Kalsarikänniketju

  • 5 236 897
  • 66 669

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Avaa ovi ja päästä katti elämääsi. Jos ei homma jostain syystä pelittäisikään, niin ainahan voit viedä hänet lähimpään löytöeläintaloon.

Joo. Lopulta hellyin ottamaan tämän otuksen yövieraaksi kun vaikutti olevan jotenkin hädissään ja nälissään. Ja mikäs siinä, muutaman nakinpalasen saatuaan tuo päätti suunnilleen kotiutua tänne ja yö kului kehräystä kuunnellen. Mutta lähti tuo sentään lopulta minne lie aamulla kun totesin että ei tästä nyt sinun kotiasi tule kuitenkaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen näköjään juonut jurrit Becherovkalla, toki toniciin suurimman osan sekoitin. Becherovka on tosin sellaista aarretta, ettei sitä viitsi liikaa tuhlata, joten seuraavan jälkeen marssin lähikauppaan osstamaa keppanaa.
 

A Siente

Jäsen
Pari kuukautta tuli oltua selvinpäin, joten olihan se jo aika riipaista kännit :) Tai no juhannus oli välissä kun tuli juotua. Onneks on lomaa viel jäljellä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tohon kuudenteen kaljaan piti lopettaa, mutta miten sitä muka pystyy häh? Joo kohta täytyy käppäillä kauppaan ja ostaa lisää. Kissanruokaakin voisi eläinkaupasta hakea kun nettitilaus ei ole vielä tullut.

Hitto vaan kun just pääsin siihen hyvään fiilikseen. Tota seinää tossa tuijottelin ja mietiskelin, ja nautiskelin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Kerta ketään ei täällä ole näin hienona päivänä, niin minä sitten. Kesä jatkuu ja huomenna se jatkuu mökkeillen. Tosin terassin teko haittaa vähän fiilistä, mutta näillä mennään. Soittimeen Youngin Neiliä ja Song X.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
18-päkin ostin ja yleensä sellainen on tupannut varsinkin kohtuuaikaisin ostettuna kulumaan lähes loppuun, vaikka ihan rauhallisesti ottaisikin. Nyt tarvii katsoa, että rytmi pysyy tahdissa, sillä aamukuuteen valvomiset sekottaa liiaksi.

Lähinnä tässä myös odotellaan mökkireissua, joka ylihuomenna olisi tarkoitus suorittaa. Raivausssaha ensin käteen ja pajukot huisvittuun, sitten vähän puidentekoa ja saunoomista, minkä jälkeen voi vapautua luonnon äärellä järvelle katsellessa. Siellä voi myös munasillaan seisoskella rauhassa. Lämpöähän pitäisi vielä riittää.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Näinon. Tottakai kalavehkeet lähtee mukaan ja tarkkana ollaan aikatauluista. Yhtään yli iltaviiden en tee mitään muuta kuin kalastan ja saunon ja juon muutaman oluen, ehkä toisenkin muutaman.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
No pitääkö sitä nyt aina olla selvin päin häh? Kuudelta heräsin ja aloin ryyppäämään. Viides kalja menossa.

Heikkoa suorittamista. Olisin odottanut vähän kovempaa tahtia juomisen suhteen, toki olettaen kyseessä olevan kolmonen. Kolmosen kanssa mä olen noudattanut totuttua linjaa: alkuun bisse per 20min ja tästä tiivistetään. Jos ryyppäämisen puolelle mennään, niin jääkaapilla käydään siinä lopun tietämillä kerran vartissa. Ja tällöin haetaan kaksi.

Pidempi vaihtoväli on hyväksyttävissä jos kyseessä on anorektikko, alaikäinen tai sivistyneesti juova. Käsittääkseni et kuulu mihinkään kyseisistä kategorioista, joten jatkossa toivon skarppausta. Huomioi s-kirjain, tässä ei puhuta jo menneestä laihdutustrendistä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Hähää. Enpä vielä nukkumaan lähekkään. Koskenkorvaa on vielä nätisti jäljellä, eli katsotaan mihin se johtaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Tässä syksyä odotellessa voisi taas juoda, jos se vaikka auttaisi sen saapumisessa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tuli grillattua taloyhtiön porukan kanssa ja menihän siinä muutama olutkin ja nyt olutta lisää.

Huomenna on mukavaa mennä tekemään kaverin äidin muuttoa tuonne helteeseen mahdollisesti pienessä krapulassa. Saattaa hiki virrata.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Saunassa käyty ja tehty vähän safkaa, joten nyt on aika hyvä jatkaa tuota tankkaamista. Kivaa hommaa tää alkoholin nauttiminen.

Ihan kivaa. Tänään en kännejä kyllä juo, vaikka ei olisi ihan eka kerta kun vähän lipeää. Useammin mä juon kotona yksinäni liikaa kuin silloin kun jossain porukalla kumotaan.

edit. Tuo pari sivua takaperin mainitsemani juttu muuten meni ihan vihkoon. Ämmä ei ikinä enää vastannut mulle takaisin. Nyyh ja yhyy.
 

Bacon

Jäsen
Ihan kivaa. Tänään en kännejä kyllä juo, vaikka ei olisi ihan eka kerta kun vähän lipeää. Useammin mä juon kotona yksinäni liikaa kuin silloin kun jossain porukalla kumotaan.

Välillä saa pikkusen kivasti lipsua. Tuon juomisen kanssa on vähän sama ongelma, yksin tulee juotua yleensä enemmän kuin kavereiden kanssa jossain. Kai siinä sitten on joku juttu, että haluaa olla ihmisten ilmoilla edes jonkinlaisessa kunnossa. Tosin on niitäkin kertoja, kun on lipsunut kavereidenkin kanssa sitten ihan reippaasti. Noh nuoriahan tässä vielä ollaan niin ei voi kaikkea osata.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Olut juotu janoon ja kuumuuteen. Samalla heräsi ajatus, jotta juonpa pari lisää. Kylmässä ois muutama lonkero ja vajaa leijona. Kaapissa myös avaamaton litran viski. Saapa nähä miten äijän käy...
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Sporclea ja jääkylmää original-lonkeroa. Voisiko asiat olla paremmin? No joku nainen voisi makuuhuoneessa makoilla alasti sängyllä, mutta muuten täydellistä.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Toi oli hyvä. Kuitenkin Smash-sukupolven edustajana kammoksun tuota prettyfly-aikakautta. Mulla on Smirnoffia kaapissa.

Juu, Ignition ja Smash mullakin eniten on kuuntelussa pyörineet. Tuo Americana on vain jotenkin jäänyt semmoiseksi "kesälevyksi". Pretty fly on nimenomaan se levyn heikoin veto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös