Kalsarikänniketju

  • 5 208 447
  • 66 643

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Minulla on niin näyttävä Buddy Hollyn vyösolki, että sitä hienoutta ei pidä pilata millään taskusta pilkottavalla älypuhelimella. Sitäpaitsi ne on vaikeakäyttöisiä. Monesti meinannut heittää oman luuriini seinään, kun on mennyt hermot. Heittäisinkin, jos saisin uuden tilalle ilmaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Joo keskustassa pällistelin viitisen tuntia. Jonkun hipin kanssa kierreltiin ja akkojen perseitä kommentoitiin. Eivät oikein lämmenneet, ihme nirppanokkia. Ei hyvä kelvannut. Lidlistä hain repun täyteen ja nyt täällä himassa mitä tuolta taikakassista vielä löytyy. Hoblaa!
Lidlistä saa ihan saakelin hyvällä hinta-laatusuhteella manchego-juustoa, näin yhden esimerkin mainitakseni. Minulla on kuitenkin sellainen kutina, että manchegoa ei välttämättä tarttunut ostoskassiisi, mutta vinkiksi jatkoa varten. Käy se Liiterin oluidenkin kanssa, pientä hiukopalaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Mä oon soittanut hätänumeroon vissiin jonkun kolme kertaa Suomessa. Jokusen kerran joutui ysiysiysiinkin soittamaan sillon joskus. Ne on kyllä olleet kaikki sellaisia keissejä, jossa joku on maannut koomassa - kuvallisesti tai oikeasti - kadulla. Ne Suomen tyypit on aina olleet aika vittumaisia, saariapinat taasen esittävät, että sillä puhelulla olisi jotain väliä.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Mä en oo koskaan joutunut soittamaan hätänumeroon, enkä poliisillekkaan. Oon enempi se joka tarttuu ensin toimeen, entä luuriin ja silloin soittelut jää muiden tehtäväksi.

Mä luulen, että Rantanen menee numerolla #8
 

#104

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mie kävin pelaamassa futiksen puulaakiottelun, viime syyskuussa leikattiin polven eturistiside. Aaai saatana sitä fiilistä päästä kentälle huutamaan ja ohjaamaan. Siin se sit olikin, kuin voi silmä ja kroppa hävii vuodessa? Innostus ja vitutus samassa. Viskikola & Motörhead ohjaa parempaan?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kahdesti oon hätänumeroon soittanut. Ekan kerran rattijuopon takia, jonka perässä ajelin ja lehdestä luettuani kunnon lukemat se olikin puhaltanut. Tokan kerran soitin, kun eräs vanhempi herrasmies putosi lattialle ihan yht´äkkiä. Myöhemmin sain tietää hänen mukana olleelta vaimoltaan, että mies oli selvinnyt saamastaan sydänkohtauksesta.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jätkät saatana. Mä oon rakastunut. Mä oon rakastunut mun mielikuvitustyttöystävään. Mitä sitten häh. Se on paljon seksikkäämpi kuin teidän kurppaset akat, runkkarit. Hitto se täyttää vasta 18. Ritsapimppa. Pystytissi. Miettikää niiden ihoa. No saa nyt nähdä mitä tästä tulee. Kaikki on kutsuttu häihin. Niitä vietetään viikko.

Ja musiikkia ihmisille. Hän hymyilee kuin lapsi.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ei helvata. @pettter linkkaa musaa, joka on vanhan lostarin viinipummin käsialaa. Saatanan Olavi.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mie kävin pelaamassa futiksen puulaakiottelun, viime syyskuussa leikattiin polven eturistiside. Aaai saatana sitä fiilistä päästä kentälle huutamaan ja ohjaamaan. Siin se sit olikin, kuin voi silmä ja kroppa hävii vuodessa? Innostus ja vitutus samassa. Viskikola & Motörhead ohjaa parempaan?

Kyllä se tulee takasin, jos vaan se polvi kestää. Kestikö?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalliossa vai Tallinnassa?
Ei sitä vielä tiedä. Mutta hitto pari 19-kesäistä olis noissa joiden kanssa oon chattaillut. Pidän treffailuviikon sitten kun lopetan tän ryyppäämisen.

Ei helvata. @pettter linkkaa musaa, joka on vanhan lostarin viinipummin käsialaa. Saatanan Olavi.
Joo vasta löysin ton netistä. Mikko Alataloa.

Olavi Uusivirta on jotenkin ällöttävä jätkä.
No vähän joo, mutta toi biisi nostaa pisteitä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vittu jos Ranska ei jatka, niin on lisää syitä vihata sakemanneja.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänä yönä taitaa mennä pitkään. Mistä sitä NHL-draftia voi seurata?
 

Jeffrey

Jäsen
Kenellä muka seisoo kun on kännissä? Ei sellainen ole edes juonut riittävästi jos seisoo.

Kyllä mulla seisoo, mutta nalli ei pala sitten millään. Eli yleensä kännissä viitsii panna vaan sellaisia naisia joita haluaa miellyttää, koska itse siitä ei saa mitään irti.

Kerran kyllä oli yksi ranskatar, joka osasi sellaiset koodit tehdä, että huhhuh!
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Elämä on elämää ja se on ihanasti sanottu. Mukava olla päissään. Mien olen nyt. Jotkut naiset ne tykkää minusta vaikka olen miten humalassa. Vaan se yks ketä rakastan kusee mun kuksaan nyt. Sekin on kannanotto. Haistakoon vittu sekin. On se ilmoja pidellyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös