Kalsarikänniketju

  • 5 248 501
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No jaa, vitsihän se oli muutenkin. Älkää tulko tänne, pidän omaa kivaa ja juon muittenkin viinat.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Olenko minä nyt viimeinkin sivistynyt, kun juon valkoviiniä, single malttia ja vettä, kuunnellen Florence +The Machinea?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tässä valmistaudutaan henkisesti menemään ihmisten ilmoille. Trappisteilla aloiteltu ja kohta siitä jatketaan lagerilla ja parilla viskinapsulla. Oliskin oikeasti varaa tämmöiseen touhuun useamminkin... Nyt soi Toolia taustalla.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olenko minä nyt viimeinkin sivistynyt, kun juon valkoviiniä, single malttia ja vettä, kuunnellen Florence +The Machinea?
Riippuu valkoviinistä ja single maltista. Enkä nyt Florencesta tiedä. Serkkuni tykkää siitä ja hänellä on huono musiikkimaku.
 

A Siente

Jäsen
Onha tässä taas aamusta asti otettu. Ihmisten ilmoille en lähe, koska ihmiset on perseestä. Sauna olis ihan kiva, en ole käynnyt yli viiteen kuukauteen saunassa. Ei ole jaksanut varata vuoroa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Muutaman otan ja katon lätkää. Lätkämatsin jälkeen poikkean kalsarikännäilystä ja menen pihalle naapureiden kanssa grillailemaan. Kyrsät syötyäni tulen takas sisälle kalsaroimaan. Illalla musaa oluen lisäksi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kokeilen uudestaan tänään, josko löytyisi "seuraa" ketjusta. Tosin justiinsa vasta avasin ensimmäisen. Vaimon pitäisi olla pois ilta, työpaikalla jotkut jutut sillä, mutta uhkasi kyllä tulla kotia. Yritin estellä. Ans kattoa nyt
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kerkesin lukea sun lopun. Pitääkö sitä oikeasti itse mennä veden alle, että puhdistuisi. Jos vaan ois se sauna, niin ois kova, mutta nyt joutuu tyytyä suihkuun. Tylsää.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kokeilen uudestaan tänään, josko löytyisi "seuraa" ketjusta. Tosin justiinsa vasta avasin ensimmäisen. Vaimon pitäisi olla pois ilta, työpaikalla jotkut jutut sillä, mutta uhkasi kyllä tulla kotia. Yritin estellä. Ans kattoa nyt
No ainakin jonkin aikaa on seuraa. Kauppaan ei enää jaksa mennä mutta baarissa saatan poiketa. Ja ehkä en sitäkään.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Riippuu valkoviinistä ja single maltista. Enkä nyt Florencesta tiedä. Serkkuni tykkää siitä ja hänellä on huono musiikkimaku.
En mä noista mitään tiedä. Kallis ostos se kyllä oli. Katson jossain välissä pullon.
Tänään ei olla niin sivistyinetä. Solia alle ja illanpäälle freestyleräppiä katsomaan. Otan iisisti, niin ehtii vielä kalsaroimaan hässäkän jälkeen. Älkää lähtekö mihinkään, tulen vielä takaisin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No ei sentään Jeesus tullut kylään? CMX soi tällä hetkellä. Ihan parasta.
Mä en oo oikein välilöissä Jeesuksen kanssa. Ja just samalla Kerho meni tekemään kuudennen maalin, mikä ei ole hyvä minun euron vetoni kannalta, kun löin vetoa, että Kerho voitta JYPin kahdella maalilla ja lykkäsin rastin lapulle.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
6 viikkoa tullu oltua täysin selvänä. Tänään kalsarit... Muutenkin erilaista, ens viikolla vaihtuu työapaikka. Ja oma pelikausi alkaa kahdessa suunnassa... Toivottavasti kunnossa ollaan...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Lainasin tätä viestiä ihan muuten vain, kun tää lainaaminen näyttää nyt olevan muodissa.

Alkoholi on hyvää ja siihen viel Al Caponen pikkusikari päälle, niin ei voi enempää vaatia.
No oikean sikarin ehkä, mutta hyvä alku!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös