Kalsarikänniketju

  • 5 212 162
  • 66 655

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kenellekään ei näköjään viina maistu, mutta sehän on vain hyvä asia ainakin Suomen kansanterveydelle ja ennen kaikkea kilpailukykyhypylle ja vielä enemmän kulttuurille ja maan tavalle. Ehdottomasti pidetään maailman ainoana maana siitä kiinni, että viikollahan ei juoda.

Pitää vain paikata aikaisempia sanomisiani @Krepo

Liput tosiaan ovat jo myynnissä, vaikka se viimeinen paikka on vielä täyttämättä:

Buy tickets for Reading Festival Weekend Instalment Plan 2016 at Richfield Avenue, Reading
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Viina kyllä maistuisi, jos sitä olisi. Keppanaan pitää nyt tyytyä.
Kellokin näyttää jo yllättäviä lukemia. Iltapäivällä pitäisi taas duuniin mennä, ja tässä välissä olisi hyvä nukkuakin.

Kellonaikaan hienosti soveltuva biisi(bassoa muuten soittaa äskettäin edesmennyt Jimmy Bain):
Dio - Sunset Superman
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saamari sentään. Pitäisköhän jättää toi mielikuvitustyttöystävä kun se vaan kiukuttelee. Ne aina kiukuttelee kun sulla on krapula. Vähän haluisit halia ja helliä ja silleen. Ja sitä paitsi, mulla on uus muija katsottuna. Vasta parikin tuntia tuijottelin sen kuvaa ruudulta ja mietiskelin. Ei ollut muna kädessä niin tää on tosirakkautta.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...
Liput tosiaan ovat jo myynnissä, vaikka se viimeinen paikka on vielä täyttämättä:

Buy tickets for Reading Festival Weekend Instalment Plan 2016 at Richfield Avenue, Reading

Olen muuten kerran ollut Readingin asemalla iltapäivällä menossa lontooseen junalla samaan aikaan kun tuo kurainen ja humalainen, kumisaappaat jalassa tungeksiva festarikansa oli myös saapunut asemalle. Juna-aseman seutu oli täynnä jengiä, jotain 100m lähemmäksi asemaa ei päässyt ja matka lontooseen olisi ottanut ehkä 6 tuntia. Viisi tuntia pelkästään asemalle pääsyyn. En suosittele kenelekään, itsekin otin taksin lontooseen.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen muuten kerran ollut Readingin asemalla iltapäivällä menossa lontooseen junalla samaan aikaan kun tuo kurainen ja humalainen, kumisaappaat jalassa tungeksiva festarikansa oli myös saapunut asemalle. Juna-aseman seutu oli täynnä jengiä, jotain 100m lähemmäksi asemaa ei päässyt ja matka lontooseen olisi ottanut ehkä 6 tuntia. Viisi tuntia pelkästään asemalle pääsyyn. En suosittele kenelekään, itsekin otin taksin lontooseen.

Niin. En ole itsekään menossa, mutta on vain jännittävää seurata tätä saagaa. Kiitos kuitenkin vahvistuksesta siitä kuinka ei vain kannata mennä, vaikka ilmaiseksi pääsisi.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Tein kaikenlaisia askareita päivän. Kaikkea sellaista mitä 25-35v miehen oletetaan tekevän lauantaina. Nyt istun sohvalla ja juon 6,99€ maksavaa valkoviiniä. Eräs naisihminen kysyi lähtisinkö kaupungille iltasella. Pyysin tänne tulemaan ja laittamaan kalsarit jalkaan. En siis mitään legginsejä vaan vaikka Aku ankka kalsarit. En usko, että tohtii kieltäytyä.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Vituttaa ku naiset ei pidä sanaansa. Lupasi tulla kalsareissa istuin iltaa ja sitten tulee tiukoissa farkuissa tänne.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Oliko oikeasti muka rottia. Siis semmoisia lähes kissankokoisia. Noista aina välillä huhutaan, mutta kuva olisi kiva.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo taas himassa ja repullinen vieressä. Pari tuntia käppäilin kylillä. Sitä ennenkin piti vetää Hertsikan metriksellä pari että ilta lähtee käyntiin ja uskaltaa kirkkaisiin valoihin. No mikä muka teidän spurgujengin reviiri on?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Joo taas himassa ja repullinen vieressä. Pari tuntia käppäilin kylillä. Sitä ennenkin piti vetää Hertsikan metriksellä pari että ilta lähtee käyntiin ja uskaltaa kirkkaisiin valoihin. No mikä muka teidän spurgujengin reviiri on?

Mitä tarkoitat? Stadin kirkkaat valot on meidän juttu ja tuossa juuri ennen vappua paistellaan nakkeja kattiloissa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Matkamuistot keskustan retkeltä. Souvenirs. Joka ilta samat.

En ole koskaan käynyt helsinkiläisessä suvereenisopissa. Lehdestä olen lukenut kuinka törkeitä hintoja ne ottavat. Mutta tämähän on universaali-ilmiö. Eihän se joka jne...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole koskaan käynyt helsinkiläisessä suvereenisopissa. Lehdestä olen lukenut kuinka törkeitä hintoja ne ottavat. Mutta tämähän on universaali-ilmiö. Eihän se joka jne...
Suomalaiset suvereenikaupat aiheuttavat nykyään onneksi vain saman verran myötähäpeää kuin ulkomaalaiset vastaavat.

Maanantaina on kiva jumittaa esim. Bongripper - Charlie, Burt Reynolds Has Got Shit On You - YouTube tuon tahtiin ja ihmetellä sitä kuinka hyviä instrumentaaleja nuo stoner doom pellet saavat aikaan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas olin ainoa joka käppäili kalja kädessä. Joka kerta sama juttu. Muut vaan näpytteli jotain ipadeja. Siis kaljaa ja viiniä on vedetty jo Jeesuksen ajoista lähtien. Se on ihmisen perustarve. Juotavaa ja lisäksi täyttä ravintoa ja menee vielä päähänkin. Maito ei mene eikä vesi. Mun joka ikiseen raittiusseuraan kuuluva himouskovainen mummokin vetelee vähän väliä pullosta muka lääkkeeksi. Hitto näyttäkää mulle Raamatusta se kohta missä Jesse räplää ipadia?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hitto näyttäkää mulle Raamatusta se kohta missä Jesse räplää ipadia?

Oletkohan ymmärtänyt jotain väärin? Tuohon aikaan ei oltu vielä keksitty ipadia. Tietotekniikalla on vähän taipumus kehittyä sillä lailla vähän kerrallaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös