Kisapuisto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa
Pitänee korkata tämäkin ketju. Olutta on tarpeeksi sekä minun suun makuista valkoviiniä ja sitten vielä brandyä. Illan jalkapallopeliä odotellessa.
Lipsahti. Illan jalkapallo antoi tekosyyn.
Häpeällistä, ketjuun kirjoitettu viimeksi maanantaina. Ollaan me jatkoaikalaiset selvää porukkaa. Tänään kuitenkin ohjelmassa muutama olut, musiikkia ja liigakauden avaus. Kevho!
En ole kännissä, sori taas. Kävin äsken Raksilan Salessa. Parkkipaikalla oli varmaan lähes 100 autoa, osa ajoi pillurinkiä, loput oli paikallaan ns. passissa. Eeppinen näky!
Se on auki ympäri vuorokauden. Joskus jouluaattona taitaa olla suljettu, mutta normaalisti se on aina auki. Joku kulttuurinrikastaja ryösti sen viime elokuussa puoli kolmen tienoilla yöllä, asetta vilautteli kassalla, että varmaan aika jännä työpaikka noin ylipäänsäkin.Sori mutta mihin asti Raksilan Sale on auki?
Toisin sanoen mitä teet Kalsarikänniketjussa? Todennäköisesti jompikumpi meistä on käsittänyt tämän ketjun idean täysin väärin. Itse nakkasin muutaman Karhun tuulensuojaan kirjoitellessani 12.09.2015 - TPS-HPK -matsin ennakkoa.En ole kännissä, sori taas.
Tein saman havainnon tänään!Tänään mennään Auralla. Onkohan tuota ollut pitkäänkin saatavilla 24packissa marketvahvuuksilla? Ei ole ainakaan osunut aiemmin silmään.
Uskon, että tuon jatkuvan itsemoderoinnin sijaan raportointi on keino kertoa näistä asioista.Toisin sanoen mitä teet Kalsarikänniketjussa? Todennäköisesti jompikumpi meistä on käsittänyt tämän ketjun idean täysin väärin. Itse nakkasin muutaman Karhun tuulensuojaan kirjoitellessani 12.09.2015 - TPS-HPK -matsin ennakkoa..
Toisin sanoen mitä teet Kalsarikänniketjussa?