Kalsarikänniketju

  • 5 236 915
  • 66 669
Suosikkijoukkue
Kärpät
Oulun Da Max on muuten kai yksi näistä nk. "pizzamafia" -rafloista? Mä oon käynyt viimeisen vuoden vain Göremeissä.

Oliko tosisaan näin? Ite olen ollut siinä luulossa, että ei ollut, mutta jos tämä pitää paikkansa, niin boikottiin menee. Kuulin että La Festa olis ollu näitä ja sitten se joku kohtuu uusi paikka Heinäpäässä joka tarjoaa buffettia melko halvalla.

Kastellin Göremehän on meidän vakiopaikka jo sijainniltaan.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Joo kiitokset vain tsempistä!

Kyllähän tämä sauna tästä lämpeää ja naisia varmaan vielä jokunen tulee vastaan. Ollut vain todella koettelumusten aikaa tämä kevät ja alku kesä.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Kastellin Göremehän on meidän vakiopaikka jo sijainniltaan.

Samoin täällä. Useamman kerran krapulavaeltanut Kastellin ostarin läpi känkyn kiilto silmissä. Täysin varmaksi en sano tuota Da Max aatostani, mutta La Festa ainakin oli yksi noista. Joskus noin kuusi vuotta sitten sieltäkin sai vielä laadukasta pizzaa, vaan toista se on tänään.

Mitäs kalsarikomppania veikkaa, millä numerolla Rantanen menee draftissa?
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Koskas tämä tilaisuus nyt onkaan? Kyllä se topvitosessa menee, laitetaan 3.
Klo. 02 suomen aikaa olen käsittänyt alkavan, eli siihen on vielä viitisen tuntia ja saadaan alkaa jännittämään.

Tarkastin muuten tuota Oulun pizzajuttua sen verran, että eräässä listauksessa on mainittu nämä pizzeeriat kuuluvaksi Oulun ns. pizzamafiaan. Tiedä sitten mikä on totuus kaiken tämän takana.

La Festat
Da Max
Aseman Kebab
Pikku Istanbul
Mezzaluna
Milan


Linkissä lisää asiasta kiinnostuneille. http://www.kaleva.fi/uutiset/kotima...ta-oulun-seudulla-muistuttaa-mafioita/688801/
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
NHL-draftista ja Lehtosesta en kyllä osaa sanoa. Toivoisin vain että Kalapudaskin saisi varauksensa vuoden myöhässä, on se kuitenkin sen verran hyvä pelaaja.

Enempi nousi tunteet pintaan tuosta Knicks-fanien buuaksesta uutta Latvialaista varausta kohtaan. Todella tökeröä käytöstä.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Juon laivaviinaa. Ihan paskaa. Ostin sieltä jotain hinttivishyäkin kaiken muun ohessa, kun iski paniikki tax freessä. Ihmettelen vieläkin, että minkälainen tohelo pitää olla, kun tulee buukaus Ruotsiin, niin matkustusvälineeksi valitaan hidas laiva kun lentokonekin on keksitty ja sellaisessa matkaaminen on nykyään yhtä halpaa lestahihhulin Suomessa tupakointi. Noi ruotsinlaivat on kyllä kanssa yksiä meren päällisiä kouvoloita.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Mikä olisi hyvää viskiä ihan vain sivistyneesti maisteltavaksi? En tiedä viskeistä mitään, joten aika untuvikkona kyselen. Viimeksi yllätyin kun tarjottiin, että se olikin aika hyvää, mutta loppuillasta meni jalat alta totaalisesti. Kuin olisivat spagettia olleet ja sitten kaatuilin suorilta jaloilta ties mihin. Miedoilla ei koskaan mene jalkoihin ja harvoin päähänkään. Ei lähelläkään tuolla tapaa. Ehkä siksi niitä enimmäkseen juonkin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt pienessä nousuhumalassa kaipaa kummasti juttuseuraa. Facebookissa tulee sättäiltyä aika monelle ja ihan tyhmiä asioita. Ei haittaa.

Kuuntelussa muuten CMX:n Cloaca Maxima II:n kolmos CD Uraani. Aivan mahtava.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meikä vetelee jo Sloggin tangoissa pitkin kämppää. Onneksi 2/3 osaa lapsista on mummolassa.

Korisvideoita ja pc-pelejä...

Nyt pienessä nousuhumalassa kaipaa kummasti juttuseuraa. Facebookissa tulee sättäiltyä aika monelle ja ihan tyhmiä asioita. Ei haittaa.

Facebook-lukko varmasti pitäisi olla. Otin ite Fbookin pois jo melkein vuosi sitten. Ei natsannu eikä oo ikävä ollu.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Olin pari vuotta naamaoksennuksesta pois, mutta hetken mielijohteesta kirjauduin uusiksi. Kaverilistallakaan ei ole kuin ihmisiä, joille joskus on asiaa. En ymmärrä miksi kerätä nimiä määrän vuoksi.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mitäs kalsarikomppania veikkaa, millä numerolla Rantanen menee draftissa?

Flyers sen ottaa eli kierros 7. Sauna oli lämmin ja hyvä, vaikka sähkösauna näissä kopperoissa nyt on mitä on. Korkkasin tässä Python IPA:n. Mennyt vähän liian kylmäksi kyllä, jos tässä alkuun vielä vähän saa hifistellä.Seuraavaksi siirrytään hitusen notkeampaan tavaraan.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Minä deaktivoin fb-tilini reilu kuukausi sitten. Onhan tuota ilmankin hyvin pärjätty. Pidän ikäänkuin kesälomaa ko. saitista tällähetkellä.

Kaikenmaailman twitterit, instagramit ja tinderit onkin jäänyt itselläni täysin kokematta ja ne alkaa olla kuulemma läpikoluttuja, ettei enää ole syytäkään aloittaa moisia käyttämään. Tai no Twitter kai nousee edelleen päivä päivältä. Kymppiuutisia katsoin eilen ja näin kai neljästä viiteen eri twittertagia. Luulin oikeasti, että koko twitterhuoraus on viihdeohjelmien saavutusmittari sille kuinka suosittuja ollaan, mutta MTV se jaksaa yllättää.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Mikä olisi hyvää viskiä ihan vain sivistyneesti maisteltavaksi? En tiedä viskeistä mitään, joten aika untuvikkona kyselen. Viimeksi yllätyin kun tarjottiin, että se olikin aika hyvää, mutta loppuillasta meni jalat alta totaalisesti. Kuin olisivat spagettia olleet ja sitten kaatuilin suorilta jaloilta ties mihin. Miedoilla ei koskaan mene jalkoihin ja harvoin päähänkään. Ei lähelläkään tuolla tapaa. Ehkä siksi niitä enimmäkseen juonkin.

Caol Ila 12y on omaan makuuni yksi parhaista. Lievästi savuinen ja erittäin pehmeä.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Twitter on sinällään hauska, että valikoi sinne ne muutamat nimet millä oikeasti on asiaa. Aamulla paskalla aina käyn puhelimella ensin teksti-tv:n läpi ja sitten siirryn pläräämään twitterin läpi. NHL:stä sinne kirjoittelee muutama pätevä nimi, joita kyllä on mukava seurata. Sporden parodiatili kyllä jaksaa naurattaa. Ja näin.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Minä olen niin vanhanaikainen, ettei puhelimellani pääse edes nettiin järkevästi. Ainakin se on hidasta ja mahdottoman pientä tuolla olemattolla ruudulla. Twitterin jotenkin tiedän ja olen jotain muiden linkityksiä katsonut (kuten TeukkaSalama öö kanavaa?), mutta instagram on jo sellainen, etten tiedä mikä se on.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei minullakaan mitään älypuhelinta ole, eikä tule. Riittää kyllä ihan hyvin tämä himassa oleva läppäri. Twitteriinkin olen liittynyt, mutta en sinne ole kyllä tainnut laittaa kuin yhden twiitin ja käyn siellä lukemassa ehkä kerran viikossa. Facebook on kyllä aina auki, kun on konekin, se myönnettäköön.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
En minäkään ikinä twitteriin mitään kirjoita, mutta siellä on etenkin NHL-kirjoittajia mukava seurailla. Seuraavaksi olisi vissiin tarjolla Laiskajaakkoa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Ei niitä älyluureja kannata hankkia. Ihan paskoja laitteita. Eka ongelma tulee jo siinä, että minne sen pistää, jos haluaa ottaa puhelimen mukaan kun lähtee ulos. Ei mahdu farkkujen taskuun, eikä muidenkaan rotsien, ellei sitten halua kävellä kesät talvet maiharitakissa tai vastaavassa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mulla on iPhone 5. Ihan varmatoiminen laite, ollut pari vuotta käytössä, ei minkäänlaisia ongelmia. Vaihdan sen kohta uudempaan äpleen, mutta en siksi että olisin tyytymätön. Osa appseista on käytössä myös iPhonessa, koska ovat käytössä myös iPadissa, tiedostojako kätevää, jne.

Laitoin grillissä lammasta kimchi-kastikkeella ja tuoreella valkosipulilla. Kelpasi koko jengille, koirille loput. Juomana Zolo Malbec Riserva, lampaalle käypä talousviini, jota tarttui Viikkarilta mukaan laatikollinen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Sillon joskus kaikki luurilafkat kilpaili siitä, kenen kännykkä on pienin. Nykyään ne kilpailee siitä, kenen älypuhelin näyttää eniten tablettitietokoneelta, jotka nekin on hyvin hankalia. Itse olen teknologiassa mukana siinä määrin, että ostin itselleni macbookin, joka lienee pöllitty jostain, koska sen hinta oli niin budjettiluokkaa. Ostin sen lähinnä garagebandin ja muiden ominaisuuksien takia ja siksi, että se ei jumita pc:n tyyliin kaikkine päivityksineen ja muineen.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pöh, perusfarkkuihin menee kepeästi tuollainen huokean luokan puhelin, jolla surffaa myös netissä. Nelosen leffassa on tulossa maailmanloppu. Olisihan se aika karua jos tietää, että huomenna kaikki on mennyttä. Toki sitä raflaavasti miettii kaikkea mitä tekisi, mutta kai sitä tosiasiassa menisi vähän fiilingit kaikkeen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo keskustassa pällistelin viitisen tuntia. Jonkun hipin kanssa kierreltiin ja akkojen perseitä kommentoitiin. Eivät oikein lämmenneet, ihme nirppanokkia. Ei hyvä kelvannut. Lidlistä hain repun täyteen ja nyt täällä himassa mitä tuolta taikakassista vielä löytyy. Hoblaa!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meikä on testaillut Goodreadsia, ihan vaan Netflixistä innostuneena, että jos jotain personoitua lukemistakin löytäis. Jotain uusia kirjoja löytyykin. Suosittelen testaamaan. Erilainen sosiaalinen media.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös