Kättelyt on kätelty, kakut on syöty, kuilusta on pudottu, 34 v. rapsahtanut ja olut on kädessä. Puuttuu enää Arkunnaula.
Arkunnaula - YouTube
Arkunnaula - YouTube
C-kasetit on kanssa yksi aikansa helmi mutta ongelma on se että ne wenyy kuin jenkin ja airwavesin purukumit konsanaan. Toisaalta se tekee siihen eräänlaisen "oman elämänsä dj"-fiiliksen kun kasetti vouvaa hieman ja eri taajuudet ja äänenkorkeudet on ihan päin persposkia.C-kasetit olisitä jotain. Kun olin ihan pieni, kuuntelin c-kasetteja. Arvaa tunnenko itseni vanhaksi?
Tulva on homo.
Tulva on menvä, uskoisin.
Aiemmin päivällä sain vittuiluviestin tähän myrskyyn liittyen. Vastasin siihen, mielummin veden saartamana kuin öyhöttäjien homoilun keskellä. No, äsken luin laivapoika-keskustelua, joten olen vähän kuin saanut molemmat.
Ei kai se myrsky nyt sinne Texasiin asti kuitenkaan? Meksikon rannoilla tuo kuulemma riehuu ja on hieman heikentynytkin. Kerrohan mitä proggiksia sulla on siellä ison veden takana.
Tuottamista, sessiointia, kirjoitusta ja keikkailua. Sillon joskus Englannissa puhuttiin näistä jutuista ja nyt monta vuotta myöhemmin täällä oli lafka toiminnassa ja pääsi jatkamaan keskustelusta pidemmälle. Noi tyypit hommasi kämpän ja hoiti kaikki muut jutut pitkälti, joten tyhmää olisi ollut kieltäytyä.
Kyllä täällä vettä löytyy. Viinanhakureissullakin juttelin sen kodittoman kanssa vaan siksi, että alkoi kaatosade ja piti vetäytyä katokseen, jossa se oli hengaamassa.
Helvetin hienoa että olet päässyt toteuttamaan unelmiasi, toivon että hommat menevät putkeen.
Zz top - Tush - YouTube
Tässä Texasia parhaimillaan, tämä on kova biisi ollut minulle aina.
Jeh, kiitos.
ZZ Topia vastaan ei ole mitään ja Gibbons on yksi suurista esikuvista, mutta vastaan detroitilaisilla junteilla coveroimassa biisiä, jossa lauletaan Texasista. Tai no, nykyään Tennesseen juntteja.
En mä tosta kaupallisuudesta tiedä, enkä tuosta biisin paskuudestakaan. En kamalasti kappaleesta tykännyt, mutta olihan video todellakin hyväntuulen video.Edit. tulkaa nyt haukkumaan kaikki samantien et vittu mitä kaupallista paskaa :D
Edit. tulkaa nyt haukkumaan kaikki samantien et vittu mitä kaupallista paskaa :D
Kaupallista paskaa ja paskaa noin muutenkin.
Haiskahtaa homolta. Ite kuuntelen Solstafiria joten jag är bättre en ni.Robin Schulz - Sugar (feat. Francesco Yates) (OFFICIAL MUSICVIDEO) - YouTube
Tästä musavideosta tulee aina hyvä fiilis. Ainii ja punkkua hain ja jonkun kymmenisen olutta kaupasta, röyh
Edit. tulkaa nyt haukkumaan kaikki samantien et vittu mitä kaupallista paskaa :D
Kokonaisuus.3 Doors Down - Here Without You - YouTube
Tässä teille vielä ihqua peace and love hhaahahahah
Edit. @Ollakseni, minä vai tuo poliisi tuossa videossa?
23. Ei syytä pyytää anteeksi.@Ollakseni mun pikkusisko on Wingsin fani niin hengessä ollaan mukana... Saanko ystäväiseni kysyä, minkä ikäinen sä olet...? Anteeksi :/