Kalsarikänniketju

  • 5 212 341
  • 66 655

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hämeenlinnaan tulo on tehty vaikeaksi sen vuoksi, että mahdollisimman vähän forssalaisia eksyisi kaupunkiin. Toki vähemmän niitä nykyään eksyykin Hpk:n vaatimattomamman menestyksen johdosta.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Forssalaisen olisi vaikea eksyä muutenkin Hämeenlinnaan, kun se kysyisi eksyksissäänkin olevana tietä sanoin: "Ketä on Hämeenlinna?"
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Miksi puhutaan forssalaisista? Niiden tulokulma Hämeenlinnaan on aivan eri kuin kuvaamani haaste.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Forssalaisen olisi vaikea eksyä muutenkin Hämeenlinnaan, kun se kysyisi eksyksissäänkin olevana tietä sanoin: "Ketä on Hämeenlinna?"

Vorssalaiset ei noin puhu, kyllä tuo on länsirannikon tyyliä jota en voi ymmärtää. Jos tarkoitus on sanoa kuka ja sanotaan ketä niin väärin menee.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vorssalaiset todellakin käyttää "kuka" sanan tilalla "ketä". Sitä ihmettelevät lahtelaiset ja hämeenlinnalaiset, vaikka nämä kaupungit ovat kaikki samassa hämeessä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Vorssalaiset ei noin puhu, kyllä tuo on länsirannikon tyyliä jota en voi ymmärtää. Jos tarkoitus on sanoa kuka ja sanotaan ketä niin väärin menee.

Ainoat joiden olen kuullut noin puhuvan, ovat olleet forssalaisia. Mutta he voivat kenties olla muuttaneita juuri länsirannikolta. Vaikea sanoa, koska en ole länsirannikolla juurikaan vieraillut. Yhden kerran Porissa, eikä ole syytä mennä takaisin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Turmion Kätilöt tekevät oivaa musaa joten pillastun ja ryönnän päin seinää ja juon olutta. Jotta olisin aivvan vitun freesi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olen aika yllättynyt. Mun vanha kihlattuni alkoi mulle äsken sättäilemään facebookissa. Vaikka oonkin aika naamat niin osasin torjua kyseisen hyökkäyksen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tyhmä jätkä, oisit päässy paneen. Kyllä sä viä ehdit, juokset kiinni.
Nyt en osaa sanoa juuri mitään. Panin sitä aikoinaan jo ihan riittävästi. Otti se poskeen joskus jopa keskellä kaupunkiakin. Ihan hyvä vosu sinänsä.
 

Mauri-Antero

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Naiset suorittaa joskus täsmä hyökkäyksiä Osasto Kuhlmeyn tapaan. Ja joku pirun kierous niillä on mielessä jos ne intoutuu hyökkäämään kuten Vuokralaisen tapauksessa. Oisko sillä tehnyt aisaa mieli?
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Juopot on nyt juotettu, nyt on oma vuoro. Pienessä nousussa huomiset betsit näyttää muuten helvetin hyvälle.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ja ennen kun menen nukkumaan niin pakko sanoa että RIP Aarne Arvonen 1897-2009, elit hemmetin pitkän pätkän :D
 

Bacon

Jäsen
Olet yhtä hieno mies kuin Mikko Pukka. -b Itseltäni ehti lonkerot loppua, yh.
No nyt oli jo sellainen vertaus, että meinasi ihan tippa tulla linssiin. Kyllä Pukan Mikko on ihan eri sfääreissä vielä ja olen erittäin kateellinen, että mies heiluu Vaasassa eikä täällä. Silti peukku sinne suuntaan, koska lonkero.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Nick Neim

Jäsen
Minulla on aina aikaa. Puhu, veljeseni.
Emmä tarkemmin ajateltuna jaksakkaan, anteeksi. Koitin vain viedä huomiota näiltä uusilta ja tylsiltä mamukeskusteluilta takaisin vanhoihin kunnon uskontohömppiin. Tuliko se muna vai eikö tullut, ja oliko sitä kanaa vai ei. Mielenkiintoisia nämä.

Ketjuvalinta montaa voi ihmetyttää, mutta tämähän on Jatkiksen seuratuimpia ketjuja. Vai mistä muusta väännetään viestikaupalla tilastoja? Hä? Levittäkääpähän siis jälleen Jeesuksen ilosanomaa ja jättäkää mamukeskustelut joillekin muulle, ne on niin pirun tylsiä.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Emmä tarkemmin ajateltuna jaksakkaan, anteeksi.
Pystynkö enää luottamaan Jumalaan ja Jeesukseen kaiken tämän jälkeen? Pystynkö enää antamaan heille anteeksi kaiken tämän jälkeen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös