Kalsarikänniketju

  • 5 222 363
  • 66 665

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Oot vähän kuin yks tuttu, joka mulle aikanaan näitä folkin alkeita opetti, joskaan en oo itseopiskellu riittävästi sen jälkeen. Siltä löytyi aina heittää joku laudalta lyövä, autenttinen ote näytteeks. Mutta en mä sun kanssa siitä viisastuneena halua kisaillakaan, joten kyse on jostain satunnaisesta hakuammunnasta, joka saattaisi osua hermoon. En tiedä onko mitään parempaa koskaan heittääkään, koska mitään huonoa ei ole tähän asti tullut.

Luovutan ja kuuntelen vain.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Käyttäjänimettömän mysteerisen poiston vuoksi hyökkään protestina kalsarikänniketjuun heti aamusta todeten että viski auttaa krapulaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Käyttäjänimettömän mysteerisen poiston vuoksi hyökkään protestina kalsarikänniketjuun heti aamusta todeten että viski auttaa krapulaan.

Vanha kunnon korjauskepu auttaa myös. Näitä pari, sitten pelaamaan lätkää ja sen jälkeen kohti uutta nousua.

Käsittämätön on kyllä tuo Käyttiksen poisto. Kyllä kai tässä on ruvettava laatimaan näyttävää palstaitsemurhaa omallekin kohdalle. Tehdään asiat modeille helpoksi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Harvoja syitä lukea Jatkoajan vapaan puolen juttuja nykyään ovat olleet muutamat persoonalliset kirjoittajat ja koko ajan vähenee. On taas jollakin ollut hiekkaa vissiin pil..nahassa kun poistokorttia pitää heiluttaa. Denny Crane: Over and out - Not guilty.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Toimiskohan sellainen, että aloittaisi keskustelusivun ylälaidasta ja kirjoittaisi joka ikiseen ketjuun, että:"Hurahuhhahhei, ei näillä mailla nähty ole Levanterin kullia komiampaa". Ilman mitään copypastea, en minä golfkentälläkään millään kärryllä ajele.

Kuinka pitkälle mahtaisi päästä? Täytyypä pohtia, josko tuota illemmalla kokeilisi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
All you need is love tai jotain. Peace!

Sen verran joutuu tänään poikkeamaan kalsareista, että tulee mentyä pihalle jossain vaiheessa grillaamaan makkaraa. Nam!

Otetaan Käyttäjänimettömälle, onhan hän tämänkin ketjun veteraaneja yli tuhannella viestillään.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tsajai, pientä kivaa näin lauantaina. Tulipa käytyä viikolla jälleen Luumäellä, siinä vasta paikka! Kertokaahan Lappeenrannassa asuvat mitä siellä keskustassa kannattaisi touhuta iltaisin, jos nyt oletetaan ettei brenkkua halua vetää kaksin käsin.

Torin ympäristö on ainakin ihan helvetin hieno näin kesäsäällä.

Niin ja True Detective oli helvetin hyvä ja toivottavasti Simone Halep vie tämän finaalin.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tervehdys runkkarit taas. Taisin eilenkin olla täällä...

Kesä, kiva keksintö. Olin hetken selvinpäin, tein reilu kymmenen mottia halkoja. Talvi tulee kohta. Pokasaha ja kirves, eiku...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Talvi tulee kohta.
Saisi minun puolestani jo saapua, koska sääsket ja mäkäräiset.

Kännykässä häiriköi ketun häntä kainalossa tuorein ex-muija ja sellaiseksi tahtova koettaa iskeä jutun juurta facebookissa. Valitsen kuitenkin tämän jalon ketjun periaatteet ja teidät seurakseni, entä kiemurtelevia sutturoita iltaa pilaamaan.

Kippistä siis!
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onneksi minulla emäntä normaaliin tapaan kiukuttelee ja pitää mykkää. Ei tarvitse noin vaikeita päätöksiä tehdä.

