Kalsarikänniketju

  • 5 213 236
  • 66 655

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Täällä Hämeenlinnassa tuo lähiSale on avoinna klo 22.00. asti. Sitten taas toi ABC:n S-Market on avoinna kellon ympäri. Saa nähdä kuinka näille pikkukaupoille käy, kun kauppojen aukiolo vapautuu.

Olen muuten nuorena syntynyt.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Sori mutta mihin asti Raksilan Sale on auki?
Se on auki ympäri vuorokauden. Joskus jouluaattona taitaa olla suljettu, mutta normaalisti se on aina auki. Joku kulttuurinrikastaja ryösti sen viime elokuussa puoli kolmen tienoilla yöllä, asetta vilautteli kassalla, että varmaan aika jännä työpaikka noin ylipäänsäkin.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
En ole kännissä, sori taas.
Toisin sanoen mitä teet Kalsarikänniketjussa? Todennäköisesti jompikumpi meistä on käsittänyt tämän ketjun idean täysin väärin. Itse nakkasin muutaman Karhun tuulensuojaan kirjoitellessani 12.09.2015 - TPS-HPK -matsin ennakkoa.

Jossain vaiheessa iltaa saunoessani vanhempieni luona tajusin, että nythän on perjantai-ilta ja viikonloppu eli lienee "sallittua" ottaa toinenkin olut? Jostain syystä mä olen elänyt viimeisen vuorokauden suunnilleen uskossa maanantai/tiistai - pää elää jotain alkuviikkoa ja kroppa sijaitsee nautitusta alkoholista huolimatta edelleen jollain toisella aikavyöhykkeellä. Todennäköisesti mulla ei ole toiveitakaan saada unen päästä kiinni kuin vasta joskus 05-07 aikoihin aamuyöstä.

Tänään mennään Auralla. Onkohan tuota ollut pitkäänkin saatavilla 24packissa marketvahvuuksilla? Ei ole ainakaan osunut aiemmin silmään.
Tein saman havainnon tänään!

Aiemmin illalla hain lähikaupastani (K-Supermarket Manhattan, Turku) paketin HK:n sinistä saunan kiukaalle sekä pari pakettia Reissumiestä. Perässäni tullut pitkätukkahiippari heitti hihnalle tusinan verran Auran oluttölkkejä. Tovin verran tuli hieman ihmeteltyä valintaa. Auraahan on saanut lasipulloissa jo useamman vuoden - ainakin vuodesta 2011 saakka kyseisiä pulloja on ollut myynnissä mm. Turun lentoaseman kahvilassa. Tölkkejä en ole nähnyt ennen tätä päivää.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Amiraalia kun vielä sais. Olutta siis. Sillä tuli aloteltua kännäämään. Lähi Siwassa olin käynyt jo noin vuoden verran ostamassa Amiraalini itse, kunnes kaupantäti kysyi minulta paperit. Viikkoa aiemmin olin täyttänyt 18. Hihii. Tuosta on kahden viikon päästä 30 vuotta.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Toisin sanoen mitä teet Kalsarikänniketjussa? Todennäköisesti jompikumpi meistä on käsittänyt tämän ketjun idean täysin väärin. Itse nakkasin muutaman Karhun tuulensuojaan kirjoitellessani 12.09.2015 - TPS-HPK -matsin ennakkoa..
Uskon, että tuon jatkuvan itsemoderoinnin sijaan raportointi on keino kertoa näistä asioista.

Jaaha, kännissä olet taas pitkin palstaa heilunut. Tämä se tuhoaa Jatkoajan, kun tyypit kirjoittelee kännissä jääkiekko-osastolle ja kaiken lisäksi joku vielä kirjoittaa selvinpäin Kalsarikänniketjuun. Tuhon tie on meidän tiemme.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Kaljan juonti jatkukoon, tänään vuorossa sit perus valioliiga lauantai.. Illan kruunaa tietysti Manu-Pooli saarivaltakunnan kovin "derby".
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Meneehän tää viikonloppu näinkin. Vaimo yövuoroissa ja tilaisuus olis ollu lähteä vaiks minne, mut jotenkin vaan ei vanha mies enää jaksa. Pitäisköhän huolestua, kun tosiaan olis ollu pari päivää mahdollisuudet lähteä riekkumaan kylille, mutta mielummin olen jäänyt kotiin? Toki kävin tänään kattoos Arsun matsin ja lähikuppilassa lukasees lehdet, mut jotenkin kotisohva viekotteli enemmän, kuin baari-ilta. Ei ole vanhaksi tulemista.

Eipä silti, mukavasti näinkin on menny, valkkarin ja siiderin merkeissä ja teitä palstaveljiä todella viisailla jutuilla piinatessa.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Muistakaa muut jatkoaikalaiset se juttu että tshekkilegenda Jaromir Jagr pelaa myös ensi kaudella :D
 

Nick Neim

Jäsen
Aloitinko mä liian aikaisin, vai miten ketju on näin alhaalla perjantaina?

Harvemmin, oikeastaan todella harvoin tänne mitään tulee raapusteltua, mutta nyt päästin sisäisen alkoholistin sekä kirjoittajan valloilleen. Ehkä mä jossain vaiheessa saan raapusteltua jo jotain järkevääkin.

Täällä maistellaan Alexander nimistä olutta, Ale Coqin valmistamaa. Ihan OK, suht pehmeän maku, eikä ainakaan vielä ollenkaan pahimmasta päästä. Alkoholivarastoissa olisi myös lonkeroa sekä 80% viinaa, joten ehkä sitä jokin paukku tulee illan mittaan väsäiltyä. Eiköhän sen huomaa sitten aikanaan, jos tulee vielä Jatkoajassa notkuttua illemmallakin.

Osittainen jääkiekkoähky - etenkin Liigan osalta - vaivaa edelleen. Tulokset, maalintekijät ynnä muut tilastot kiinnostavat, mutta pelejä ei jaksa katsoa. En vain käsitä, kun jo toista kautta putkeen sama jatkuu. Kauden alkua odotti innolla, mutta se taas lässähti sen alkaessa. Nytkin livetulosten kautta tulee seurailtua, mutta ei muuten.

Paskaa musiikkia, halpaa kaljaa ja koti-iltaa viettäessä. Mites muilla alkkiksilla?
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Mukana! Keisairin Elowehnää tuopissa ja joka kerta tulee todettua kuinka paskaa tämä lopulta on, mutta kun lähikaupasta ei muuta vehnistä saa ja onhan tämä halpaa tuossa Salessa. Alkoon ei siis tänään jaksanut rientää.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Täällä avattiin peli Schneider weisse -vehnäsellä saunan jälkeen, siitä siirryttiin laivalta jääneisiin A-oluisiin. Ässien päästämiä helppoja maaleja kun katselee niin seuraavaksi kai tarvitaan jotain jäykempää.
 

Nick Neim

Jäsen
Täällä avattiin peli Schneider weisse -vehnäsellä saunan jälkeen, siitä siirryttiin laivalta jääneisiin A-oluisiin. Ässien päästämiä helppoja maaleja kun katselee niin seuraavaksi kai tarvitaan jotain jäykempää.
Täällä muuten ns. salettilappu kusemassa juurikin Ässiin, joten skarpatkaas nyt vähän!

En edes kehtaa myöntää kuinka päin vittua pari viime kuukautta on mennyt vedonlyönnin kannalta, joten tauko lienee paikallaan. Ei osu sinkut, ei osu tuplat, ei osu mitkään. Ihan järkyttävä alamäki menossa, kun siitä yleisestä lähes nollatuloksesta ollaan painuttu pakkaselle ja rumasti.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
En edes kehtaa myöntää kuinka päin vittua pari viime kuukautta on mennyt vedonlyönnin kannalta, joten tauko lienee paikallaan. Ei osu sinkut, ei osu tuplat, ei osu mitkään. Ihan järkyttävä alamäki menossa, kun siitä yleisestä lähes nollatuloksesta ollaan painuttu pakkaselle ja rumasti.

Pienessä pörrössä ei kannata ainakaan pistellä vetoja sisään, kaikki riskinhallinta häviää ja millään ei ole väliä kun se tietty raja ylittyy;)
Hitto mutta menee helpolla huppuun noi oluset huonosti nukutun, raskaan työviikon päätteeksi.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Täällä avattiin peli Schneider weisse -vehnäsellä saunan jälkeen, siitä siirryttiin laivalta jääneisiin A-oluisiin. Ässien päästämiä helppoja maaleja kun katselee niin seuraavaksi kai tarvitaan jotain jäykempää.

Tuo Schneiderin weisse Unser Aventinus tap 6-versio Alkossa on mielestäni keskivertoa parempaa vehnäistä.

Edit. Nyt IIFkoo- Kalpa 3.erään, vittu jos nämä kusevat tämän johtonsa niin en laita ropoakaan ainakaan ennen joulua koko ässämliiga betseihin.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Tuo Schneiderin weisse Unser Aventinus tap 6-versio Alkossa on mielestäni keskivertoa parempaa vehnäistä.

Tap6 näytti olevan tuo, kristallia. Melko hyvä silti. Mutta Padan miehekkään kolmannen erän johdosta avasin Fullersin IPAn, hirveästi en ole hyviä löytänyt mutta tää maistuu!

E: Miten mun silmä näki tap2 siellä päässä:D
E2: Ei, kyllä se on tap2 täällä päässä;>
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kiireinen työviikko takana, yksi niistä monista. Aloitin pienillä kalsareilla jo eilen, ja tämän päivän olin etänä. Pomo varmuuden vuoksi nakitteli keskimääräistä ahkerammin, oliko sitten sen takia etten lähtisi Rautatientorille hulinoimaan. Se oli ihan ok, olihan tämä työpäivä. Nyt on vetäisty muutamat oluet huiviin ja tarkoitus oli lähteä kaupungille, mutta ei taida jaksaa. Eihän siellä ole liikenne normaali kai vieläkään. Eli tie vie paikalliseen, jos jonnekin. Jos sitten huomenna jaksaisi lähteä Damn Seagullsia katsomaan. Tosin paikallisessa olisi Atomirotta - valinta on vaikea.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Seitin ohuet. Firman piikkiin. Kiitos "mielenilmauksen" matkakulut kimppakyytien kautta 0 senttiä ja 0 euroa. Kylmää kaljaa jääkaapissa. Vasta alkuilta. Ei paha.
 

The Walrus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Original Six, altavastaajat
Meneeköhän mulla aika väärään suuntaan kun ilta alkaa etkoilla ravintoloissa, mutta sitten tulee kiire kotiin rennompaan ympäristöön? Venyihän ilta sitten kotona kalsareissa. Korkki hajosi eilen Springbank 10 viskipullosta joten pakkohan se on juoda se pois. Ihan mukiinmenevää tavaraa, sopivan savuista.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
No jaa iltaa kaikille teille hyvonit omistaville. Onhan se niinkin että kun olet nuori orhi tai tamma, niin polte noille muille maille on suuri, nyttemmin kun tuo ikä ja mukavuudenhalu alaa valtaa niin onhan se sangen leppoisaa kotia köllähtää juurikin siinä olotilassa kuin itse haluat.
 

A Siente

Jäsen
Paitsi sälekaihtimien takana kurkkivaa kerros/rivi/omakoti talo kyylää, joko se käy elämään toivossa että jotain sais, tai sitten että ei kukaan muukaan jos ei hänkään..

Mulla on sälekaihtimien edessä viel verhot ja asun toisessa kerroksessa, niin tuskin tuolta kukaan kurkkii.

Olen taas humalassa. Ostin litran vodkaa ja pari litraa viiniä. Kelpaa taas ryypiskellä pari päivää eikä tarvitse poistua mihinkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös