Kalsarikänniketju

  • 5 212 849
  • 66 655
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaha. Jo nukkumaanmennyt (vrt. jo edesmennyt) vanha ja rupinen Freddie Freeloader on tänään siirtynyt arvoisimman Kalsarikänniketjun ykköskirjoittajaksi viestien määrän perusteella. Nimenomaan määrän perusteella, ei laadun.

Edesmennyt on kohta hanurisi, jahka pääsen Ouluun. Järkisyistä piittaamatta joudun nimittäin sinne tulemaan 9.-10.8, koska siellä esiintyy Frecce Tricolori, jota en ole vielä koskaan livenä nähnyt.

E: Sen jälkeen ns. suurista nimistä on enää näkemättä Snowbirds, Russian Knights ja Saudi Hawks.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaha. Jo nukkumaanmennyt (vrt. jo edesmennyt) vanha ja rupinen Freddie Freeloader on tänään siirtynyt arvoisimman Kalsarikänniketjun ykköskirjoittajaksi viestien määrän perusteella. Nimenomaan määrän perusteella, ei laadun.

No juu, en ole enää kiinnostava hahmo. Mutta ei se mitään, et ole sinäkään.

Pitäisikö meidän keskustella vähän vaikka herkkusienistä tai jotain?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pihakivien rälläköinti timanttilaikalla Jaloviinan voimalla on muuten miesten hommaa.

Oli pakko lopettaa, koska sadekuuro uhkasi kastella Clas Ohlsonilta juuri tähän tarkoitukseen ostamani tyköistuvan puolihaalarin, jonka sävyn olin suurella vaivalla sovittanut pihakiveyksen ja kulmahiomakoneen väriin sopivaksi.

Pienen rikkeen harmoniaan tuottaa kuulosuojainten kirkuvankeltainen väri, mutta menköön. No höh, kerranhan täällä eletään, niin ollaan kapinallisia nyt sitten. Ai että!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niinpä, sinä syöttöankkaseni ja omenahillomunkkini.

Rälläköi vittu ite sateessa rapulapäissäs pihakiviä timanttilaikalla, niin tiiät, mitä on olla hyvin toimeentuleva. Saatana neljä metriä jo tehny, enää 24 jäljellä. Sitä kun on tuota pihakiveystä rapiat 260 neliötä tällä tontilla. Vittu.

"I don't think, therefore I'm not".

Mutta. Jollen ole, niin mistäs helvetistä tämäkin viesti putkahti? Siinä sulle Renee purtavaa, vitun amatööri.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Elätän itseni ja perilliseni kohtuullisen sujuvasti, mutta niin hyvin toimeentulevaksi en uskalla koskaan vöyrästyä, että kävisin krapulapäissäni urakoimaan kahden ja puolen aarin pihakivetystä vaateriinsa, vielä sateessa.

Tänään nautin mainiota Hartwallin alkoholitonta vodkaa, hiilihapotettuna.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Elätän itseni ja perilliseni kohtuullisen sujuvasti, mutta niin hyvin toimeentulevaksi en uskalla koskaan vöyrästyä, että kävisin krapulapäissäni urakoimaan kahden ja puolen aarin pihakivetystä vaateriinsa, vielä sateessa.

Tänään nautin mainiota Hartwallin alkoholitonta vodkaa, hiilihapotettuna.

Tarkennan sevverta, että olivat aikanaan ammattisepät laittamassa kiveä kiven viereen, mutta jäi tuo muurinviereinen railo silloin käytännön syistä tekemättä, jota tuossa eilen ryhtäydyin laatimaan.

Kunhan keulin nuilla neliöillä, kerrankin siihen tilaisuus avautui.

Vakavasti puhuen, kädentaito on mulle siinä määrin arvokas asia (lienee geneettistä), että haluan aina haastaa itseni kokeilemaan, osaisinko tehdä tuonkin itse...

Hermothan siinä loppupeleissä useimmiten menee, mutta jonkin sortin tyytyväisyys tulee siitäkin, että hommasta on maksettu verot vain kerran.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
No mitäs nyt, kun ei tykkimiehelle [sic, kapteenihan se oikeasti on] Saksan mestaruus maistu?
Maistuuhan se. Välillä tulee kännipäissään poisteltua näitä viestejä, kun tuntuu, ettei taaskaan tullut sanottua mitään järkevää.

Mutta Saksan mestaruutta tässä on juhlistettu kello 10.40 alkaen.