Ei vaan, kovasti tykättiin äsken toisistamme. Tein hyvää ruokaakin. Nössöilin sillai vähän vaan.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eilen oli täällä paremmat bileet. Pitääkö tässä ruveta vetään farmaria päälle vai onko porukalla kalsarit hukassa?
En minä mihinkään baariin jaksa lähteä. Aurinko rupesi paistamaan, joten kotiterassi toimii taas.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Se tässä pidempikestoisessa tissuttelussa on aina ongelmana, että pierut alkaa haista normaalia pahemmalle.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Eilen oli täällä paremmat bileet. Pitääkö tässä ruveta vetään farmaria päälle vai onko porukalla kalsarit hukassa?

Eilen oli kyllä hyvät bileet, mutta toisaalta minulla on sen verran itsekritiikkiä, etten ole aina varma oliko kaikilla muilla niinkään. Hyvä näin päin!
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se tässä pidempikestoisessa tissuttelussa on aina ongelmana, että pierut alkaa haista normaalia pahemmalle.

Niin ja ne on kestoltaan pidempiä.

Eilen oli kyllä hyvät bileet, mutta toisaalta minulla on sen verran itsekritiikkiä, etten ole aina varma oliko kaikilla muilla niinkään. Hyvä näin päin!

Ilvesmieheksi pärjäisit yllättävän hyvin. Kävin äsken lukemassa jorinoita eiliseltä ja olit selkeästi juonut liian vähän.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Muistaakseni totesin jo eilen iltapäivällä, että sillain asiallisesti ja ilman ylilyöntejä on tarkoitus luovia myöhään yöhön. Menin seitsemältä aamulla nukkuun ja n. 20 olutta tuli juotua. Keskustelukaverit tosin loppuivat jo huomattavasti aiemmin, mutta suunnitelma piti kutinsa.

Yritän kännissäkin olla ainakin vähän asiallinen, se vain tulee luonnostaan. Periaatteessa eroa ei välttämättä huomaa, samat jutut oli tila mikä tahansa. Änkyrät ei kuulu tyyliin syystä, etten kaatokunnossa edes kykene kirjoittamaan. Oikeastaan ihmettelen ihmisiä, jotka ovat aivan tatti turvoksissa ja silti ne kykenevät tuottamaan jotain sisältöä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kunnioitettava suoritus. Itse päädyin eilen siihen perus 12:sta. Tiesin, että savottaa puskee, niin piti himmailla. Nyt mennään oluessa nro 9. Huomenna taas savottaa, joten päätyyn ei mennä tänäänkään, mutta vielä jonkin aikaa mukana.

En minäkään kaatokännissä pysty kirjoittamaan tai ei se ainakaan mielekästä ole. Yhdellä silmällä pitää tähystää, että sanoista saisi joku muukin selvää kuin kirjoittaja.

Kävin muuten äsken uimassa. Vesi on tällä hetkellä ilmaa lämpimämpää. Kivasti raikasti silti tai siitäkin johtuen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Yritän kännissäkin olla ainakin vähän asiallinen, se vain tulee luonnostaan. Periaatteessa eroa ei välttämättä huomaa, samat jutut oli tila mikä tahansa. Änkyrät ei kuulu tyyliin syystä, etten kaatokunnossa edes kykene kirjoittamaan. Oikeastaan ihmettelen ihmisiä, jotka ovat aivan tatti turvoksissa ja silti ne kykenevät tuottamaan jotain sisältöä.
Minulla on sama luonteenvika. En todellakaan viihdy kännissä, mutta humalassa on oikeinkin mukavaa. Toisaalta tässä on tissuttelun osalta jo melkoiseksi ammattilaiseksikin aikanaan saanut itseään kutsua, sillä yhdessä istunnossa on voinut mennä reilusti yli 30 olutta samoilla silmillä ja vuorokauden sisään, eikä suusanallinen tai kirjallinen anti ole läsnä olleiden mukaan ollut humaltuneisen horinoita.

Tänään ei mitään tuloskuntoja tarkistella. Melko todennäköisesti silmäluomet painuvat kiinni jo piakkoin, sillä raskaiksi alkavat käydä. Kuudes olut menossa ja nukkumatti aikoo jo paisko santaa silmikkoon? Hyvä näin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös