Kalsarikänniketju

  • 5 211 937
  • 66 655
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Ostin tänään 11kpl olutta. Ensimmäistä kertaa sitte vuoden 2012 piti näyttää ajokorttia kassalla. Neiti hihitteli, että oletpas hyvin säilynyt ja punastui. Sanoin, että samoin. Sitte se sekoili vaihtorahojen kanssa hän vielä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Huomanta. Karhua hain ison läjän. Murisen, kuuntelen musaa ja katselen lätkää loppupäivän.
 

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Helvetti vieköön, joko oon päissään tai sitten äsken oli maanjäristys Oulun seudulla. Sohva tärisi, jolla istuin, enkä pierryt.
 

Rikkipää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Helvetti vieköön, joko oon päissään tai sitten äsken oli maanjäristys Oulun seudulla. Sohva tärisi, jolla istuin, enkä pierryt.
Joo samaan ilmiöön täälläkin herättiin. Eka kuulu narahtelevia ääniä ja sen jälkeen ihan oikeasti heilu koko rakennus. Kyllähän perkele tuommoseen säikähtää. Käsittääkseni Oulu-Kuusamo-akselilla melko yleinen tapahtuma, mutta ei varmaan näin voimakkaana ihan joka päivä.
 

A Siente

Jäsen
Ruotsissa on maa järissyt oikein kunnolla. 4,2 magnituden asteikolla, tuntunut kuulemma Rovaniemellä asti. Jos IL:n uutinen pitää yhtää paikkansa, niin ei tuo arvioitu kohta kovin kaukana Oulusta ole. Jännää.

Voisi tässä ryyppäämisen ohessa katsoa vaikka jonkun änäri matsin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo heti herätessä aloin dokaamaan. Lidlistä hain 15. Eilen meni sama setti. Treffitkin oli päivällä. Huomenna pitäis olla skarppina. Siksi aloitin jo aamusta. No eihän töissä nyt tarvitse olla skarppina. Kunhan oot vaan. Treffeillä on kiva olla jos akan meinaat saada.
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Joo heti herätessä aloin dokaamaan. Lidlistä hain 15. Eilen meni sama setti.
Sinä olet varmasti oikea mies vastaamaan minua askarruttaneeseen kysymykseen, että miksi ihmiset viitsivät juoda suuria määriä keskiolutta. Itse voin ihan mielelläni juoda olutta pullon tai kaksi janoon saunan jälkeen, terassilla tai krapulaan. Suurempi määrä olutta vain kusettaa ja siitä tulee tympeä olo, jos ei ota kyytipoikana piiskaryyppyjä.

Ihmiset ovat yksilöllisiä, mutta minun kohdallani toimii näin. Jos juon kuusi keskiolutta on tympeä olo ja luulen, että jos joisin 12 keskiolutta minulla olisi tympeä ja pöhnäinen olo .

Jos taas juon pullon viiniä niin minulla on pirteä olo ja olen sosiaalinen. Kun olen juonut toisen pullon viiniä olen vielä sosiaalisempi, mutta en ihan yhtä pirteä enää.

Eli Petteri kerro minulle, mitä kivaa sinusta on kaikista alkoholijuomista juuri keskioluen juomisessa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmiset ovat yksilöllisiä, mutta minun kohdallani toimii näin. Jos juon kuusi keskiolutta on tympeä olo ja luulen, että jos joisin 12 keskiolutta minulla olisi tympeä ja pöhnäinen olo .

Jos taas juon pullon viiniä niin minulla on pirteä olo ja olen sosiaalinen. Kun olen juonut toisen pullon viiniä olen vielä sosiaalisempi, mutta en ihan yhtä pirteä enää.

Eli Petteri kerro minulle, mitä kivaa sinusta on kaikista alkoholijuomista juuri keskioluen juomisessa.
Suht samanlainen olo kait mulle tulee joka juomasta. Väkevistä vaan tulee pahempi krapula, varsinkin jos peräkkäisinä päivinä juo. Mistään juomasta en muutu yhtään sosiaalisemmaksi. Oikeastaan päinvastoin kun kännissä ei kehtaa mennä sössöttelemään muille kun tietää olevansa kännissä. Kiva se on jotain kitata. En mä väkeviäkään ykkösellä juo vaan silleen hitaasti maistellen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo päivällä hain repullisen ja tohon sängyn viereen sen mätkäisin. Kuka muka jostain jääkaapista jaksaa hakea ja eikö se ole kylmääkin silloin? Joo pizzaksi valitsin jauheliha - salami - aurajuuston kun ryypätessä tarvitsee suolaa. Ja Lidlistä oon kantanut urakalla noita kahdeksan sentin kivennäisvesiä. Siis varmasti myyvät tappiolla.
 
Täällä tänään. Eilen vetelin kossu batteryita baarissa muutaman. Yhtään kaljaa siellä en juonut, yllätys sinänsä. Olkoon sitten vaikka synttäreiden kunniaksi piti jotain muutakin välillä. Maanantaina täytin 25 vuotta. Nyt on Karhua niin paljon että varmasti riittää elikkäs kaksi laatikkoa..
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Nyt italialaista punkkua, myöhemmin ehkä skotlantilaista viskiä ja törppö iisalmelaista olutta.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Chivas Regalia Hollanin paita päällä, Ja bisseä. En edes ymmärrä miksi on vapaapäivä ollut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös