jaakkopavunvarsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Ja musiikkia ihmisille. Hän hymyilee kuin lapsi.
Olavi Uusivirta on jotenkin ällöttävä jätkä.
Ja musiikkia ihmisille. Hän hymyilee kuin lapsi.
Ei sitä vielä tiedä. Mutta hitto pari 19-kesäistä olis noissa joiden kanssa oon chattaillut. Pidän treffailuviikon sitten kun lopetan tän ryyppäämisen.Kalliossa vai Tallinnassa?
Joo vasta löysin ton netistä. Mikko Alataloa.Ei helvata. @pettter linkkaa musaa, joka on vanhan lostarin viinipummin käsialaa. Saatanan Olavi.
No vähän joo, mutta toi biisi nostaa pisteitä.Olavi Uusivirta on jotenkin ällöttävä jätkä.
Kenellä muka seisoo kun on kännissä? Ei sellainen ole edes juonut riittävästi jos seisoo.
Kyllä mulla seisoo, mutta nalli ei pala sitten millään.
No joo tuo on toinen, että nalli ei pala kun ei tunne mitään. Lisäksi kumi vie viimesenkin tunteen mistään, henkisestikin.
Viimeksi muuten kun oli tällainen tilanne, että ei vain irronnut, niin vittuillakseni näytin naiselle erikoisliikkeeni ja laitoin nukkumaan omassa ejakulaationesteessään.
niin vittuillakseni näytin naiselle erikoisliikkeeni ja laitoin nukkumaan omassa ejakulaationesteessään.
Otit kielen avuksi?
Otit kielen avuksi?
Ja menit homobaariin olemaan oma itsesi.
Veikkaan että suoristi oikean jalan.
edit. ja sekin kramppas
Eei, olin kielitemput luvannut alkulämpöön. Jatkoajalla näytettiin sitten ne sormitemput.
Jotkut sanoo, että tuntuu hienolta antaa naiselle orgasmi, mutta kyllä se ejakulaatio on vielä homma erikseen. Varsinkin kun moni kokee homman ensimmäistä kertaa, niin on neitien ilmeissä naureskelemista: "mitä helvettiä just tapahtu, kusinko mä alleni".
Voin näin kaverialennuksella ottaa sut seuraavalle Finnish Flash -tekniikkaleirille mukaan, sä saat hommata naiset ja juomat.
Periaatteessa sopii. Mutta juomien suhteen, voitasko panna kulut puoliksi?
Tänä yönä taitaa mennä pitkään. Mistä sitä NHL-draftia voi seurata?
Kumpi tykä naimisesta enemmän, mies vai nainen?
laita pikkurilli korvaan ja koita. Eikö tunnu sormesta hyvältä?