Kalsarikänniketju

  • 5 211 986
  • 66 655

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Rauman Lukolle kieltämättä soisin menestystä jopa mestaruuteen asti jos (ja kun) Kerho ei menesty sillä Lukko on viimeksi ollu mestarina vuonna 1963.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Minä en tiedä mitä ajattelisin, kun Tappara voitt... häviäisi neljännen kerran hopean. Toivottavasti eivät ole finaaleissa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minä en tiedä mitä ajattelisin, kun Tappara voitt... häviäisi neljännen kerran hopean. Toivottavasti eivät ole finaaleissa.
Ilvesläiset on kauhean katkeria. Luultavasti olisin itsekin vastaavassa tilanteessa. Itse toivon Ilvekselle kyllä aitoja pudotuspelejä ja menestystä. Ei ne mestaruutta voita kumminkaan ja jos voittaa, niin kaikki Hämeensiölan patsaat voi vaihtaa Tuokkolan näköispatsaiksi.

Höpinää Tampereelle keväällä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Totta puhuen Ilveksellä on pitkästä aikaa kurinalanen porukka, vaikka ne ei tiedä voittamisesta vielä mitään. Siksi ne ei voita nytkään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kommentti ryyppäämiseen ja elvistelyyn: Elopainoa on jotain 70kg mutta kun juon korillisen, niin oon siltikin jo alle 10 tunnissa pystyssä tekeen mitä vaan.
Ihmeellistä, mutta joillakin on noin. Tietenkin jos usein juo niin sellaista perinteistä krapulaa ei tavallaan tule, mutta korvien välissä kiristää ainakin meikäläisellä. Paniikkikohtauksetkin on lähellä. Harvemmin kun juo niin se on vaan sitä päänsärkyä ja oksentelua iltaan asti. Joskus opiskeluaikoina 10v sitten mä ryyppäsin kolmen päivän rytmillä: ryyppypäivä, krapulapäivä ja vapaapäivä. Vapaapäivän lisäksi myös ryyppypäivänä menin kouluun kun vasta illalla aloitin kittaamisen. Krapulapäivinä pystyi syömään vasta joskus ysin jälkeen illalla. Siihen aikaan tuli aina haettua Essolta megadog.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Suurin osa jotka jotain sanovat olevansa ovat vain maitopoikia ja tissinlutkuttajia. Täällä sitten kehuvat kuinka kovia ovatkatkaan, Tosiasia kun on ettei ole kuin vain yksi ja ainoa pettter..
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ihmeellistä, mutta joillakin on noin. Tietenkin jos usein juo niin sellaista perinteistä krapulaa ei tavallaan tule, mutta korvien välissä kiristää ainakin meikäläisellä.

Joo tää on ihan tuttua, varsinkin jos on reenannu. Vaikka sekään ei auta siihen mitä korvien välissä tapahtuu vaan ahdistus voi yllättää monestikin. Yleensä kun syö hyvin ja nukkuu jotenkuten ja sitten täydessä tällingissä alkaa tinttaan, niin menee uskomattomia määriä. Mutta on niitäkin kertoja tullu eteen, että ei tarvi juoda kuin mäyräkoira vaikkapa jonkin putken päätteeksi, niin tulee yliherkkyysreaktio, naama alkaa kukkia, hedari on jomottava ja mikään ei pysy sisällä pariin vuorokauteen. Mutta sellaiset vain jos ei pidä ropastaan tai pääkopastaan huolta riittävästi ennen juomamaratonia. Mulla on aika hyvät tropit reseptillä, jotka ehkäsee tota päänsisäistä hurrikaania että osaltaan myös krapulaakin. Taannoin unohdin ottaa noita nappuloita hetken aikaa ja niistä tuli krapula, ihan vierotusoireina.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Helposti, olen juonut muistini..

Siksi toisekseen se ettei Arhinmäkeä meihin yhdistetä sen enempää on vain kaikkien fanien armoa.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä lähen nyt Vanhaan Nalleen. Tietäjät tietää.
Jos se on Hämeelinnassa, niin ei sitä kukaan vieraspaikkakuntalainen voi tietääkään. Mä en edes tiedä vielä mistä voi ajaa ns. sisälle Hämeenlinnaan. Monesti olen yrittänyt ja ensimmäinen ymmärrys asiasta, että taas meni ohi on joko Linnatuuli tai se panssarivaunu Parolassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös