Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 318 540
  • 66 679
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Ei tullut sanottua mitään järkevää". Onko joku joskus sanonut tässä ketjussa jotain järkevää?

Trust me. Minä, jos joku, tiedän tämän ketjun meiningin.

Isot pojat ovat sanoneet, että yhden tähden Jallu on parempaa, kuin kolmen tähden. Näkyy pitävän paikkansa.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Ei tullut sanottua mitään järkevää". Onko joku joskus sanonut tässä ketjussa jotain järkevää?

Trust me. Minä, jos joku, tiedän tämän ketjun meiningin.

Isot pojat ovat sanoneet, että yhden tähden Jallu on parempaa, kuin kolmen tähden. Näkyy pitävän paikkansa.

Minkä tähden juodaan? No en tiiä, mutta en juo uskonnollisista syistä, juon muista syistä. Huehuehue.

Äskeisessä järjettömässä virkekaksikossa pyrin tuomaan esiin mitä eniten käytettyjä itsestäänselvyyshuumoreja. On tämä ketju siksikin hyvä, että aiheen ohi on vaikea kirjoittaa. Mitä tahansa tänne kirjoittaa, niin onpa oletus heti, että örmijä on kännissä, eikä häntä pidä ottaa tosissaan.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Meikäkin tulee hyvin toimeen, ei vain ole rahoja pahemmin tällä hetkellä. Mutta sinä pieni rusinainen maksalaatikossa, ottaos hiven esimerkiksi sokerillista appelsiinimehua, olet vähän kärttyisä.

Minä otan nyt Jallua, ethän kysy, minkä tähden, ethän?

Pyydän anteeksi kelvotonta olemustani kaikilta teiltä, olen ollut kärttyisä, kun ei ole viime aikoina suksi luistanut haluamaani suuntaan. Asiat ovat kumminkin menossa kelvollisuutta kohden, että sikäli on hyvähkökin olo.

Pisteenä iin päälle kävivät Jehovat juuri äskön oveni takana. Olin joviaali, enkä käskenyt suksimaan vittuun. Tai no käskin, mutta eri sanoin.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olen huolissani siitä, että krapula saattaa saavuttaa jopa kaltaisilleni siunatun ruhon heti huomenna. Mitä tässä on tehtävissä, ettei vahinko pääse käymään kylässä ja paskomaan eteiseen pääkipua, ahdistusta ja heikkoa elämänlaatua?

Nyt en kyllä tiedä.

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mitä tässä on tehtävissä, ettei vahinko pääse käymään kylässä ja paskomaan eteiseen pääkipua, ahdistusta ja heikkoa elämänlaatua?

En tiedä minäkään, mutta isot pojat juttelivat seuraavaa kirkonkylällä, että anna elämäsi Jeesukselle ja vaihda se viinapullo Raamattuun. Toinen vaihtoehto on tehdä tuttavavuutta huomennakin sheriffin (yhden * jallu siis) kanssa...

Viisaammat voinevat jatkaa vaikka tästä. Itse menen tuonne.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitä tässä on tehtävissä, ettei vahinko pääse käymään kylässä ja paskomaan eteiseen pääkipua, ahdistusta ja heikkoa elämänlaatua?

Sain reaaliaikaisen migreenin. Join kaksi (2, II) erityisen bulkkia olutta, ja nyt valuu vettä oikeasta silmästä ja oksennusta keskimmäisestä suusta. Nyt on ihmisen hyvä olla.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
En tiedä minäkään, mutta isot pojat juttelivat seuraavaa kirkonkylällä, että anna elämäsi Jeesukselle ja vaihda se viinapullo Raamattuun.
Olen innoissani odotellut, että tietäväthän nuo Jesseä mainostavat rappuni alaoven olevan aina auki. Juuri tänään olisi otollinen hetki vierailla.

Toinen vaihtoehto on tehdä tuttavavuutta huomennakin sheriffin (yhden * jallu siis) kanssa...
Olen lain kouran ulottumattomissa. Pthyi.

Viisaammat voinevat jatkaa vaikka tästä. Itse menen tuonne.
No missäs se viisampien tuolla on?

Terveet elämäntavat kunniaan.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ahmed tai mikälie Mehmet kävi oveni takana tuomassa kebabin, jonka hörppäsin pikavauhtia kitusiini, eli eiköhän se tästä.

Oikein hyväkäytöksinen ja ystävällinen nuori mies oli hän, ei moitteen sijaa. Kuten ei myöskään itse kebabista, varsin maittava eines oli.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pihakivien asennus on muuten aidosti ammattimiehen hommaa. Vaativaa, turhauttavaa ja totaalisen hermoja raastavaa.

Hölmö kun olen, niin päätin tehdä sen itse.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
En mee, koska olen kännissä. Jos menee kännissä töihin voi saada potkut.

Hassisen Koneen koko tuotanto kohta kahlattu näin alkuillasta läpi.

Tiijätkö mitä? Kerron noin tuhannetta kertaa tässä ketjussa nyt, että olin aikoinani Alangon Ilkan luokkakaveri ja seurasin meleko läheltä Hassisen Koneen uran alkuvaiheita.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tiijätkö mitä? Kerron noin tuhannetta kertaa tässä ketjussa nyt, että olin aikoinani Alangon Ilkan luokkakaveri ja seurasin meleko läheltä Hassisen Koneen uran alkuvaiheita.

"Sehän tuo Ismo Alanko ratsastaa veljensä Ilkan maineella" mainittiin Fingerporissakin.

Hieno homma.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kyllä Hassisen Koneen tuotannon yhteen pötkylään kuuntelee, ei sytkyttele kipenen vertaakaan vastakarvaan. Ei vaikka niiden kolmen pitkäsoiton jatkeeksi soittaisi kaiken muunkin julkituodun, joka yhdistettynä löytyy 6CD:n boxilta nim. Jurot nuorisojulkkikset.

Mutta soittaapa Johnny Cashin tai Frank Zappan tuotanto kokonaisuudessaan yhdeltä perstuntumalta. Siinäpä olisi jälkipolville kerrottavaa. Tosin moiset teot voi vielä nokittaa kuuntelemalla Kari Peitsamon tuotannon peräjäljittäin.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Peitsamoa en lähde spekuleeraamaan, savotta on liian vaativa jopa minulle.

Mutta se Zappa. Pakko on myöntää, ettei aukene. Omapa lienee häppiini, mutta myönnettävä on, ettei ole. Minun juttuni hän siis.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy