Kalsarikänniketju

  • 5 239 015
  • 66 672

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tiedättekö te sen tunteen kun heti herätessä tekee mieli kaljaa ja millään et saa sitä mielestä? No tänään kävi taas niin. Seiskalta heräsin ja johonkin puol yhteentoista kärvistelin kunnes marssin Lidliin. Hitto tänään piti kierrellä noita Helsingin museoita, mutta miten tässä enää viitsii. Neljä mahassa ja seuraavan aukaisisin, mutta sitä ennen varmaan etsin Pasi Kuikan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole totta. Siis oikeasti kello on kolme keskellä kirkasta päivää. Mä luulin että se on vähintäänkin joku yhdeksän kun tota jotain Voitolla yöhön -ohjelmaa katselin, mutta se onkin joku joku nauhotus. Meitsillä kait askel heittää. Siis kolme? Ei tää ole totta. Kaikki kellot ja netit ja teksti-tv:t näyttää niin. Pakko se tietenkin on uskoa.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei ole totta. Siis oikeasti kello on kolme keskellä kirkasta päivää. Mä luulin että se on vähintäänkin joku yhdeksän kun tota jotain Voitolla yöhön -ohjelmaa katselin, mutta se onkin joku joku nauhotus. Meitsillä kait askel heittää. Siis kolme? Ei tää ole totta. Kaikki kellot ja netit ja teksti-tv:t näyttää niin...

No, olit ihan oikeassa, sillä kello on jo yhdeksän. Olet joutunut jatkoaikalaisten ”Lidli, ärrä plus muut keppanakaupat ovat jo kiinni” - käytännön keppostelun kohteeksi.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
On sitä joskus katseltu talvella töllöä ja luultu, että kello on yhdeksän aamulla. Totuuden valjetessa vauhdilla lähikuppilaan, jossa oli iltamenot parhaimmillaan. Positiivinen kokemus.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
On sitä joskus katseltu talvella töllöä ja luultu, että kello on yhdeksän aamulla. Totuuden valjetessa vauhdilla lähikuppilaan, jossa oli iltamenot parhaimmillaan. Positiivinen kokemus.

Tuolla tavalla voi käydä. Soitin aikoinaan joulunpyhinä kaverille, että oletko nyt tulossa jo. Hän ihmetteli ai tähän aikaan vain. Minä ihmettelin no monelta sitten. Siinä selvisi hetken päästä kellon olevan aamukuusi eikä iltakuusi.

Tapahtui Englannissa missä käytetään laajasti 12 tunnin kelloa. Miten sen olisi heti voinut tietää mikä vuorokauden aika on.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis nyt tää ei ole todellista. Tän Jatkoajan mukaan meitsi tuli seitsemän kaljan kanssa vähän ennen kolmea kotiin, ja äsken kello oli 16.02 kun kaljat loppui. Huhhuh. Kait ne myy mulle vielä. Hetki pitää rauhoittua. Puhumaan en kyllä oikein pysty. Ei saatana ei kehtaa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Nykänen joskus letkautti, että viina oli viedä, kun joi 10 kaljaa päivittäin. Toihan on vasta aamupala ja Nykänen on pussy. @pettter sunkin toleranssia olen toisinaan ihmetellyt kun hypit riemusta 11 kaljaa ostettuasi, joten jos nyt tunnissa oot seittemän vetäny, niin oot virallisesti liittyny kovien jätkien kerhoon.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hojo! Hojo!
No terveppä terve! Kahella peellä. Tänään kävin hakemassa kirjastosta Heikki Turusen elämäkerran. Turjailija - Heikki Turusen elämä ja teot. Juice-kirjan tehnyt Heikkis-Anttihan se tämänkin kirjan värkkäsi. Pelottaa, että itseni löydän kirjasta. Ei ole humble bragia tämä, kun ei ole. Luultavasti en löydy, mutta ei siitä ukosta koskaan tiedä. Hojo hojo -sanontahan tulee siitä, että Heikki oli katsonut 1970-luvulla hiihtokilpailuja. Siellä kisoissa jotkut huusivat jollakin kielellä hojo hojoa. Niinpä tapahtui laillinen varkaus.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vasten "sääntöjä" tulen tänne toviksi notkumaan, kun myöhemmin on ainakin alustava tarkoitus lähteä baariin parille, mutta ei olisi ensimmäinen kerta, kun skippaan baarin ja kalsaroin yksin kotona. Yksin juodessa seura on mitä parhainta.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Tarkoitatko, että yksin juodessa oma seura on parhainta vai yksin juodessa muu seura on parhainta?
Oma seura tietty. Harvoin tulee tappeluakaan itsensä kanssa, tosin ei sekään ole mahdotonta. Musiikkikin on yleensä lähes täydellistä, mikäli täydellistä musiikkia nyt edes on. Vaan näyttää siltä, että olen lähdössä Hertsikkaan tai Kallioon kaverin kanssa höpötteleen ja otaan asiallisesti olutta halvoin hinnoin, tosin Hertsikassa ei taida olla halpaa olutta tarjolla.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa, taitaa olla pojilla pussit tyhjinä ja pöksyt märkinä, kun edellisen postaukseni jälkeen ketju "kuoli pystyyn". Oliko siis virhelinkki?
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vai Hertsikkaan. Viimeksi kun olin Hertsikassa niin sillon vielä Julia Tukiainen oli elossa ja kävi tappelemaan jonkun toisen tsubun kanssa siellä baarissa. Hieno nainen ja rauha hänen muistolleen.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Vau mitä juttua saan aikaan kun humalaan pääsen. Ilman ei leikkais yhtään ja sulka ois yhtä kuiva kuin 75-vuotiaan nunnan emätin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Vau mitä juttua saan aikaan kun humalaan pääsen. Ilman ei leikkais yhtään ja sulka ois yhtä kuiva kuin 75-vuotiaan nunnan emätin.
Jos hää on yhä impi, niin saattaa tuo kosteusvaarakin olla melekoone. Mieti ny? Pihdannut koko ikänsä, niin pakko olla mehuja jäljellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös