Nyt ei tehdä enää mitään kiiloja. Ehkä omaan jalkaan.
Ohuesti harmittaa, kun tuli kolmella eri pitkävedolla vähän yli 500€. Kerrankin saatana osuu.
Ei huono.Itse vetäsin tuossa alkuillasta nettipoksu turneesta reilut 300 taalaa. Avasin sit nytten Prykmestarin Oktoberfest oluen, prkl.
En minäkään yleensä vetoa lyö. Nyt oli vaan Lukolle liian hyvät kertoimet tarjolla. Tapparan otin huvin vuoksi.Mä en lottoo enkä veikkaa enkä pelaa pitkävetoo. Väittäisin olevani voitolla.
Viinaa kyllä vedän.
Joskus kaks erää ja joskus ei yhtään erää, kun jo vituttaa. Nyt kattelen jotain Englannin kakkosliigaa eli siis jalkapallia. Ei oo mitään tunnetta mukana, mutta menee tää ryyppäämisen mukana.Kännissä ja kiekon seuraaminen on hienoa. Eikö?
Mikä kanava? En jaksa guideilla.Joskus kaks erää ja joskus ei yhtään erää, kun jo vituttaa. Nyt kattelen jotain Englannin kakkosliigaa eli siis jalkapallia. Ei oo mitään tunnetta mukana, mutta menee tää ryyppäämisen mukana.
Ruutu.fi eli varmaan joku Nelonen pro2Mikä kanava? En jaksa guideilla.
Oletko vakavoitunut? Älä hyvä mies aja itseäsi tuollaisiin tilanteisiin.Kai tännekin pitää joskus kirjoittaa. Pari on enää jäljellä. Hirmuisen vakavaa on tämä palstaelo noin muuten.
Oletko vakavoitunut? Älä hyvä mies aja itseäsi tuollaisiin tilanteisiin.
En mä tiedä.Kieli on niin syvällä ettei poski riitä. Nielaisen sen jopa toisinaan. Ehkä voisi pikemminkin sanoa, että palstan keskusteluihin mukaan pääseminen vaatii persoonalle sopimatonta vakavoitumista varsinkin jos arkinen tylsyys yllättää. Tää ketju on ollut paitsiossa tosin jo monia viikkoja, koska ei mitään tapahdu.