Nyt sitten World of Tanks -peliä loppuilta lonkeron ja vodkan kanssa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kesäloma otti ja alkoi puoltoista viikkoa etukäteen ja yhtä lailla pidempänä. En valita, sillä en tuolle kustannuspaikalle enää palaa, joten mitään ei jäänyt kesken.

Kyllä nyt kelpaa, kun kelitkin ovat kohdallaan: vettä sataa ja kaikkia vituttaa.

Sikatiikerille pitää ottaa pari mallasta, jos ei mistään muusta syystä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Rälläköi vittu ite sateessa rapulapäissäs pihakiviä timanttilaikalla, niin tiiät, mitä on olla hyvin toimeentuleva. Saatana neljä metriä jo tehny, enää 24 jäljellä. Sitä kun on tuota pihakiveystä rapiat 260 neliötä tällä tontilla. Vittu.

"I don't think, therefore I'm not".

Mutta. Jollen ole, niin mistäs helvetistä tämäkin viesti putkahti? Siinä sulle Renee purtavaa, vitun amatööri.

Meikäkin tulee hyvin toimeen, ei vain ole rahoja pahemmin tällä hetkellä. Mutta sinä pieni rusinainen maksalaatikossa, ottaos hiven esimerkiksi sokerillista appelsiinimehua, olet vähän kärttyisä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Ei tullut sanottua mitään järkevää". Onko joku joskus sanonut tässä ketjussa jotain järkevää?

Trust me. Minä, jos joku, tiedän tämän ketjun meiningin.

Isot pojat ovat sanoneet, että yhden tähden Jallu on parempaa, kuin kolmen tähden. Näkyy pitävän paikkansa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
"Ei tullut sanottua mitään järkevää". Onko joku joskus sanonut tässä ketjussa jotain järkevää?

Trust me. Minä, jos joku, tiedän tämän ketjun meiningin.

Isot pojat ovat sanoneet, että yhden tähden Jallu on parempaa, kuin kolmen tähden. Näkyy pitävän paikkansa.

Minkä tähden juodaan? No en tiiä, mutta en juo uskonnollisista syistä, juon muista syistä. Huehuehue.

Äskeisessä järjettömässä virkekaksikossa pyrin tuomaan esiin mitä eniten käytettyjä itsestäänselvyyshuumoreja. On tämä ketju siksikin hyvä, että aiheen ohi on vaikea kirjoittaa. Mitä tahansa tänne kirjoittaa, niin onpa oletus heti, että örmijä on kännissä, eikä häntä pidä ottaa tosissaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Meikäkin tulee hyvin toimeen, ei vain ole rahoja pahemmin tällä hetkellä. Mutta sinä pieni rusinainen maksalaatikossa, ottaos hiven esimerkiksi sokerillista appelsiinimehua, olet vähän kärttyisä.

Minä otan nyt Jallua, ethän kysy, minkä tähden, ethän?

Pyydän anteeksi kelvotonta olemustani kaikilta teiltä, olen ollut kärttyisä, kun ei ole viime aikoina suksi luistanut haluamaani suuntaan. Asiat ovat kumminkin menossa kelvollisuutta kohden, että sikäli on hyvähkökin olo.

Pisteenä iin päälle kävivät Jehovat juuri äskön oveni takana. Olin joviaali, enkä käskenyt suksimaan vittuun. Tai no käskin, mutta eri sanoin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Olen huolissani siitä, että krapula saattaa saavuttaa jopa kaltaisilleni siunatun ruhon heti huomenna. Mitä tässä on tehtävissä, ettei vahinko pääse käymään kylässä ja paskomaan eteiseen pääkipua, ahdistusta ja heikkoa elämänlaatua?

Nyt en kyllä tiedä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Mitä tässä on tehtävissä, ettei vahinko pääse käymään kylässä ja paskomaan eteiseen pääkipua, ahdistusta ja heikkoa elämänlaatua?

En tiedä minäkään, mutta isot pojat juttelivat seuraavaa kirkonkylällä, että anna elämäsi Jeesukselle ja vaihda se viinapullo Raamattuun. Toinen vaihtoehto on tehdä tuttavavuutta huomennakin sheriffin (yhden * jallu siis) kanssa...

Viisaammat voinevat jatkaa vaikka tästä. Itse menen tuonne.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Mitä tässä on tehtävissä, ettei vahinko pääse käymään kylässä ja paskomaan eteiseen pääkipua, ahdistusta ja heikkoa elämänlaatua?

Sain reaaliaikaisen migreenin. Join kaksi (2, II) erityisen bulkkia olutta, ja nyt valuu vettä oikeasta silmästä ja oksennusta keskimmäisestä suusta. Nyt on ihmisen hyvä olla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös