Raatelurakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Flyers, Liverpool, Jokerit.
Turmion Kätilöt tekevät oivaa musaa joten pillastun ja ryönnän päin seinää ja juon olutta. Jotta olisin aivvan vitun freesi.
Olen aika yllättynyt. Mun vanha kihlattuni alkoi mulle äsken sättäilemään facebookissa. Vaikka oonkin aika naamat niin osasin torjua kyseisen hyökkäyksen.
Nyt en osaa sanoa juuri mitään. Panin sitä aikoinaan jo ihan riittävästi. Otti se poskeen joskus jopa keskellä kaupunkiakin. Ihan hyvä vosu sinänsä.Tyhmä jätkä, oisit päässy paneen. Kyllä sä viä ehdit, juokset kiinni.
No aivan varmasti olis tehnyt! En vaan anna!Oisko sillä tehnyt aisaa mieli?
Olet yhtä hieno mies kuin Mikko Pukka. -b Itseltäni ehti lonkerot loppua, yh.Ja joo lonkero on hyvää.
No nyt oli jo sellainen vertaus, että meinasi ihan tippa tulla linssiin. Kyllä Pukan Mikko on ihan eri sfääreissä vielä ja olen erittäin kateellinen, että mies heiluu Vaasassa eikä täällä. Silti peukku sinne suuntaan, koska lonkero.Olet yhtä hieno mies kuin Mikko Pukka. -b Itseltäni ehti lonkerot loppua, yh.
Minulla on aina aikaa. Puhu, veljeseni.Hei!
Olisiko teillä hetki aikaa puhua Jeesuksesta?
Emmä tarkemmin ajateltuna jaksakkaan, anteeksi. Koitin vain viedä huomiota näiltä uusilta ja tylsiltä mamukeskusteluilta takaisin vanhoihin kunnon uskontohömppiin. Tuliko se muna vai eikö tullut, ja oliko sitä kanaa vai ei. Mielenkiintoisia nämä.Minulla on aina aikaa. Puhu, veljeseni.
Pystynkö enää luottamaan Jumalaan ja Jeesukseen kaiken tämän jälkeen? Pystynkö enää antamaan heille anteeksi kaiken tämän jälkeen?Emmä tarkemmin ajateltuna jaksakkaan, anteeksi.