J.Grönvall
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Niin tai olisihan siellä se Salpalinja Luumäellä...
Tulipa näin lauantain ratoksi oltua poliisikuulustelussa. Otanpa sille oluen eli kolme.
Tulipa näin lauantain ratoksi oltua poliisikuulustelussa. Otanpa sille oluen eli kolme.
Saisi minun puolestani jo saapua, koska sääsket ja mäkäräiset.Talvi tulee kohta.
Eilen oli täällä paremmat bileet. Pitääkö tässä ruveta vetään farmaria päälle vai onko porukalla kalsarit hukassa?
Se tässä pidempikestoisessa tissuttelussa on aina ongelmana, että pierut alkaa haista normaalia pahemmalle.
Eilen oli kyllä hyvät bileet, mutta toisaalta minulla on sen verran itsekritiikkiä, etten ole aina varma oliko kaikilla muilla niinkään. Hyvä näin päin!
Se tässä pidempikestoisessa tissuttelussa on aina ongelmana, että pierut alkaa haista normaalia pahemmalle.
Minulla on sama luonteenvika. En todellakaan viihdy kännissä, mutta humalassa on oikeinkin mukavaa. Toisaalta tässä on tissuttelun osalta jo melkoiseksi ammattilaiseksikin aikanaan saanut itseään kutsua, sillä yhdessä istunnossa on voinut mennä reilusti yli 30 olutta samoilla silmillä ja vuorokauden sisään, eikä suusanallinen tai kirjallinen anti ole läsnä olleiden mukaan ollut humaltuneisen horinoita.Yritän kännissäkin olla ainakin vähän asiallinen, se vain tulee luonnostaan. Periaatteessa eroa ei välttämättä huomaa, samat jutut oli tila mikä tahansa. Änkyrät ei kuulu tyyliin syystä, etten kaatokunnossa edes kykene kirjoittamaan. Oikeastaan ihmettelen ihmisiä, jotka ovat aivan tatti turvoksissa ja silti ne kykenevät tuottamaan jotain sisältöä.
Tämä. Ja miksi vitussa karkkipussien pitää olla kaupan muovikassien kokoisia?Ihan paska tuotesarja kokonaisuudessaan.
Niin ja pulled pork on eliitin herkkua naposteltavaksi.
Makea ei oikein enää mene.
...
Suolaista tarvii.
Näissä vahva sama. Etenkin näin kuumalla ei mikään makea mene alas, mutta auta armias jos vaikka purkin kyljessä lukee Jozo: se on menoa.Niin ja pulled pork on eliitin herkkua naposteltavaksi.
Tätä täytyy kokeilla. Saatan kulkea Makuunin kautta kylläkin varuiksi, sillä mahdollisen pettymyksen koettaessa voin vetää naamani täyteen ufoja.Siwasäkissä on hivenen sitä vanhan liiton irtokarkkihenkeä vielä.
Poro on melkoisen arkista mielestäni. Ilmakuivattua poron sydäntä suosittelen kyllä oikein lämpimästi, tai oikeastaan lähes minkä tahansa eläimen ilmakuivattua sydäntä. Palvaus ja savustukset eivät ole koskaan olleet korkealla minun listallani, joka tosin saattaa johtua saturaatiosta jo lapsuudessa.Mulla on palvattua poroa jääkaapissa ja lisää pakastimessa. Siinä on sitä jotain. Menee kylmiltään, leivällä ja ihan missä vain. Ihan loistavaa. Ei tosin eliitin tuokaan.