Kalsarikänniketju

  • 5 240 606
  • 66 676

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Ristiriitainen tilanne. Minulla on jokseenkin sama suhtautuminen Bob Dylanin tuotantoon. Kai sitä arvossa voi pitää, vaikkei tervepäinen ihminen voi mitenkään ihannoida Dylanin nenämääintää. Muutama erittäin hyvä kappale äijällä on, nippu ammattimiehen otteella tehtyjä sanoituksia päälle, loppu on yhtä kuin iso läjä tylsää lätinää.

Kuulemani peruteella oli Dylan vetänyt suhteellisen yleisöönvetoamattoman keikan Jazzeilla. Ei saa kuvata, ei saa zoomata, eikä ainakaan soittaa yhtään hittiä. Yleisö oli kuulemma ihan pähkinöinä keikasta.

Kai se aiheuttaa patoutumia kun kaikki sun hyvät biisit tunnetaan toisten esittäminä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kuulemani peruteella oli Dylan vetänyt suhteellisen yleisöönvetoamattoman keikan Jazzeilla. Ei saa kuvata, ei saa zoomata, eikä ainakaan soittaa yhtään hittiä. Yleisö oli kuulemma ihan pähkinöinä keikasta.

Kai se aiheuttaa patoutumia kun kaikki sun hyvät biisit tunnetaan toisten esittäminä.

Olenpa yllättynyt.

Tällaista ei tietenkään saa ääneen sanoa, mutta maailma olisi parempi paikka elää, jos Hitler olisi saanut suorittaa urakkansa loppuun.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tällaista ei tietenkään saa ääneen sanoa, mutta maailma olisi parempi paikka elää, jos Hitler olisi saanut suorittaa urakkansa loppuun.
Noinkohan. Zimmermanin tilalle olisi vain kehkeytynyt joku toinen aikansa tulkki, mahdollisesti Suomesta pakolaiseksi lähtenyt Simo The Bird (lausutaan "töpöt"). Ja Rushissa olisi Geddyn sijasta soittanut bassoa joku Darryl Sittler tai Bill Barber.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Täällä soi Kaija Koo! Jumambliuta mikä kipale, korkkarit kattoon!
Lyö itseäsi nyrkillä arkaan paikkaan, sillä musiikki- ja huumorintajusi ovat molemmat rikki.

Pitää ihan kiittää palstalaista Norly - se akuankkuamikälinykyään - ODESZAn postaamisesta tässä männä viikolla. Hemmetin hyvää taustamusisointia niin siivoamiseen, töihin kuin tietysti kalsarikänneihinkin.

Erään palstalaisen myöskin tahtoisin nostaa esille. Se pässi, joka sen Tinderin nyt sitten asensi puhelimeeni. Paska peli, enkä edes pelaa väärin, mutta niin vain tuntuu että aivan liian moni kontaktoi minua siellä luullen olevani pettter. Toki hauskoja keskustelun tynkiä on riittänyt, ei siinä.

Hyvää musiikkia, hyvää olutta ja seuraa. Näistä on helteiset bokserikännit tehty.

Oli tuossa kuomani kanssa debatti siitä (siksi tämä saatanan viestin kirjoittaminen kestää, kestää ja kestää), että mikä on omien tuntemuksien perusteella koskettavin ja leffaan sopivin soundtrack. Heitin top3:n Das Boot, Requiem For a Dream ja Driver. Olen varmasti aivan väärin kuullut kaikki rillumareit, enkä ole runkannut taiteellisempien ja siten uskottavuuspisteitä nostattavien leffojen parissa. Pistäkääpä omanne, sillä tuo mulchero vieressä ei osallistu enää näihin kekkereihin.

(vitun hipsterit)
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Erään palstalaisen myöskin tahtoisin nostaa esille. Se pässi, joka sen Tinderin nyt sitten asensi puhelimeeni. Paska peli, enkä edes pelaa väärin, mutta niin vain tuntuu että aivan liian moni kontaktoi minua siellä luullen olevani pettter. Toki hauskoja keskustelun tynkiä on riittänyt, ei siinä.

Kalsarikännit ja Tinder, sitä mun perjantai-iltaani kuuluu. Haluaisin täällä kysyä vanhempien ja viisaampien neuvoa. Tuli matchina joku 33-vuotias nainen ja haluaisinkin tietää että onko sopivaa vastata viestiin jonka hän mulle lähetti. Oma ikänihän on ihan siellä kaksikymppisten alkupäässä eli 21. Vähän meinaa mennä pupua nyt pöksyyn. Mitä mä teen?

Ja kuuntelen Queenia. Bicycle Racea.
 

Molkke

Jäsen
Hyvää musiikkia, hyvää olutta ja seuraa. Näistä on helteiset bokserikännit tehty.



(vitun hipsterit)

Pitäisikö termi "kalsarikännit" muuttaa termiksi bokserikännit, koska niin moni nykyään käyttää boksereita? Tajusin juuri, että en itsekään koskaan juo kalsarikännejä, vaan bokserikännit. Tässä ketjussa saa jatkoajan keskustelufoorumin parhaat oivallukset.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Haluaisin täällä kysyä vanhempien ja viisaampien neuvoa. Tuli matchina joku 33-vuotias nainen ja haluaisinkin tietää että onko sopivaa vastata viestiin jonka hän mulle lähetti. Oma ikänihän on ihan siellä kaksikymppisten alkupäässä eli 21. Vähän meinaa mennä pupua nyt pöksyyn. Mitä mä teen?
Tee ihan mitä mielesi lystää. Selvitä ihmeessä, että mitä se on vailla ja jos se on vain "seuraa" niin tartu kiinni tarjoukseen. Se on vielä sinun iässä hauskaa noin paljon vanhempien naisten kanssa, mutta se hauskuus samalla ikäerolla alkaa karista tuon ko. naisen iän ylityksen jälkeen.

Ja kuuntelen Queenia. Bicycle Racea.
Freddie toimii aina.

Pitäisikö termi "kalsarikännit" muuttaa termiksi bokserikännit, koska niin moni nykyään käyttää boksereita? Tajusin juuri, että en itsekään koskaan juo kalsarikännejä, vaan bokserikännit. Tässä ketjussa saa jatkoajan keskustelufoorumin parhaat oivallukset.
Onhan täällä tietysti näitä runkkurinkiläisiä, jotka kirjoittelevat ketjuun olematta edes kalsareissa tai edes kännissä. Ketjun nimi toimii oikein hyvin, sillä se on yleisesti tunnettu.

Miksi ihmeessä sitä tupakkaa tekee silloin mieli, kun sitä ei ole?
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Tee ihan mitä mielesi lystää. Selvitä ihmeessä, että mitä se on vailla ja jos se on vain "seuraa" niin tartu kiinni tarjoukseen. Se on vielä sinun iässä hauskaa noin paljon vanhempien naisten kanssa, mutta se hauskuus samalla ikäerolla alkaa karista tuon ko. naisen iän ylityksen jälkeen.

Kaipa voisin ottaa härkää sarvista ja kysellä mitä hän sunnuntaina puuhailee. Ihan hauskaahan se voisi olla. Eihän siinä mitään häviä ainakaan.

Freddie toimii aina.

Toimii.

Flash Gordon approaching.
 

Molkke

Jäsen
Freddiehän on kalsareiden kuningas. Ja hyväksyn termin kalsarikännit. On minulla tälläkin hetkellä muuta päällä. Hieman nolo paljastus. Mutta Freddie soi. Ja kysymykseen mitä tehdä kokeneen naisen kanssa, sapeli tanaan ja kohti uutta taistelua.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Nyt kun Apmp- (21v) tuon otti esille niin olisihan se hieno hetki:"Olen hellä!"

Nauran vieläkin tuon ajatusleikkini korniudelle. Sille yhdet.
Siellähän ois 33-vuotiaista tarjolla kaikki Paris Hiltonista Hanna Pakariseen ja kaikki siltä väliltä.

Sekä Uniikki.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Yhdet Ampm:n 33-vuotiaan neitsyelle. Kerro miltä tuntui korkata

Vastasin rohkaisuidenne jälkeen sille, mutta nyt pitää jo mulle mykkäkoulua. Ei alkanut hyvin tämä rakkaustarina. Otan kuitenkin vielä yhden lisää.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Vastasin rohkaisuidenne jälkeen sille, mutta nyt pitää jo mulle mykkäkoulua. Ei alkanut hyvin tämä rakkaustarina. Otan kuitenkin vielä yhden lisää.
Tinderin rakkaustarinat ovat kyllä jotain muuta kulttuuria kuin tätä meidän elämäämme varten. Enkä tuolla nyt dumaa mahdollisuuksiasi - päin vihdoin! Olihan nuorna miesnä hienoa soutaa sillä joella mikä tiesi miten virtaa. Toivottavasti tuo keski-ikäinen nainen vastaa herättyään.

Otamme vielä ainakin yhdet Apmp-:n prospektille!
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Tinderin rakkaustarinat ovat kyllä jotain muuta kulttuuria kuin tätä meidän elämäämme varten. Enkä tuolla nyt dumaa mahdollisuuksiasi - päin vihdoin! Olihan nuorna miesnä hienoa soutaa sillä joella mikä tiesi miten virtaa. Toivottavasti tuo keski-ikäinen nainen vastaa herättyään.

Otamme vielä ainakin yhdet Apmp-:n prospektille!

Olen nyt hiukan paineissa eli paineen alla. Ja mitäs se hehkuttamamme Freddie siitä meille Davidin kanssa kertoikaan. Paine polttaa rakennukset maan tasalle ja ajaa ihmiset kaduille. Ja jakaa perheet kahtia. Toivottavasti tämä painetilanne ei nyt pääty niin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olen nyt hiukan paineissa eli paineen alla. Ja mitäs se hehkuttamamme Freddie siitä meille Davidin kanssa kertoikaan. Paine polttaa rakennukset maan tasalle ja ajaa ihmiset kaduille. Ja jakaa perheet kahtia. Toivottavasti tämä painetilanne ei nyt pääty niin.
No aina voit vaihtaa synkempään, kuten esityksen jatkumiseen, jos tuolle tielle tahdot lähteä. Eräs "Revi se ylös" voisi olla paineita poistava ja ketjuunkin sopiva?
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No oon mä sentään vähän kännissä, vittu.
Hyvä että edes, vittu.

Musiikista sen verran, että Johnny Cash hakkaa monta muka-taiteilijaa mennen tullen. Kuuntelemalla ko herran tuotannon pääsee melkoisen hyvin sisään myös miehen yksityiselämän sielunmaisemiin.
Katsomalla leffan ja viimeiset coverit saa riittävästi tietoa. Hieno mies ja kaikkea, mutta jäähän tuo Jenkkien junttirockissa Neil Youngin taa.

... josta tulikin mieleeni, että Pearl Jamin "Live On Two Legs!" on ihan saatanan kova albumi. Se soimaan siis.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Esitystä on tänään jatkettu jo kertaalleen joten sitä ei enää jatketa, mutta mitään ei olla revitty vielä ylös. Kyseessähän on erinomainen biisi joten se soikin tässä taustalla viestiä kirjoittaessa.

Nyt siirryn hiukan eri tyyliin sekä juomingeissa että musiikissa. Ajattelin seuraavaksi keskittyä siunaamaan sadetta Afrikkaan ja pitämään linjaa. Ja juomapuolella ajattelin ottaa vielä vähän tiukkaa unilääkkeeksi. Ja sellainen pikku suojakänni huomisiltaa varten.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Nyt siirryn hiukan eri tyyliin sekä juomingeissa että musiikissa. Ajattelin seuraavaksi keskittyä siunaamaan sadetta Afrikkaan ja pitämään linjaa. Ja juomapuolella ajattelin ottaa vielä vähän tiukkaa unilääkkeeksi. Ja sellainen pikku suojakänni huomisiltaa varten.
Ota nyt varmasti sitä unihiekkaa kahden nukkumatin kourallisen edestä, jos todella huomiseen aiot sillä selvitä. Hevosurheilua ei ole saatavilla kuin vasta sunnuntaina, kysy vaikka manne-tv:ltä.

Täällä soi silkkaa roskaa vol. 2.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Leffa oli pienoinen pettymys, vaikka olikin melko hyvä. Kyllä San Quentinin livenauhoitus on kovinta mitä kantrirockin saralta on jenkeistä tullut. Myös myöhemmät American-levyt ovat omassa lannistuneisuudessaan (peilaten toki artistin elämään) hienoja kokemuksia.
En ole noihin American-levyihin tutustunut, mutta muuten tuttua kauraa. Ehkä dumasin junttirockiksi ennalta, joten käynpä tutustumaan.

Junttirock ei kyllä ole ominta alaani, joten kaikki AC/DC ja Metallica -fänit menkää itseenne ja jättäkää vastaamatta.
 

Apmp-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, TPS
Täällä soi silkkaa roskaa vol. 2.

Äläs nyt, en mä sentään Samuli Edelmannia tai Cheekiä kuuntele.

Ehdotuksia hyvistä kalsarikänniartisteista otetaan kyllä vastaan. Olen suht aloittelija vielä tällä saralla ja erityisesti tässä ketjussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös