Kalsarikänniketju

  • 5 290 175
  • 66 740

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt ei tehdä enää mitään kiiloja. Ehkä omaan jalkaan.

Ohuesti harmittaa, kun tuli kolmella eri pitkävedolla vähän yli 500€. Kerrankin saatana osuu.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Koitan katsoa televisiosta jotain paratiisi juttua. Ei helvetti.

Onneksi näkyy nyrkkeilyäkin.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itse vetäsin tuossa alkuillasta nettipoksu turneesta reilut 300 taalaa. Avasin sit nytten Prykmestarin Oktoberfest oluen, prkl.
Ei huono.

Mä otin päivällä kiinni 100€ 2,50 kertoimella Lukolle. Sitten otin pienemmällä rahalla Lukon kahden maalin voiton ja Tapparan kahden maalin voiton.

Joku voisi sanoa, että tiukalle meni. Joskus käy niin. Nyt pitkästä aikaa kunnon kalsarit. Työt ja harrastukset meinasi viedä minun kalsarini taas kesällä. Onneksi tulee syksy ja pimeä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Mä en lottoo enkä veikkaa enkä pelaa pitkävetoo. Väittäisin olevani voitolla.
Viinaa kyllä vedän.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mä en lottoo enkä veikkaa enkä pelaa pitkävetoo. Väittäisin olevani voitolla.
Viinaa kyllä vedän.
En minäkään yleensä vetoa lyö. Nyt oli vaan Lukolle liian hyvät kertoimet tarjolla. Tapparan otin huvin vuoksi.

Kännissä ja kiekon seuraaminen on hienoa. Eikö?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kännissä ja kiekon seuraaminen on hienoa. Eikö?
Joskus kaks erää ja joskus ei yhtään erää, kun jo vituttaa. Nyt kattelen jotain Englannin kakkosliigaa eli siis jalkapallia. Ei oo mitään tunnetta mukana, mutta menee tää ryyppäämisen mukana.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joskus kaks erää ja joskus ei yhtään erää, kun jo vituttaa. Nyt kattelen jotain Englannin kakkosliigaa eli siis jalkapallia. Ei oo mitään tunnetta mukana, mutta menee tää ryyppäämisen mukana.
Mikä kanava? En jaksa guideilla.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kai tännekin pitää joskus kirjoittaa. Pari on enää jäljellä. Hirmuisen vakavaa on tämä palstaelo noin muuten.
Oletko vakavoitunut? Älä hyvä mies aja itseäsi tuollaisiin tilanteisiin.
 

godspeed

Jäsen
Oletko vakavoitunut? Älä hyvä mies aja itseäsi tuollaisiin tilanteisiin.

Kieli on niin syvällä ettei poski riitä. Nielaisen sen jopa toisinaan. Ehkä voisi pikemminkin sanoa, että palstan keskusteluihin mukaan pääseminen vaatii persoonalle sopimatonta vakavoitumista varsinkin jos arkinen tylsyys yllättää. Tää ketju on ollut paitsiossa tosin jo monia viikkoja, koska ei mitään tapahdu.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kieli on niin syvällä ettei poski riitä. Nielaisen sen jopa toisinaan. Ehkä voisi pikemminkin sanoa, että palstan keskusteluihin mukaan pääseminen vaatii persoonalle sopimatonta vakavoitumista varsinkin jos arkinen tylsyys yllättää. Tää ketju on ollut paitsiossa tosin jo monia viikkoja, koska ei mitään tapahdu.
En mä tiedä.

Mä olin taas kesän vähän jäähyllä erinäisistä syistä. Mikään ei ole muuttunut, perussääntö oman elämänlaadun kannalta on se, että älä lue liikaa politiikka, hipit vs maailma yms. haistakaa vittu ketjuja täällä. Tai jos niitä lukee, niin pitää olla kännissä. Jos niihin kirjoittaa, niin pitää olla viinilasi kädessä ja haistella korkkia samalla.
Noissa tietyissä ketjuissa on ihan vitun kapeakatseisia ihmisiä ja niille ei ole Suurjaossa annettu lainkaan huumorintajua. Elämä on vakavaa saatana. Valtion pitää maksaa minulle.
 

godspeed

Jäsen
Täällä seurataan tänään kiekkoa. Pienessä laitamyötäisessä tietystikkin. Välillä voi panna kalamiehen ystävää suuhun, jos röörit uhkaa mennä lukkoon. Puhun tietysti väkevästä pastillista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pienoinen krapula on vaivannut. Tappiin asti tuli kapakassa istuttua ja sitten on hämärää. Stadin cruisingiin menin jenkkiautoja katselemaan ja sinne on kiva ottaa vähän kaljaa matkaan, ja siitä se sitten lähti.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Vittu mitään en ole voittanut ja kaikki muu paitsi kusi on paskaa joten vedän rehelliset nakkikioskikännit juurikin nyt ja huominen on Anna Abreun berberissä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
No otanhan mä tänäänkin, mitä sitä kieltämään. Ja pettter is back, aivan mahtavaa.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Koska lokakuu on vuoden turhin kuukausi (ja JA:n gallupinkin mukaan toiseksi turhin) niin lienee viisain ratkaisu pysytellä kalsarikännäilyssä.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Niin ja voittihan se Kerhokin :) Toiseksi uusin tulokas voitettiin siinä missä uusimmalta otettiin turpaan.
 

godspeed

Jäsen
Lauantai-ilta, joten väsähtänyttä on joka paikassa, myös internetissä. En tosin tiedä kumpi parempi, väsähtää paaripöytään vai läppärin eteen jatkikseen. Läppäriltä on tosin lyhyempi matka nukkumaan, vaikkei pääsis edes sänkyyn asti, siinä missä kaupungilla pahimmillaan jalat pettää jo heti paarista ulos tullessa ja sitten onkin työ selviytyä eteenpäin omin voimin.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Niin no, menihän se nyt sitten taas vaihteeksi tuplan puolelle. Koitin sillai vähän himmailla, mutta sitten pätkähti taas työhommat luurin tällain lauantaina ja loppu himmailu. Miksi pitää pomojen lähetellä viestejä lauantaina, eikö saatana millään ehtisi maanantaina?

Ilves muuten voittaa mestaruuden tänä vuonna.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sitä olen tosiaan miettinyt että onko se perjantai sitten se vilkkaampi päivä baarien yms. osalta kuin lauantai?
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jätkät miettii kalsarikänniketjussa baarien ongelmia. Nooh, kyllä mä pakolliset baari-illat ainakin koitan keskittää perjantaille. Silloin voi ehkä tehdä töitäkin maanantaina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös