Saunassa käyty ja tehty vähän safkaa, joten nyt on aika hyvä jatkaa tuota tankkaamista. Kivaa hommaa tää alkoholin nauttiminen.
Ihan kivaa. Tänään en kännejä kyllä juo, vaikka ei olisi ihan eka kerta kun vähän lipeää. Useammin mä juon kotona yksinäni liikaa kuin silloin kun jossain porukalla kumotaan.
Käyttiksen kanssa tässä Tallinnan-laivan kannella kitataan kaljaa repusta.
Kesään sopii surf/skatepunk. Pennywisellä mennään. Laivaolvit hupenee nopeeta tahtii tässä säässä.
Toi oli hyvä. Kuitenkin Smash-sukupolven edustajana kammoksun tuota prettyfly-aikakautta. Mulla on Smirnoffia kaapissa.Kun Have you ever alkaa, katse etsii jo olutta.
Toi oli hyvä. Kuitenkin Smash-sukupolven edustajana kammoksun tuota prettyfly-aikakautta. Mulla on Smirnoffia kaapissa.
Ei miltään. Pitäisikö sen tuntua joltakin? Tunteet ovat ihan yliarvostettuja. Olen joskus analysoinut tunne-elämääni siten, että prosentin verran elämästäni olen ollut onnellinen, ja prosentin verran on vituttanut. Loppu 98% on sitten ollut sellaista möllöttelyä, ettei oikeastaan tunnu missään.Miltä tuntuu tehdä paluu palstalle, Mr. Evil?
Se on. Katselin sattumoisin tänään lävitse.Kahtelin tuossa tallennukselta taas Beyond the Lighted Stage:n, noin tuhannennen kerran. On se vaan.
Muistaakseni kerran joku, joskus. En muista että kuka, tai mitä.Onko joku joskus sanonut tässä ketjussa jotain järkevää?
Häh? En muista tuollaista. Mutta jos niin olen tehnyt, niin olen varmasti ollut very drunk at the time. Tai sitten olin nuori ja tarvitsin rahaa. Ajatuksena hauska kuitenkin, miksen olisi voinut moista keksiä. Kaivakaa esiin.Eevil taisi tänne perustaa ketjunkin lahjattomille jälkeläisillle. En tietenkään malttanut pysyä hiljaa, vaan toki tarjosin Ristomatti Ratian heti ensimmäiseksi ehdolle.
"Jos Jumala on olemassa, minä olen kusessa." - Jari TervoVittu, olen kusessa.
"Dylanilla on yksi hyvä biisi, Hendrixin All Along The Watchtower." - Eräs ystävänivaikkei tervepäinen ihminen voi mitenkään ihannoida Dylanin nenämääintää. Muutama erittäin hyvä kappale äijällä on
Ketju on lastattu vihaisilla ihmisillä. Lastattakoon se vuorollani hermannilla, jonka jotkut jostain syystä antavat jopa lapsilleen nimeksi.
Lahjattomia jälkeläisiä, mielenkiintoinen ajatus. Vilma ja Joel Melasniemi, Santeri Kinnunen, Zak Starkey, kaikki Bob Marleyn lapset, Mika-Matti Paatelainen, Niklas Hagman, UKK:n pojat, Pekka Vennamo, Samuli Laiho, Elviksen tytär, Charlie Sheen ja Emilio Estevez, Liv Tyler (vaikka isäkään ei ole mikään taiteellisen lahjakkuuden riemuvoitto), Angelina Jolie, Julian Lennon, Kiefer Sutherland, Dweezil Zappa, Samuli Edelmann, mainittu Ristomatti Ratia, Hjallis Harkimo...
"Isn't that Michael Douglas?"
"No, Pinky, it's a load of saggy baggage."
- Pinky and the Brain