Sapergia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, San Jose,Everton
Sapuskan tilaamisen miettiminen kesti reilun tunnin verran, kun piti käydä läpi lähiseudun paikkojen arvostelut. Lopputulos, tilasin samasta kuin aina ennenkin. No tietää mitä saa.Ja lisää juotavaa.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
En muista millon olisin viimeeksi herännyt samanlaisesta humalasta kuin tänään. Tästä on hyvä jatkaa. Kohta alkaa pelitki.

Noin hyvän suorituksen onnistumis prosentti on korkeimmillaan yleensä Ruotsin- laivalla. Ja se on vähän pakkokin sihauttaa heti kalja auki, eikä odottaa krapulan ensi oireisiin. Vähän kyllä kateeksi käy, tänä viikonloppuna vaihteeksi selvinpäin. Olishan se kyllä upeeta kalsaroida yksin, ja tehdä Liiga- pitkävetoja. Samalla erilaisia oluita maistellessa on mukavampi seurata kun pelit menevät vituiksi.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
No niin. Pitkästä aikaa täällä. Hyvät treenit alla, ni tänään voi vähän ottaa. Ja on jo otettukin. Onneksi on viasat, niin urheilua riittää läpi yön. Tylsää ois känneillä ilman urheilua.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No niin. Pitkästä aikaa täällä. Hyvät treenit alla, ni tänään voi vähän ottaa. Ja on jo otettukin. Onneksi on viasat, niin urheilua riittää läpi yön. Tylsää ois känneillä ilman urheilua.

En kyllä muista, että urheilun puute olis koskaan haitannutkaan alkoholin käyttöä. Onhan se kyllä ihan eri kun voi juoppoilla odotellen vaikka alkavaa nhl-peliä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinkahan moni "menee" kännissä nukkumaan eikä sammu tai simahda kuten normaalisti. Ja eiks ne unet tule vasta sitten kun krapulassa koitat laskea promilleja. Kymmenen kaljaa ehkä vedät että saat edes hetken nukuttua.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kuinkahan moni "menee" kännissä nukkumaan eikä sammu tai simahda kuten normaalisti. Ja eiks ne unet tule vasta sitten kun krapulassa koitat laskea promilleja. Kymmenen kaljaa ehkä vedät että saat edes hetken nukuttua.

Mä olen yksi niistä ketä menee kännissä nukkumaan ja sitten pyörin kännissä sängyssä kunnes vaimo imee mut nukkumaan, että saa itse nukuttua. Kauhea kohtalo mulla...........
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä näen tosi harvoin unia, mutta tossa alkuviikosta neljän päivän aamusta iltaan ryypiskelyn jälkeen näin unta että olin lento-onnettomuudessa. Itse asiassa mä oon jotenkin aina haaveillut tosta. Ei se unessakaan ollut mitenkään pelottavaa, vaikka noin muuten näin mörköjä ja hirvitti.
 
Viimeksi muokattu:

Mr Tomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Pallo, Iisalmen Peli-Karhut, KuPS , PK-37
Muutama ale kokki pittää naattia KalPan voiton kunniaks. 9/9 pistettä tällä viikolla! aika jees

Kippis
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Kalpa on ollut tosi hyvä tällä kaudella. Mikä teihin Kuopiolaisiin on mennyt? Maaleja tulee liukuhihnalta. Pekka Virta on King vai Kung?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös