Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 885
  • 66 778

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei jätkät saatana. Mä oon rakastunut. Mä oon rakastunut mun mielikuvitustyttöystävään. Mitä sitten häh. Se on paljon seksikkäämpi kuin teidän kurppaset akat, runkkarit. Hitto se täyttää vasta 18. Ritsapimppa. Pystytissi. Miettikää niiden ihoa. No saa nyt nähdä mitä tästä tulee. Kaikki on kutsuttu häihin. Niitä vietetään viikko.

Ja musiikkia ihmisille. Hän hymyilee kuin lapsi.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ei helvata. @pettter linkkaa musaa, joka on vanhan lostarin viinipummin käsialaa. Saatanan Olavi.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Mie kävin pelaamassa futiksen puulaakiottelun, viime syyskuussa leikattiin polven eturistiside. Aaai saatana sitä fiilistä päästä kentälle huutamaan ja ohjaamaan. Siin se sit olikin, kuin voi silmä ja kroppa hävii vuodessa? Innostus ja vitutus samassa. Viskikola & Motörhead ohjaa parempaan?

Kyllä se tulee takasin, jos vaan se polvi kestää. Kestikö?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kalliossa vai Tallinnassa?
Ei sitä vielä tiedä. Mutta hitto pari 19-kesäistä olis noissa joiden kanssa oon chattaillut. Pidän treffailuviikon sitten kun lopetan tän ryyppäämisen.

Ei helvata. @pettter linkkaa musaa, joka on vanhan lostarin viinipummin käsialaa. Saatanan Olavi.
Joo vasta löysin ton netistä. Mikko Alataloa.

Olavi Uusivirta on jotenkin ällöttävä jätkä.
No vähän joo, mutta toi biisi nostaa pisteitä.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vittu jos Ranska ei jatka, niin on lisää syitä vihata sakemanneja.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänä yönä taitaa mennä pitkään. Mistä sitä NHL-draftia voi seurata?

Jeffrey

Jäsen
Kenellä muka seisoo kun on kännissä? Ei sellainen ole edes juonut riittävästi jos seisoo.

Kyllä mulla seisoo, mutta nalli ei pala sitten millään. Eli yleensä kännissä viitsii panna vaan sellaisia naisia joita haluaa miellyttää, koska itse siitä ei saa mitään irti.

Kerran kyllä oli yksi ranskatar, joka osasi sellaiset koodit tehdä, että huhhuh!

Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Elämä on elämää ja se on ihanasti sanottu. Mukava olla päissään. Mien olen nyt. Jotkut naiset ne tykkää minusta vaikka olen miten humalassa. Vaan se yks ketä rakastan kusee mun kuksaan nyt. Sekin on kannanotto. Haistakoon vittu sekin. On se ilmoja pidellyt.

Jeffrey

Jäsen
Otit kielen avuksi?

Eei, olin kielitemput luvannut alkulämpöön. Jatkoajalla näytettiin sitten ne sormitemput.

Jotkut sanoo, että tuntuu hienolta antaa naiselle orgasmi, mutta kyllä se ejakulaatio on vielä homma erikseen. Varsinkin kun moni kokee homman ensimmäistä kertaa, niin on neitien ilmeissä naureskelemista: "mitä helvettiä just tapahtu, kusinko mä alleni".

Ja menit homobaariin olemaan oma itsesi.

Veikkaan että suoristi oikean jalan.

edit. ja sekin kramppas

Voin näin kaverialennuksella ottaa sut seuraavalle Finnish Flash -tekniikkaleirille mukaan, sä saat hommata naiset ja juomat.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Eei, olin kielitemput luvannut alkulämpöön. Jatkoajalla näytettiin sitten ne sormitemput.

Jotkut sanoo, että tuntuu hienolta antaa naiselle orgasmi, mutta kyllä se ejakulaatio on vielä homma erikseen. Varsinkin kun moni kokee homman ensimmäistä kertaa, niin on neitien ilmeissä naureskelemista: "mitä helvettiä just tapahtu, kusinko mä alleni".

Voin näin kaverialennuksella ottaa sut seuraavalle Finnish Flash -tekniikkaleirille mukaan, sä saat hommata naiset ja juomat.

Periaatteessa sopii. Mutta juomien suhteen, voitasko panna kulut puoliksi?

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tänä yönä taitaa mennä pitkään. Mistä sitä NHL-draftia voi seurata?

Niin jotenkin tässä meni 1½ tuntia jotenkin ohi youtuben maailmassa ja nyt se draftikin alkaa, helvetti. Huomenna pitää maistella olusia, joten jos on aamusta kärppänä, eiköhän tuo luonnista. Scoutataan sieltä tuleva Zagrapan, mahtaako streamia löytyä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy