Kalsarikänniketju

  • 5 205 886
  • 66 634

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Tämä ketju tippunut toiselle ivulle. HÄPEÄLLISTÄ.

Lomalla Juhannukseksi vanhempien luokse tänään piti tulla ja nyt nautitaan isäukon kaa viskiä ja ehkä katselemaan Savonlinnan yöelämää,
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
"Juhannus" ei sinällään merkkaa meikäläisälle hevon persettäkään. Sen varjolla voisi kuitenkin lämmittää suhteita elossa oleviin sukulaisiin, koska en-tiedä-miksi.

Turhin ja säälittävin "juhla" mitä suomalaisesta kalenterista löytyy.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Romillet kohilleen äijät. Alle kaks promillea puhalletaan neuvolassa. Vaipat niille jätkille. No kyllä mäkin voisin vähän tissiä imasta. Tytöt tuokaa lollonne tänne. Petri sydän Nylon beat, aivan niin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Silkkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan, vasta tämän vuoden puolella olen ymmärtänyt kalsarikännäämisen hienouden. Kännääminen on ollut hauskaa aina ja viimeiset puolen tusinaa vuotta olen pääosin viihtynyt parhaiten yksin ollessani, joten kumma kuin näiden yhdistämisessä kesti näinkin kauan. Toki sitä satunnaiset jurrit on tullut vedettyä omin voimin aiemminkin, mutta vasta armon vuosi 2016 toi täydellisen valaistumisen tunteen. Täytyy varmaan tähänkin ketjuun panostaa enemmän jatkossa.

Onni on jääkaappi täynnä kaljaa, kesäloma ja juhannus, jolloin kaikki ulkopuoliset häiriöt on minimoitu lähes yhtä hyvin kuin jouluaattona. Pieni tekemisen puute ehkä vaivaa, mutta pari bisseä lisää niin samakos tuo kun kaikki on hauskaa. Voisi melkein tehdä pettterit ja varailla jotain nopeaa Tallinnan reissua... toisaalta sama kai se loppupeleissä on himassa juoda kuin jonkun laivan hytissä. Toki potentiaalinen pillunsaanti ei himassa ollessa vaani samalla lailla kulman takana, mutta toisaalta eipähän tarvitse raahautua hirveässä darrassa terminaalista kotisohvalle kun on täällä jo valmiiksi.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Pieni tekemisen puute ehkä vaivaa, mutta pari bisseä lisää niin samakos tuo kun kaikki on hauskaa.

Mä oon aina tykännyt enemmän kalsarikänneistä kuin baareissa roikkumisesta. Jos ulkona juon humalan, niin se tapahtuu jollain klubilla hyvää keikkaa katsellessa. Mutta baarikännäily ei ole mun juttu. Parilla voi käydä ihan hyvin, mutta en mä oikeen innostu siitä, että baarissa vetäisin perseet. Mielummin himassa joko yksin tai kaveriporukalla.

Hyvää juhannusta!
 

DR_J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Huuhkajat, HJK
Ei ehkä kalsarikänniketjun kamaa, mutta parempaakaan mestaa en keksinyt. Hyvää juhannusta kaikille jatkoaikalaisille, RMJ kiittää ja kuittaa.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Aamen. Toisaalta virallisen propagandan mukaan alkoholi taitaa lähinnä toimia apuvälineenä kohti hidasta ja kivuliasta kuolemaa. Uskoo ken tahtoo. Otetaas vähän lisää, niin tuntuu vielä mukavammalta.

Mielialalääkkeenä käytettynä alkoholi syö hiljakseltaan sisältä päin. Rohkaisuryyppy tai kymmenen ennen matkaa ajasta ikuisuuteen sen sijaan rentouttaa ja vain vahvistaa määrätietoisuutta.

Hauskaa pääsiäistä kaikille.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Johonkin juhannusjuttuun kävelin, mutta en ole varma jaksanko kävellä takaisin. Ei kait yöllä sada tai heräähän siihen jos. No kait nyt jossain pusikossa matkamies saa ottaa pienet tirsat jos tarve vaatii. Onneksi repussa on kaljaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös