Yhdet Ampm:n 33-vuotiaan neitsyelle. Kerro miltä tuntui korkata
Se oiskin näky, kun vastassa ois Uniikki:Sekä Uniikki.
Tinderin rakkaustarinat ovat kyllä jotain muuta kulttuuria kuin tätä meidän elämäämme varten. Enkä tuolla nyt dumaa mahdollisuuksiasi - päin vihdoin! Olihan nuorna miesnä hienoa soutaa sillä joella mikä tiesi miten virtaa. Toivottavasti tuo keski-ikäinen nainen vastaa herättyään.Vastasin rohkaisuidenne jälkeen sille, mutta nyt pitää jo mulle mykkäkoulua. Ei alkanut hyvin tämä rakkaustarina. Otan kuitenkin vielä yhden lisää.
Tinderin rakkaustarinat ovat kyllä jotain muuta kulttuuria kuin tätä meidän elämäämme varten. Enkä tuolla nyt dumaa mahdollisuuksiasi - päin vihdoin! Olihan nuorna miesnä hienoa soutaa sillä joella mikä tiesi miten virtaa. Toivottavasti tuo keski-ikäinen nainen vastaa herättyään.
Otamme vielä ainakin yhdet Apmp-:n prospektille!
No aina voit vaihtaa synkempään, kuten esityksen jatkumiseen, jos tuolle tielle tahdot lähteä. Eräs "Revi se ylös" voisi olla paineita poistava ja ketjuunkin sopiva?Olen nyt hiukan paineissa eli paineen alla. Ja mitäs se hehkuttamamme Freddie siitä meille Davidin kanssa kertoikaan. Paine polttaa rakennukset maan tasalle ja ajaa ihmiset kaduille. Ja jakaa perheet kahtia. Toivottavasti tämä painetilanne ei nyt pääty niin.
Hyvä että edes, vittu.No oon mä sentään vähän kännissä, vittu.
Katsomalla leffan ja viimeiset coverit saa riittävästi tietoa. Hieno mies ja kaikkea, mutta jäähän tuo Jenkkien junttirockissa Neil Youngin taa.Musiikista sen verran, että Johnny Cash hakkaa monta muka-taiteilijaa mennen tullen. Kuuntelemalla ko herran tuotannon pääsee melkoisen hyvin sisään myös miehen yksityiselämän sielunmaisemiin.
Ota nyt varmasti sitä unihiekkaa kahden nukkumatin kourallisen edestä, jos todella huomiseen aiot sillä selvitä. Hevosurheilua ei ole saatavilla kuin vasta sunnuntaina, kysy vaikka manne-tv:ltä.Nyt siirryn hiukan eri tyyliin sekä juomingeissa että musiikissa. Ajattelin seuraavaksi keskittyä siunaamaan sadetta Afrikkaan ja pitämään linjaa. Ja juomapuolella ajattelin ottaa vielä vähän tiukkaa unilääkkeeksi. Ja sellainen pikku suojakänni huomisiltaa varten.
En ole noihin American-levyihin tutustunut, mutta muuten tuttua kauraa. Ehkä dumasin junttirockiksi ennalta, joten käynpä tutustumaan.Leffa oli pienoinen pettymys, vaikka olikin melko hyvä. Kyllä San Quentinin livenauhoitus on kovinta mitä kantrirockin saralta on jenkeistä tullut. Myös myöhemmät American-levyt ovat omassa lannistuneisuudessaan (peilaten toki artistin elämään) hienoja kokemuksia.
Täällä soi silkkaa roskaa vol. 2.
No tuo jo mainittu Garbage - Vol. 2 on ihan jees taustamusiikkia.Ehdotuksia hyvistä kalsarikänniartisteista otetaan kyllä vastaan. Olen suht aloittelija vielä tällä saralla ja erityisesti tässä ketjussa.
Anna mennä, sillä eihän se korkattuna vanhene. En ole tuon "maanläheisen" maun ystävä, mutta mennee tiloissa.Ajattelin sitten tässä korkata tällaisen:
Laphroiag Quarter Cask, kun en muutakaan tarpeeksi suunmukaista kaapista löytänyt.
On varmasti. Ei kyllä tule sitä ensimmäistäkään mieleeni. Syytä itseäsi.Tulihan kateltua paska Steven Seagal-leffa. Onko niitä hyviäkin?
Jaa, että rommia ja tikkaria? Ehhehehe, ahhhahaha.Kaadoin rommia housuilleni. Onneksi jalassa olevat housut ovat ne jotka ketjun otsikossakin mainitaan.
Mones kerros?Lasitetun parvekkeen etu on eittämättä se, ettei vesi tule sisään. Näin helteisellä ajalla on kuitenkin avattava ilmanvaihdon vuoksi edes yhden lasin verran bunkkeria. No nyt olikin sitten naapurin katti parvekkeella.
Kissa on toimitettu naapurille ystävällisin saatesanoin.
Raining Blood maailman parhaalta yhtyeeltä.
Lyö itseäsi nyrkillä arkaan paikkaan, sillä musiikki- ja huumorintajusi ovat molemmat rikki.