Kalsarikänniketju

  • 5 202 082
  • 66 626

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ei niitä kukaan kestä. Klosukalle malja ja aasialainen kumarrus.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Mä oon hippi. Eikö kukaan kestä mua? Oonko forever alone? Onko minulla enää mitään toivoa?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo täällä himassa. Kaljaa mahaan. Jonkun virolaisen tytsyn kanssa chattailen. Onko vuokranmaksuaika vai mikä. Olis muka muuttamassa tänne. Muksun saisi kaupan päälle. No jaa. Kapakissa kävin vikan tunnin istumassa ja vetelin sen mitä mahaan mahtui.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pienoinen krapula vaivannut. Päivällä olin keskustaan menossa niin puolessa matkaa piti nousta metrosta ja hakea Sörnäisten Lidlistä pari Nobelaneria ennen kuin pääsi jatkamaan Silakkamarkkinoille. No lopulta sitten hain Kampin Lidlistä repullisen. Joku päivä kyl pitää kiristää korkkia kun loppuviikosta pukkaa treffiä.

Ja hemmetin kylmäkin oli. Keskustassa mittarit näytti +8. Enhän mä takkia tajunnut ottaa kun en tällaisesta takatalvesta tiennyt. Tai no ei muuten, mutta hikeä pukkaa ja silloin herkemmin paleltaa. Parin kilsan lenkin heitin ja muutaman kaljan imasin.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Olen hulluna humalassa ja kuuntelen Andrea Bocellia. Musiikki pelastaa mut junttikänniltä. Con te Partiro on ihan vitun hieno biisi.
Johtunee mielentilasta, mutten helvetti soikoon keksi hienompaa biisiä. Aivan jäätävää.
Isäntä kertoi joku viikko sitten Bocellin biisistä, mikä kertoo sotilaasta, joka hyvästelee perhettään ennen sotaan lähtöä.
En kuollaksenikaan osaa/muista biisin nimeä, osaako kukaan muu nimetä kyseistä kappaletta?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mietin kumpaan kirjoitan, valitsin nyt tämän. Kännissä luomaani ketjuun tuli tässä justiinsa 15000 postaus ja katselin, että itsellä oli tähän ketjuun ennen tänä viesti tasan 1100 kirjoitettuna tähän, jotne ajattelin kirjoittaa tämän illan/yön aikana yhteensä yksitoista viestiä tähän, niin se täsmää ensimmäistä kirjatokorttiani, jonka numero oli 1111. Tosin saattaa olla aikamoinen monologi, kuten melkein aina, kun tiistaisin olen vauhdisssa. Musiikkia.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ostin pari arki-iltatissuttelukaljaa voitonmaljoiksi CHL-kamppailuista. Nyt ne muuttui vitutuslääkkeeksi. Win/win.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pitää saada putki poikki. Lidlistä hain neljä kaljaa että ehkä unen sais. Ei ole kyllä takeita. Tänne asti piti odotella ennen ensimmäisen avaamista.

Tohon yhteen reppuun muuten mahtuu 22 tyhjää tölkkiä ja ne kun vie kauppaan niin saa tasan neljä uutta tilalle. Ei tarvitse kolikoita kannella. Mitään kortteja mä en ole koskaan opetellut käyttämään, vaikka nykyäänhän ne on monessa paikoissa käteviä kun ei tarvitse kuin käyttää sen laitteen vieressä. Lidleissä ainakin moni näyttää tekevän niin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olin melkein jo varma, että pettter oli mua vastapäätä parina aamuna metrossa, mutta ku fb-vakoilin, niin ei osunutkaan oikeaan. Mutta olihan se jännittävä hetki.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tänään pelipäivä eli eiks se oo kalsarien paikka? Siis tietysti Huuhkajien EM-karsinta matsi. Vähän punkkua, ja pari erikoisolutta Alkosta ja sit kohta mennään!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tänään pelipäivä eli eiks se oo kalsarien paikka? Siis tietysti Huuhkajien EM-karsinta matsi. Vähän punkkua, ja pari erikoisolutta Alkosta ja sit kohta mennään!
Ai koskas se peli tulee? Tässä huitaissut alas Hello my name is Holy Moosen(väri oli kaunis ja maku miellyttävä) ja nyt kaatuu lasiin Rousal Brygghusin ale jota mainostettiin ei niin humaloiduksi olueksi, vaikkakin EBU lukema oli 50 nurkilla... tästä voisi kohta huitaista parit lagerit ja ehkä Lagavulinia kylkeen niin ei pääse laskuhumala yllättämään hetkeen ja pääsee tiukemmin humalaan.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ai koskas se peli tulee? Tässä huitaissut alas Hello my name is Holy Moosen(väri oli kaunis ja maku miellyttävä) ja nyt kaatuu lasiin Rousal Brygghusin ale jota mainostettiin ei niin humaloiduksi olueksi, vaikkakin EBU lukema oli 50 nurkilla... tästä voisi kohta huitaista parit lagerit ja ehkä Lagavulinia kylkeen niin ei pääse laskuhumala yllättämään hetkeen ja pääsee tiukemmin humalaan.

Illalla klo 21.45 alkaa matsi Yleltä, stay tuned ;)
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Slayeriä on kiva kuunnella pienissä ollessaan. Nyt kyllä sain pienet inspiraatiot kuunnella Bob Malmströmiä. Världens enda borgarcore band. Flying dog tekee muuten mielenkiintoisia oluita.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Juu, tubesta kuuntelen samalla musaa ja illan peliä odottelen. Siinä välissä vois katsella jonkun lätkämatsinkin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Juu, tubesta kuuntelen samalla musaa ja illan peliä odottelen. Siinä välissä vois katsella jonkun lätkämatsinkin.
Ai niin joo. Pitäisiköhän itsekin innostua katsomaan vaikka tuo Tappara vastaan Kärpät? Siellä pelaa kuulemma kaksi lupaavaa nuorukaista... kaljaakin on ja makkaraa. Vielä kun kaataa oluet niskaansa ja laittaa jotain ölinää kuulumaan taustalle elämä on kuin olisi hallilla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pitäisiköhän itsekin innostua katsomaan vaikka tuo Tappara vastaan Kärpät?
Tuon pelin ajattelin itsekin katsella. Mielenkiintoisia nimiä, varsinkin mainitsemasi nuorukaiset ja Tapparan maalissa vielä Karhunen, jonka onnistuminen kiinnostaa. Sulaako?
On toi "älytelkkari" hieno keksintö. Nyt voi katsella youtubesta eri bändien keikkoja ja sitten vielä myöhemmin tuon lätkämatsin. ROK!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös