Kalsarikänniketju

  • 5 206 712
  • 66 637

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Maksa-arvot? Juicea lainatakseni, kyllä se kestää koko elämän.

Juicen elämä kesti 56 vuotta. Miten sen nyt kukakin laskee. Itse toivoisin eläväni yli 70-vuotiaaksi. Rock n´roll-elämää olen nähnyt kyllä tarpeeksi, toivoisin että sitä muuta elämää olisi vielä useammankymmentä vuotta jäljellä.
 

Thombson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juicen elämä kesti 56 vuotta. Miten sen nyt kukakin laskee. Itse toivoisin eläväni yli 70-vuotiaaksi. Rock n´roll-elämää olen nähnyt kyllä tarpeeksi, toivoisin että sitä muuta elämää olisi vielä useammankymmentä vuotta jäljellä.

Itse olen asettanut tavoitteeksi 50v. Vielä ois vajaat 20v siihen. Isäukko ylitti tavoitteen 10 vuodella. Näillä elämäntavoilla saatan saavuttaa tavoitteen juuri ja juuri. No aika näyttää. Uskon kyllä että Juicen 56 vuoteen mahtui paljon enemmän elämää kuin normityypin 80 vuoteen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meidän suvussa kait ne elää ysikymppisiksi ryyppäämällä ja polttamalla tupakkaa. Ruokaan vaan pistää paljon rasvaa ja hirveät määrät suolaa. Ei meikäläinen pystyisi syömään sellaista. Mä oon aina vähän ihmetellyt kun kuulee juttuja että jollain tissuttelulla muka delaisi jo joskus viiskymppisenä. Ja toinen ihmeellinen asia on kun jotkut väittää että pizza tai kebabbi olisi muka epäterveellistä. Siis pizzassakin on kaikki ruokaympyrän osat. Pohja viljaa ja sitten tomaattia eli rehua, lihaa ja lopuksi vielä juustoa, eli myöskin proteiinia ja lisäksi se ruokaympyrän pieni maitotuotejuttu. Big Macissa on sama asia. Siinä vaiheessa ihmisen elämä menee säälittäväksi jos tuollaisia muka ei voisi joka päivä vetää. Ne lihavat ihmiset syö karkkia ja kaikkea muuta sellaista skeidaa. Tai sitten muuten vaan hirveät määrät.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jotain mustikoita ne sukulaiset vetää puoli kiloa päivässä ja sen takia muka kylähulluna lehtiin kirjoitellaan, mutta en tiedä estääkö se sitten niitä jotain syöpiä. Karpalo on mun juttu ja muut kirpeät maut. Pitäis vaan vetää paljon enemmän. Kaljasta en luovu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Karpalo on mun juttu ja muut kirpeät maut. Pitäis vaan vetää paljon enemmän. Kaljasta en luovu.

Karpalolonkeroon on tottunut ja sitä laatikon ulkonäköähän muutettiin tuossa joskus vuosia sitten. Useamman kerran kävi niin, että otti karpaloa, vaikka halusi tavallista. Enkä ole ainoa kelle niin on käynyt. Kirosin sitä aina, kun ne näyttivät ihan samalta, mutta onneksi näköjään joku on jaksanut valittaa ihan sinne keille on valta asialle tehdä jotain.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Siis tätä piti lainata:

Itse olen asettanut tavoitteeksi 50v. Vielä ois vajaat 20v siihen. Isäukko ylitti tavoitteen 10 vuodella. Näillä elämäntavoilla saatan saavuttaa tavoitteen juuri ja juuri. No aika näyttää. Uskon kyllä että Juicen 56 vuoteen mahtui paljon enemmän elämää kuin normityypin 80 vuoteen.

Nyt multa meni jotain pahasti ohi. En ole tietääkseni sulle sanonut mitään?
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Uskon kyllä että Juicen 56 vuoteen mahtui paljon enemmän elämää kuin normityypin 80 vuoteen.
Ainakin mahtui paljon enemmän sitä, että suuri osa elämästä pyöri viinan ehdoilla, mihin hän kuolikin. Mielestäni alkoholista johtuva riippuvuus, jatkuvat krapulat ja niistä johtuvat masennukset, alkoholista johtuvat somaattiset sairaudet ja ongelmat sosiaalisissa suhteissa eivät rikastuta ihmisen elämää. Leskinen eli varmaan rikkaan elämän, mutta ei alkoholin ansiosta.

Kohtuukäyttö kyllä rikastuttaa elämää.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kohta mennään taas, kun kaveri tulee kohta poikkeemaan ja tuo vähän viron tuliaisina vehnäbissee varastoon. Jospa sitä änäriä tsiikailis...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kohta mennään taas, kun kaveri tulee kohta poikkeemaan ja tuo vähän viron tuliaisina vehnäbissee varastoon. Jospa sitä änäriä tsiikailis...

Minulla oli vähän turhan pitkään tuossa tilanne, että ei ollut pienintäkään merkitystä mikä viikonpäivä on. Nyt pitää kurkistaa kalenterista, että huomennahan on maanantai ja suorittaa sen vaatimat toimenpiteet.

Eihän pienet esteet tietenkään sunnuntaikalsareita estä millään tavalla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kynttilöitäkin sytyttelin niin johan tuli tunnelmaa. Uuu la laa, akka vaan puuttuu. Tässä olis teille hyvä mies. Mä puhun ja pussaan, paitsi että en pussaa eikä aina jaksa höpötelläkään mitään. Joskus on kiva olla vaan ihan hiljaa. Nytkin kynttilät palaa ja telkkarissa soi SuomiLove. Hyi hitto jossain suudelmissa ällöttää ne toisen limat. Kuvottavaa. Tytöt pistäkää viestiä.

Ei hitto naurattaa. Joo toi SuomiLove loppui jo. Vähän kesti viestin lähetys kun piti juosta vessaan. Hitto ripulit meinas välähtää housuun kun pierasin. Tätä se on kun ryypiskelee.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kynttilöitäkin sytyttelin niin johan tuli tunnelmaa..
Aika nössöltä kuulostaa tuollainen kynttilöiden polttaminen. Vai ootko joku homo hä? Noh, mulla on oranssinen suolalamppu lähes aina päällä, nytkin on. Se on vähän niin kuin kynttilä. Tuoksua siitä ei tule, mutta ainahan sitä voi vaikka itse tuottaa tuoksuja tuomaan tunnelmata.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Polttelin viime talvena kynttilöitä, mutta mitään hyvää siitä ei seurannut. Ei nyt sillä lailla pahaakaan, kun vuokralla ollut kerrostaloasunto ei palanut eikä palokuntaa koskaan näkynyt. Vaikka ihmiskunta on keksinyt paljon pahaakin, niin sähkövalo on yksi niistä paremmista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No pitääkö sitä nyt muka olla raivoraittiina tähän aikaan vuodesta. Ettekö te näe että tuolla on pimeää ja kylmää ja kaiken lisäksi lunta maassa tai mitä lie loskaa. Siltikin jengi on selvänä ja nöyränä suostuu nukahtamaan raamatullisesti oikeaan aikaan. Ottakaa itseänne niskasta kiinni ja irtautukaa siitä kierteestä. Kauankohan lie kenenkin työputki on kestänyt.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Ei ole nyt kiire minnekään. Kävin pilkillä kolmena päivänä putkeen ja (made, ahven kirjolohi/nieriä) kohdekaloina eri päivinä. Saaliina 3 munanmittaista ahventa. Harmitti hieman. Lisää harmitti, kun kuulin, että noksu ei pelanne tällä kaudella. Ja jottei totuus unohtuisi pikkuseuran kannattajalta kaikki ulkolaiset kärkiäijät vaihtaa seuraa ensi kaudeksi. Noh huomenna ei tarvitse mennä aamulla töihin. Voi siis jouda mallasjuomaa.

Joten otetaa parit vehnät ja fiilistellään pyssyjen ja ruusujen tuotannon helmistä hieman. Toki kuulokkeiden välityksellä, jottei rouvan kauneusunet häiriinny. Tekisipä mieleni ostaa liput festareille tuonne isoon pritanniaan, muttei taida uskaltaa, kun akseli ruusu ei ole vielä vahvistanut osallistumistaan karkeloihin. Maksaisin kyllä ihan rahaa, jos näkisin akselin ja slashin samalla lavalla. Kiitos.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tekisipä mieleni ostaa liput festareille tuonne isoon pritanniaan, muttei taida uskaltaa, kun akseli ruusu ei ole vielä vahvistanut osallistumistaan karkeloihin. Maksaisin kyllä ihan rahaa, jos näkisin akselin ja slashin samalla lavalla. Kiitos.

Huomenna aamulla vahvistetaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onko siulla ajankohtaa laittaa. Siis kellonaikaa, niin tietää olla hereillä siihen aikaan, kun pitää pistää kortti vinkumaan. Turmion kätilöiden "seurassa" vietetään pikkupäissään tätä iltaa.

Klo 9.30, mutta eihän liput silloin vielä tule myyntiin vaan asiasta ainoastaan tiedotetaan.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
OK. kiitos.

Ilmoitus saapui, mutta ei aiheuta toimenpiteitä minulle tai sinulle. Julkaistiin joku ihan muu mistä kuulin ensimmäistä kertaa, jotain kuulematta paskaa.

Juodaan nyt hieman Tyskieta sitten. Kuukauden päästä julkaistaan vielä viimeinen pääesintyjä eli kalsaroidaan siihen asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös