Freddie Freeloader
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Greek Philosophers
Te ootte muuten juoppoja kaikki, minä en. Juopot!
Vittu ite oot. Mee töihin siitä!
Te ootte muuten juoppoja kaikki, minä en. Juopot!
Vittu ite oot. Mee töihin siitä!
En mee, koska olen kännissä. Jos menee kännissä töihin voi saada potkut.
Hassisen Koneen koko tuotanto kohta kahlattu näin alkuillasta läpi.
Tiijätkö mitä? Kerron noin tuhannetta kertaa tässä ketjussa nyt, että olin aikoinani Alangon Ilkan luokkakaveri ja seurasin meleko läheltä Hassisen Koneen uran alkuvaiheita.
"Sehän tuo Ismo Alanko ratsastaa veljensä Ilkan maineella" mainittiin Fingerporissakin.
Hieno homma.
Kyllä Hassisen Koneen tuotannon yhteen pötkylään kuuntelee, ei sytkyttele kipenen vertaakaan vastakarvaan. Ei vaikka niiden kolmen pitkäsoiton jatkeeksi soittaisi kaiken muunkin julkituodun, joka yhdistettynä löytyy 6CD:n boxilta nim. Jurot nuorisojulkkikset.
Pitäisin kovastikin suuressa arvossa sellaista faktaa, että Frank Zappa olisi arvostettu muusikko mieleni syövereissä. Mutta kun ei ole. Kertakaikkiaan ei vaan ole.
Kammottava ajatus, eikö totta? En osaa sanoa, miksi näin on, mutta en toisaalta pysty olemaan epärehellinen itselleni. Pidän tottakai suuressa arvossa Zappan saavutuksia, mutta en löydä sitä jotain.
Pöyristyttävää.
En saanut minkäänlaista tarttumapintaa kyseiseen viestiin.
Jatka etsintää.
Näinpä lieneepi syytä laatiutua. Olen pitänyt itseäni jokseenkin kelvottomana ihmisenä tähän saakka, kun en ole kohdannut Zapppaa.
Ismo on kyllä relevantti taiteilija, mutta osa hänen tuotannostaan ei oikein minulle uppoa. Ja siitä uppoavasta osasta parhaat osat ovat valitettavasti puhkikuultuja, mutta puhkikuunnelluksi tuleminen ei tietysti ole niinkään musiikin kuin kuuntelijan syytä.Kyllähän tuo oli helppo rasti. Koko Ismo Alangon tuotanto olisikin sitten pidemmän kännin vaativa sessio, mutta miellyttävä sellainen.
Ristiriitainen tilanne. Minulla on jokseenkin sama suhtautuminen Bob Dylanin tuotantoon. Kai sitä arvossa voi pitää, vaikkei tervepäinen ihminen voi mitenkään ihannoida Dylanin nenämääintää. Muutama erittäin hyvä kappale äijällä on, nippu ammattimiehen otteella tehtyjä sanoituksia päälle, loppu on yhtä kuin iso läjä tylsää lätinää.Pitäisin kovastikin suuressa arvossa sellaista faktaa, että Frank Zappa olisi arvostettu muusikko mieleni syövereissä. Mutta kun ei ole. Kertakaikkiaan ei vaan ole.
Kammottava ajatus, eikö totta? En osaa sanoa, miksi näin on, mutta en toisaalta pysty olemaan epärehellinen itselleni. Pidän tottakai suuressa arvossa Zappan saavutuksia, mutta en löydä sitä jotain.
Zappan haltuunotto vaatii aikansa. Kuten keskisessä Euroopassa ennen tavattiin lupailla, työ vapauttaa.
Ristiriitainen tilanne. Minulla on jokseenkin sama suhtautuminen Bob Dylanin tuotantoon. Kai sitä arvossa voi pitää, vaikkei tervepäinen ihminen voi mitenkään ihannoida Dylanin nenämääintää. Muutama erittäin hyvä kappale äijällä on, nippu ammattimiehen otteella tehtyjä sanoituksia päälle, loppu on yhtä kuin iso läjä tylsää lätinää.
Kuulemani peruteella oli Dylan vetänyt suhteellisen yleisöönvetoamattoman keikan Jazzeilla. Ei saa kuvata, ei saa zoomata, eikä ainakaan soittaa yhtään hittiä. Yleisö oli kuulemma ihan pähkinöinä keikasta.
Kai se aiheuttaa patoutumia kun kaikki sun hyvät biisit tunnetaan toisten esittäminä.
Noinkohan. Zimmermanin tilalle olisi vain kehkeytynyt joku toinen aikansa tulkki, mahdollisesti Suomesta pakolaiseksi lähtenyt Simo The Bird (lausutaan "töpöt"). Ja Rushissa olisi Geddyn sijasta soittanut bassoa joku Darryl Sittler tai Bill Barber.Tällaista ei tietenkään saa ääneen sanoa, mutta maailma olisi parempi paikka elää, jos Hitler olisi saanut suorittaa urakkansa loppuun.
Minä kuuntelen Heidi Pakarista. Hieno nainen.
Lyö itseäsi nyrkillä arkaan paikkaan, sillä musiikki- ja huumorintajusi ovat molemmat rikki.Täällä soi Kaija Koo! Jumambliuta mikä kipale, korkkarit kattoon!
Erään palstalaisen myöskin tahtoisin nostaa esille. Se pässi, joka sen Tinderin nyt sitten asensi puhelimeeni. Paska peli, enkä edes pelaa väärin, mutta niin vain tuntuu että aivan liian moni kontaktoi minua siellä luullen olevani pettter. Toki hauskoja keskustelun tynkiä on riittänyt, ei siinä.
Hyvää musiikkia, hyvää olutta ja seuraa. Näistä on helteiset bokserikännit tehty.
(vitun hipsterit)